همه چیز درباره هتل کادوس رشت

43tvby4vghyujnim79 همه چیز درباره هتل کادوس رشت

رشت یکی از شهرهای زیبا و تاریخی در شمال ایران است که با فرهنگ غنی، بازارهای متنوع و مناظر طبیعی، همواره از جذابیت بسیاری نزد گردشگران برخوردار بوده است. این شهر به دلیل وجود مردمانی خونگرم و مهمان نواز همواره با استقبال گسترده­ای از سوی گردشگران داخلی و خارجی روبرو بوده است.

چنانچه عزم سفر به رشت دارید و به دنبال اقامتگاه لوکس و راحتی در این شهر هستید، هتل کادوس رشت یکی از بهترین گزینه­هاست. با اقامت در این هتل، از بهترین امکانات و خدمات رفاهی بهره­مند خواهید شد. در این مطلب با ما همراه باشید تا اطلاعاتی مفید درباره هتل کادوس رشت به شما ارائه دهیم.

آشنایی با هتل کادوس رشت

هتل کادوس یکی از بهترین هتل­های 5 ستاره رشت است که در سال 1362 افتتاح شد. این هتل سرسبز و خوش آب وهوا که در بلوار آزادی واقع شده، 5 طبقه دارد که همگی آن­ها به تجهیزات متنوعی مجهز هستند.

در بدو ورود به این هتل با حوض سفید و بزرگی روبه­رو می­شوید که با دو شیر طلایی رنگ توجه شما را به خود جلب می­کند، سپس وارد لابی هتل می­شوید که بسیار شیک و تمیز طراحی شده و دارای ستون­های مرتفعی است. خاطره­انگیزترین گپ­های خود را با دوستانتان در لابی این هتل می­توانید تجربه کنید.

معماری جذاب و منحصربه­فرد، طراحی مدرن و امکانات بی­نظیر باعث شده تا هتل کادوس رشت به عنوان یک هتل مجلل و باشکوه در اذهان بسیاری از ایرانیان و گردشگران خارجی گنجانده شود.

در این هتل هر آنچه که از یک هتل 5 ستاره انتظار می­رود، به بهترین شکل به شما ارائه خواهد شد. یکی از جاذبه­های شگفت­انگیز هتل کادوس، نورپردازی ماهرانه­ای است که در شب مانند الماسی درخشان، چشمان شما را می­نوازد و به دنیایی از زیبایی و شگفتی دعوتتان می­کند.

موقعیت جغرافیایی هتل کادوس

هتل کادوس در یکی از بهترین نقاط رشت و در منطقه ای بسیار زیبا و تماشایی واقع شده است. یکی از مزایای موقعیت مکانی این هتل دسترسی مناسب به فرودگاه، میدان شهرداری و بازار بزرگ شهر است.

به همین دلیل بسیاری از مقامات دولتی و مسافران خاص خواهان اقامت در این هتل هستند. یکی از مهمترین ویژگی های هتل کادوس فاصله کوتاه آن تا فرودگاه است؛ طوری که در کمتر از 12 دقیقه به آنجا خواهید رسید.

جاهای دیدنی و مراکز خرید بسیاری در اطراف این هتل قرار گرفته که دسترسی به آنها بسیار راحت است. در ادامه به فاصله هتل کادوس تا جاذبه های گردشگری یزد اشاره می کنیم.

فاصله تا پارک جنگلی امامزاده هاشم 27 دقیقه با خودرو

دریاچه سدسنگر 26 دقیقه با خودرو

چشمه چشماگل 17 دقیقه با خودرو

فرودگاه 12 دقیقه با خودرو

مرداب عبنک 8 دقیقه با خودرو

مرکز خرید گلسار 8 دقیقه با خودرو

پارک سبزه میدان 5 دقیقه با خودرو

باغ قدیمی محتشم 3 دقیقه با خودرو

امکانات و خدمات هتل کادوس رشت

34tv5t54yb46yubn همه چیز درباره هتل کادوس رشت

هتل کادوس یکی از بهترین هتل های 5 ستاره ی کشور است که بهترین امکانات را برای میهمانانش تدارک دیده تا اقامتی راحت و خاطره انگیز را در اتاق های شیک و لاکچری تجربه کنند.

پارکینگ یکی از امکانات هتل کادوس است که به شما اجازه می دهد تا خودرو خود را با خیال راحت در این مکان پارک کنید و به گشت و گذار در رشت بپردازید. تهویه مطبوع از جمله امکانات عمومی هتل کادوس است که فضای هتل را مطبوع و دلنشین می کند و باعث می شود احساس خوشایندی در هتل داشته باشید.

بیشتر بخوانید:  آزادی بدون محدودیت مهم ترین تفاوت میکروفن با سیم و بی سیم

در این هتل نیز می­توانید از خدمات اینترنت رایگان بهره مند شوید و به صورت آنلاین هر آنچه می خواهید سفارش دهید و یا به کمک نقشه به شهر رشت تسلط داشته باشید.

هتل کادوس رشت دارای سالن همایش و سالن اجتماعات است که برای برگزاری جلسات، کنفرانس ها و مراسم های خاص بهترین خدمات را به مهمانانش ارائه می دهد. این سالن ها بسیار متنوع هستند و امکانات پیشرفته ای را در اختیار شما قرار می دهند.

یکی دیگر از امکانات ویژه هتل کادوس، وجود رستوران ها و کافه ها است که با منوی متنوع و گسترده میزبان گردشگران و مسافران محترم هستند. کیفیت غذاها در این رستوران بسیار خوب و مرغوب است.

در این رستوران می توانید طعم انواع غذاهای ایرانی ، سنتی و دریایی را تجربه کنید. قطعا صرف غذا در این رستوران ها که نمایی از فضای اطراف هتل را برای شما به تصویر می کشد، خاطره ای ماندگار برایتان به جای خواهد گذاشت.

کافی شاپ هتل کادوس با فراهم آوردن محیطی دنج و آرام بسیار مناسب قرارهای دوستانه و دونفره است. در این مکان انواع نوشیدنی ها عرضه می شود که برای اکثر میهمانان مقیم در هتل بسیار خوشایند است.

نمازخانه نیز در داخل این هتل دایر است که می توانید نماز را در این مکان معنوی اقامه کنید. سایر امکانات هتل شامل زمین تنیس، خدمات خشک شویی، اجاره خودرو، مسیرهای پیاده روی و اتوشویی می شود؛ در ضمن انواع تفریحات آبی در این هتل برای علاقه­مندان به فعالیت های ورزشی به راه است.

مشخصات واحدهای هتل کادوس

43tv35tby46nu768o همه چیز درباره هتل کادوس رشت

اگر می خواهید در هتل کادوس رشت اقامت داشته باشید، بد نیست با ویژگی های اتاق­های این هتل آشنا شوید. این هتل 96 واحد اقامتی دارد که شامل اتاق­های دوتخته و سه تخته، سوئیت­های چهارتخته و آپارتمان­های دو خوابه­ی پنج تخته می شوند.

از جمله امکانات عمومی این واحدها می­توان به توالت، یخچال، مبلمان، کمد لباس، سیستم تهویه مطبوع و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی اشاره کرد. اقامت در هر کدام از این واحدها لذت وصف­ناپذیری را برای شما به همراه دارد. در ادامه با انواع این اتاق­ها آشنا می شوید.

اتاق­های دوتخته که بسیار زیبا و راحت طراحی شده اند و به امکاناتی همچون آینه، حمام، مبلمان، دراور، جالباسی و یخچال مجهز هستند. این اتاق­ها همچنین دارای یک تخته دبل نیز هستند.

اتاق­های سه تخته با ظرفیت­های دونفره و سه نفره طراحی شده­اند که با چشم­انداز رو به خیابان و پشت به خیابان در اختیار شما قرار می­گیرند.

امکاناتی که در داخل این اتاق ها وجود دارد شامل مبلمان، یخچال، پنجره دوجداره، مینی­بار با هزینه، صندوق امانات، کارت هوشمند، جالباسی و چای­ساز می­شوند.

سوئیت­های هتل کادوس بسیار لوکس و زیبا ساخته شده­اند که به صورت چهارتخته و پنج تخته بیشتر برای خانواده­ها و مسافران پرجمعیت تدارک دیده شده است.

جاذبه های گردشگری اطراف هتل کادوس رشت

هتل کادوس یکی از معروف­ترین هتل های رشت در استان گیلان است که با معماری جذاب و باشکوه خود به یکی از جاذبه­های رشت تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید:  تبدیل قطار جامانده از قرن نوزده به هتلی زیبا

این هتل با موقعیت مکانی بسیار عالی باعث شده دسترسی راحتی به اماکن تفریحی و تاریخی استان گیلان داشته باشید. در ادامه به مهمترین جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل اشاره می کنیم.

چشمه آب چشماگل­

e4wrfvr35tby6uhy57 همه چیز درباره هتل کادوس رشت

یکی از جاذبه های طبیعی شهر رشت، چشمه چشماگل است که در فاصله 20 کیلومتری از این شهر واقع شده است.

آب این چشمه از دل کوه می جوشد و در محلی که از زیرزمین به بیرون می­آید، یک چشمه زیبا و پرآب شکل می گیرد. آب این چشمه حاوی مواد معدنی فراوانی است به همین دلیل از آن به عنوان یکی از مراکر تولید آب معدنی در ایران یاد می شود.

اگر به این منطقه سفر کرده­اید، نگران جای نشستن و استراحت نباشید. در کنار این چشمه پارکی با مناظر طبیعی و امکانات فراوان برای راحتی مسافران در نظر گرفته شده تا ساعاتی را در آنجا به استراحت بپردازند.

محیط طبیعی و دلنشین چشمه باعث شده که این جاذبه، محلی برای استراحت و آرامش شما عزیزان باشد.

در اطراف چشمه، رستوران ها و مناطق پیکنیک به منظور استراحت و تفریح گردشگران تعبیه شده است؛ هچنین مکان هایی نظیر فروشگاه­های کوچک و غرفه­های صنایع دستی را مشاهده می کنید که برای خرید سوغاتی بهترین گزینه هستند.

مسیرهای پیاده­روی زیادی در اطراف چشمه وجود دارد که با توجه به زیبایی­های مناظر طبیعی این منطقه، برای گردشگران بسیار مناسب است.

این مسیرها از ابتدای چشمه آغاز شده و حدود پنج کیلومتر طول دارند. در طول این مسیر می توانید انواع درختان و گیاهان بومی منطقه را مشاهده کنید و از دیدن چشمه و آبشارهای کوچک لذت ببرید.

مرداب عینک

یکی دیگر از جاذبه­های طبیعی شهر رشت مرداب عینک است که در فاصله 10 کیلومتری شمال این شهر واقع شده است. این مرداب در دامنه کوه ­البرز و در محیطی بسیار دلنشین و سرسبز قرار دارد.

نام این مرداب از آن جهت عینک نامیده شده است که در دوران قاجار، آقامحمدخان برای شکار از این مرداب اقدام کرده و در آنجا عینک خود را از دست داده بود. در این مرداب انواع ماهیان آب شیرین مانند قزل آلا و سفیدپر در دسترس هستند.

در اطراف مرداب شاهد مناظر طبیعی زیبایی خواهید بود که بهترین مکان برای پیاده روی و تفریح مسافران عزیز محسوب می شود.

وجود بسیاری از پرندگان مهاجر و بومی در این مرداب باعث شده تا این مکان به عنوان یکی از زیستگاه­های مهم پرندگان در شمال ایران شناخته شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که علاقه به مشاهده پرندگان و تماشای طبیعت دارند، پیشنهاد می کنیم به این منطقه رفته و از نزدیک شاهد نظم و زیبایی آنها شوید.

در فصول مختلف سال می توانید پرندگان مختلفی از جمله مرغابی­ها، غازها و بلدرچین­ها را در این مرداب مشاهده کنید که برای مهاجرت به مناطق دیگر می روند. بهترین زمان برای مشاهده پرندگان در مرداب عینک بهار و پاییز است.

مرکز خرید گلسار

effrtgtfhyjuyk همه چیز درباره هتل کادوس رشت

 یکی از معروف­ترین خیابان‌های شهر رشت، خیابان گلسار است که بسیاری از مراکز تفریحی و رفاهی را در خود گنجانده است. یکی از این مراکز، مرکز خرید گلسار است.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

این مرکز خرید دارای شش طبقه است که دو طبقه‌ی اول آن واحدهای تجاری هستند. در این واحدها، کالاهایی مانند پوشاک با برندهای معتبر داخلی و خارجی، لوازم خانه و دکوری، طلا و جواهر، اسباب بازی، سیسمونی و ساعت به فروش می­رسند.

اجناس این مرکز خرید، کیفیت بسیار بالایی دارند؛ بنابراین می‌توانید با خیالی راحت از این مرکز خرید کنید.

در این مکان، یک کافه زیبا در طبقه اول و یک فودکورت با کیفیت در طبقه آخر وجود دارد که با نوشیدنی­های گوارا از شما پذیرایی به عمل می­آورند.

قیمت رزرو هتل کادوس رشت

قیمت هتل کادوس بستگی به نوع اتاق انتخابی شما دارد. از آنجائیکه سوئیت های مجلل این هتل به امکانات بیشتری مجهز هستند قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر اتاق­های هتل دارند. بازه زمانی یکی دیگر از فاکتورهایی است که بر قیمت هتل تاثیر می گذارند.

در فصل های پربازدید و تعطیلات رسمی، هتل معمولا قیمت­های بیشتری را اعمال می کند. این در حالی است که در روزهای غیرتعطیل قیمت ها کاهش می یابند. همچنین زمان اقامت شما در هتل نیز تاثیر مهمی بر قیمت ها دارد.

برای مثال اگر شما برای چند شب متوالی اتاق رزرو کنید طبیعتاً قیمت اتاق برای هر شب اقامت بیشتر از قیمتی است که یک شب می­خواهید در آنجا اقامت کنید.

بنابراین بهتر است قبل از رزرو اتاق با بررسی قیمت ها در بازه زمانی مختلف تصمیم مهمی در خصوص زمان اقامت و قیمت اتاق­ها اتخاذ کنید.

نحوه دسترسی به هتل کادوس رشت

برای رسیدن به هتل کادوس که در بلوار منظریه قرار دارد می توانید از راه های مختلفی استفاده کنید. اگر مسافر هستید می­توانید از فرودگاه رشت و یا با تاکسی به سمت بلوار منظریه بروید.

هتل کادوس نزدیک به میدان قدس و آستانه اشرفیه واقع شده که می­توانید با پرس و جو از مردم محلی یا استفاده از نقشه شهر رشت به راحتی به هتل دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که از ساکنین شهر رشت هستید می توانید با استفاده از تاکسی، اتوبوس یا خودرو به سمت بلوار منظریه بروید. همچنین می توانید از اپلیکیشن های رانندگی مانند گوگل مپ، ساین، تپسی و … برای یافتن مسیر به هتل کادوس اقدام کنید.

این مرکز خرید امکانات خدماتی و رفاهی بی­نظیری دارد و به شما این امکان را می­دهد تا با خیال راحت به استراحت و خرید در این مجموعه بپردازید.

از جمله امکانات این مجتمع می توان به پارکینگ، سیستم امنیتی هوشمند و پیشرفته، وجود دوربین های مدار بسته در داخل و اطراف مرکز و خدمات نظافتی مدرن اشاره نمود.

فاصله هتل کادوس تا دریا چقدر است؟

هتل کادوس رشت با دریای بندر انزلی حدود 30 دقیقه با ماشین فاصله دارد. در صورتی که با خودرو شخصی به گیلان سفر کنید، به راحتی می‌توانید از هتل کادوس به دریا دسترسی داشته باشید.

جمع­بندی

اگر قصد سفر به استان گیلان را دارید، اقامت در هتل کادوس رشت را از دست ندهید. این هتل با وجود امکانات مناسب در محیط دنج و آرام، تنها گزینه اقامتی  در شهر رشت است.

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …