معرفی بهترین کرم پودر

%name معرفی بهترین کرم پودر

یک میکاپ خوب ، حرفه ای و تمییز نیازمندِ داشتنِ محصولاتی با کیفیت هست. یکی از مهمترین محصولاتی که کیفیتی اون روی کل میکاپ تاثیر گذار هست کرم پودرها هستن. این محصولات هم بخاطر داشتن یک آرایش زیبا اهمیت بالایی دارن و هم کیفیت کرم پودر روی ، سلامت پوست ما اثر گذار هست. بهمین خاطر نباید از محصولی بی کیفیت و مضر استفاده کنیم. برای اینکه با بهترین محصولات اشنا بشین اینجا قرار هست که 4 تا از بهترین کرم پودرهارو به شما معرفی کنم.


کرم پودر نارس:

%name معرفی بهترین کرم پودر

محصولی از آمریکا. کرم پودر نارس ساختاری فلوئیدی و بسیار سبک داره که باعث میشه پوست رو به هیچ عنوان سنگین و اذیت نکنه. این کرم پودر رو به افرادی که پوست خشک یا نرمالی دارن پیشنهاد میدم چرا که ترکیبات داخل اون، خواص مرطوب کنندگی خیلی خوبی داره و پوست رو از حالت خشکی و کدری بیرون میاره. نارس کرمی 16ساعته هست که ضدتعریق و رطوبته و به هیچ عنوان روی پوست اکسید نمیشه و تغییر رنگ نمیده.

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

کرم پودر استی لادر:

%name معرفی بهترین کرم پودر

محصول بعدی پرفروش ترین کرم پودر در انگلیس هست. کرم پودر استی لادر، ساختاری بسیار سبک و کاوری بسیار قوی داره. این محصول 24 ساعت موندگاری داره و برای انواع پوست خصوصا پوست های چرب و مستعد آکنه مناسب هست چراکه، میزانِ ترشح چربی پوست رو خیلی خوب کنترل میکنه، محصولی بدون چربی وروغنه و مواد کمدوژنیکی که باعث بوجود اومدن جوش میشه رو نداره.


کرم پود مک:

%name معرفی بهترین کرم پودر

کرم پودر مک یکی از بهترین کرم پودرهاست که تو خطوط و منافذ فرو نمیره ، پوست رو آبرسانی میکنه و چربی اون رو کنترل میکنه. مک، کرمی مایع هست که باعث شده فید اون روی پوست به شدت راحت باشه. کاور مدیوم تا فولی داره که بسته به سلیقه و نیازتون میتونید از اون پوشش بگیرید.

بیشتر بخوانید:  بهترین مارک رنده رومیزی

کرم پودر هدی بیوتی:

%name معرفی بهترین کرم پودر

آخرین معرفی کرم پودر از برند هدی بیوتی هست. کرم پودری با کاور فوق العاده که تمام عیوب و لکه های پوست رو کاور میکنه و پوستتون رو کاملا یکدست و مخملی میکنه. این کرم پودر کاملا گیاهی هست و هیچ نوع آسیبی به پوست وارد نمیکنه. هدی بیوتی، 24 ساعت ماندگاری داره و محصولی ضدآب و تعریق هست.


یک محصول خوب در کنار اینکه باید نیازهای مارو برطرف کنه، به هیچ عنوان نباید به پوست آسیبی وارد کنه . برای همین هم این 4 کرم پودر جزو بهترین محصولات هستن اگر میخواید با لوازم آرایشی و پوستی بیشتری آشنا بشین کافیه وارد سایت مای سفورا بشین و در نهایت با خیالی راحت خریدتون رو انجام بدین

بیشتر بخوانید:  چطوری دوربین مداربسته ، دستگاه سانترال و دزدگیر بخریم ؟

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …