بهترین مارک رنده رومیزی

43tv35y45yb57un68i بهترین مارک رنده رومیزی

در این مقاله از مجله سرگرمی تفریحی مرزان نیوز می خواهیم تا شما عزیزان را با پرکاربردترین ابزار آشپزخانه آشنا کنیم. امروزه رنده آشپزخانه یکی از پرکاربردترین وسایل است، وسیله ای است که سبزیجات، میوه ها و … را به تکه های کوچک تبدیل می کند، که می توانید از مغازه ها و سایت های عمده فروشی پلاسکو این رنده های زیبا را تهیه کنید. البته انواع زیادی از رنده وجود دارد که برای نظم دادن به شکل میوه ها و سبزیجات مفید هستند. رنده باید از موادی ساخته شده باشد که اصلا زنگ نزند، یعنی بهتر است بدون رنگ باشد، و حتما برای استفاده دراز مدت از این وسیله، آن را بعد از شستشو خشک کنید.

از وسایلی که در هنگام پخت و پز بسیار مفید است و سرعت کار را زیاد می کند، که ابتدا رنده های دستی وجود داشت اما اکنون نمونه های جدید و بهبود یافته رنده هایی که برقی هم هستند؛ وجود دارد. با این حال، رنده های دستی موجود در بازار هنوز جایگاه پر رنگی برای تهیه مواد در آشپزخانه دارند. برای اینکه هنگام شستن رنده مواد غذایی به تیغه های رنده نچسبند، می توانید تیغه ها را با روغن نباتی چرب کنید، در این مورد مواد به راحتی شسته می شوند.

برای تمیز کردن آسان رنده می توانید از مسواک دستی استفاده کنید تا بتوانید سوراخ های رنده را به راحتی تمیز کنید. بهتر است بلافاصله پس از استفاده آن را بشویید تا مواد خشک نشود زیرا در این صورت تمیز کردن سوراخ های رنده مشکل است و مواد غذایی در آن باقی می ماند. روش دیگر برای شستن و تمیز کردن رنده این است که به راحتی با پنبه مقداری روغن مایع روی آن بمالید، این کار از خشک شدن مواد مخصوصا پنیر جلوگیری می کند. اگر مراقبت از رنده ها را پشت گوش بیندازید بعد از مدتی کدر می شوند که در این صورت باید رنده جدید بخرید.

در ابتدای این نوشتار قصد داریم تا چند نمونه از بهترین رنده های رومیزی در وب سایت عمده فروشی پلاسکو هایپر جهاز را معرفی کنیم که در میان بازار بسیار زیاد معروف شده اند.

رنده رومیزی مدل Simple

دستگاه خردکن رومیزی دارای بدنه ای از جنس استیل ضد زنگ بوده و در رنگ های متنوع موجود می باشد. دارای سه تنوع متفاوت با اشکال و اندازه های مختلف، مناسب برای شستشو و آسیاب کردن غذا، و همچنین قابل استفاده برای مسافرت است. قیمت مناسب این محصول، همچنین گارانتی 18 ماهه در کنار کیفیت ساخت باعث لذت استفاده از آن می شود.

بیشتر بخوانید:  زن چینی رکوردار بلندترین مژه جهان+تصاویر

رنده مدل مانلی

جنس تیغه این رنده زنگ نمی زند و به دلیل پوشش استیل ضد زنگ 304 روی بدنه، در برابر زنگ زدگی مقاوم است.

رنده شنگیا مدل مخروطی

این رنده در سه طرح استیل، تفلون و پلاستیکی تولید می شوند. بدنه این دستگاه از جنس فلز و دارای پایه پلاستیکی می باشد. همچنین در بالای دستگاه یک گیره برای آویزان کردن تعبیه شده است. در طراحی این رنده زیبا از تکنولوژی مدرن استفاده شده است. وجود دسته پلاستیکی امنیت بیشتری را برای دست زدن به محصول برای کاربر فراهم می کند. تیغه های رنده با نام های مختلفی به بازار عرضه می شوند و شما می توانید از هر کدام متناسب با نیاز خود استفاده کنید. جنس بدنه رنده مرغوب بوده و در برابر ضربه، فشار، حرارت و غیره مقاوم است.

35tv45y4b6u56u56un76i68i بهترین مارک رنده رومیزی

رنده اف بی ویژن

این محصول بسیار کاربردی است و استفاده از آن در آشپزخانه بسیار راحت و خوشایند خواهد بود. کاربرد این محصول شامل تمیز کردن انواع سبزیجات و میوه ها، مخلوط کردن انواع غذاها، برش دادن انواع گوشت، آب میوه گیری سبزیجات و … می باشد. این محصول علاوه بر آشپزخانه، قابل استفاده در رستوران ها نیز می باشد. از دیگر ویژگی این رنده زیبای رومیزی می توان به ضخامت 0.36 میلی ‌متری، دارای 4 نوع تیغه متنوع،  بسیارمقاوم و تیز، دارای درپوش استیل، پایه سیلکونی جهت رفع آسیب زدن به دست ها و خط خوردگی در کف ظروف هنگام استفاده (ضد لغزش) اشاره کرد.

رنده یونیبرت

رنده آشپزخانه چند منظوره از فلز ساخته شده و دارای تیغه های فولادی ضد زنگ می باشد. استفاده از این رنده آشپزخانه چند منظوره نه تنها در آشپزخانه، بلکه در مسافرت ها و پیک نیک ها نیز قابل استفاده است. رنده های چند کاره علاوه بر داشتن ظاهری متفاوت نسبت به مدل های معمولی دارای لوازم جانبی زیادی مانند چاقو، روکش رنده، برس رنده و … می باشند.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

مناسب برای چپ دست ها و راست دست ها، قیمت مناسب همراه با کیفیت تولید بالا، جداسازی آسان قطعات، شستشوی آسان، تعویض سریع تیغه، دارای تیغه های فولادی ضد زنگ در سه نوع متفاوت می باشد. قطعات ظریف ساخته شده از مواد بهداشتی درجه یک. ایرانی و خارجی، ساخته شده از مواد مورد تایید سازمان غذا و دارو با گواهی ثبت اختراع محصولات ایرانی در 7 رنگ مختلف و مطابق با سلیقه مشتری از ویژه گی های بارز این محصول است.

در ادامه اطلاعاتی از دیگر رنده های موجود دربازار برای شما فراهم کرده ایم که می تواند نظرات بسیاری از سرآشپزان و بانوان کدبانو را به خود جلب کند :

انواع رنده آشپزخانه در بازار

35tv45y4b6u56u56un76i68i بهترین مارک رنده رومیزی

رنده پلاستیکی

از پرفروش ترین مدل های رنده در بازار می توان به رنده های پلاستیکی اشاره کرد که در طرح ها و رنگ های متنوع در بازار موجود است. احتمال بریدن دست با رنده پلاستیکی بسیار کم است و استفاده از این رنده ها می تواند کمی کند باشد. به همین دلیل ممکن است اندازه مواد رنده شده خیلی دقیق و منظم نباشد، این رنده ها برای استفاده معمولی مناسب هستند.

رنده فلزی

این نوع رنده ها معمولا از مواد فولادی ضد زنگ ساخته می شوند تا در شست و شوی مکرر زنگ نزنند. این نوع رنده معمولاً بسیار تیز است و در هنگام استفاده باید مراقب بود که به دست شما برخورد نکند، رنده فلزی نیز برای مصارف مختلفی استفاده می شود. یکی از بهترین رنده های آشپزخانه رنده فلزی است.

رنده دسته دار

چنین رنده هایی معمولاً با دسته ای که دارند قابل استفاده هستند. اولین نوع رنده ای که اختراع شد از این نوع بود، این نوع رنده معمولا سوراخ های بزرگی دارد و اولین بار در فرانسه اختراع شد، در ضمن این نوع رنده به دلیل شکل مستطیلی برای رنده  کردن پنیر روی غذا مناسب است. در غذا استفاده می شود.

رنده های چند ضلعی

از بهترین رنده های آشپزخانه می توان به رنده های چند گوشه اشاره کرد. نمونه های مختلفی از رنده در بازار وجود دارد مانند 4 گوشه، 3 گوشه، شش گوش و …. این گونه رنده ها معمولاً کاربردهای مختلفی دارند، مثلاً یک طرف آن برای چوب های ریز، طرف دیگر برای سیب زمینی، طرف دیگر برای خلال کردن، طرف دیگر برای آسیاب کردن سیر و … است. همچنین این مدل رنده مانند پایه است و استفاده از آنها نسبتا آسان است.

بیشتر بخوانید:  دلایل مهم شکستن دندان چیست؟

رنده میکرو

شاید برای اولین بار باشد که نام رنده میکرو را می شنوید اما سرآشپزان استفاده زیادی از این نوع رنده می کنند، سوراخ های این نوع رنده ها معمولا بسیار ریز و با اشکال متفاوت می باشند و برای رنده کردن موادی چون سیر گردو و دیگر مواد کوچک نیز کاربرد دارد.

رنده چند کاره

این نوع رنده های چند منظوره معمولا همراه با کاسه مخصوصی می باشند که وقتی مواد رنده میشوند مواد رنده شده درون کاسه ریخته شود تا استفاده برای افراد نیز راحت تر باشد این نوع رنده ها دارای تیغه ها متعددی می باشد که به کمک این تیغه ها می توان انواع مواد مختلف را ریز و رنده و یا خلال خلال کرد . این مدل از رنده ها جزو بهترین رنده آشپزخانه هستن که برای رنده کردن بیشتر محصولات غذایی کاربرد دارند، معمولا دارای دسته بلند محافظتی هستند که در هنگام استفاده از این محصول باعث می شود تا به دست شما آسیبی وارد نشود .

رنده رومیزی

مدل دیگری از رنده ها با نام رنده رومیزی وجود دارد ، این نوع رنده ها دارای تیغه های متنوعی می باشند، همچنین با توجه به قابلیتی که دارند میتوان آن ها را بر روی میز ، سنگ آشپزخانه و یا کانتر آشپزخانه و … نیز ثابت نگه داشت تا در هنگام رنده کردن حرکت نکند ، استفاده از این نوع رنده های بسیار کاربردی و راحت می باشد .

رنده برقی

مدرن ترین و پیشرفته ترین مدل رنده ها، رنده برقی می باشد، اگر سرعت کار برای شما بسیار مهم است و به هزینه پرداختی زیاد فکر نمی کنید، رنده های برقی می توانند بهترین انتخاب برای خرید ابزار آشپزخانه باشند.

در این مقاله به صورت کلی در رابطه با خرید جزئی محصولات آشپزخانه بالخصوص رنده صحبت کردیم. اگر مغازه دارید و می خواهید در رابطه با بزرگترین مرکز پخش پلاسکو بدانید می توانید به وبسایت دانانیوز مراجعه و اطلاعات زیادی را کسب کنید.

منبع: مرکز عمده فروشی پلاسکو تهران هایپرجهاز به نشانی اینترنتی hyperjahaz.ir

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …