خرید محصولات فوق العاده دکتر بیز از فروشگاه دیجی نفیس

در این مقاله تصمیم داریم تا تعدادی از محصولات پرفروش و فوق العاده دکتر بیز که به صورت اورجینال با قیمتی مناسب در فروشگاه معتبر دیجی نفیس به فروش می رسد را به شما غزیزان معرفی نمائیم ابتدا اطلاعاتی را درباره محصولات دکتر بیز و فروشگاه دیجی نفیس در اختیارتان قرار می دهیم تا مانند تعداد زیادی از افراد شما هم به این محصولات اطمینان کنید .

درباره کمپانی دکتر بیز

دکتر بیز یک شرکت ایرانی و بین المللی میب اشد که با هدف تولید کالای با کیفیت ایرانی در شاخه های طب سنتی و گیاه درمانی از سال ۱۳۹۰ و با نام تجاری دکتر بیز شروع به فعالیت کرده است. محصولات دکتر بیز در زمینه ی محصولات سلامت محور و ارگانیک و با بهره گیری از علوم روز دنیا  و با استفاده از پیشرفته ترین و مدرن ترین تجهیزات روز دنیا تولید و عرضه خواهند شد..

از سال ۹۴ تاکنون کمپانی دکتر بیز با تولید محصولات منحصربفرد و انحصاری همانند انواع قهوه های گانودرما که تا پیش از این در ایران امکان و شرایط تولید و فرآوری آنها وجود نداشت، توانسته است فرهنگ متفاوت و نوینی را از زندگی سلامت محور خلق کرده و آن را در اختیار همگان قرار دهد و قدم بزرگی را در راستای ارتقاء سلامتی افراد و خانواده های داخل و خارج از ایران بردارد.

داستان دیجی نفیس

همه چیز شروعی دارد…بله! دیجی نفیس از ایده اولیه این موضوع که بتواند جایگاهی امن برای خرید کالای با کیفیت با اطلاعات کامل از محصول باشد،شکل گرفت.

فروردین سال ۱۴۰۲ بود که راه اندازی شد و دنیای اینترنت برای اولین بار با دیجی نفیس آشنا شد و تازه بذر دیجی نفیس بود که کاشته شد.

از آن روز تا این ساعت،دیجی نفیس هر روز رشد کرده و تلاش اصلی آن این بوده تا هر روز اطلاعاتی حرفه ای را در اختیار مشتریانش قرار بده و در سریع ترین و امن ترین شکل ممکن،محصولات خریداری شده را به دست آن ها برساند.

اما داستان ما از این ماه و سال شروع نشده است تسم دیجی نفیس از سال ۱۳۹۵ ابتدا کار خود را از شرکت بازاریابان ایرانیان زمین شروع کرد و پیشرفت کاری ما در حوزه اینستاگرام بود و بعد از گذشت ۷ سال برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت تر ،دسترسی شبانه روزی مخاطبان به محصولات، تصمیم به راه اندازی وب سایت اینترنتی گرفتیم.

همچنین سعی بر آن داریم که در آینده نزدیک محصولات سایر برند ها و دسته های مختلفی را به سبد کالایی دیجی نفیس اضافه کنیم.

حال که با کمپانی بزرگ دکتر بیز و فروشگاه معتبر دیجی نفیس آشنا شدید موقع آن رسیده تا به معرفی چند تا از محبوب ترین محصولات کمپانی دکتر بیز که به صورت اورجینال در فروشگاه دیجی نفیس به فروش می رسد بپردازیم:

درباره قهوه گانودرما

4ybh5 b6jb75j76i خرید محصولات فوق العاده دکتر بیز از فروشگاه دیجی نفیس

نوشیدن قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی دارد برای مثال یکی از تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن این قهوه این است که از بروز اختلال در عملکرد مغز پیشگیری کرده بنابراین مانع از بروز زوال عقل زودرس نیز می شود. یکی از بیماری های بسیار ناگواری که امروزه در بین افراد سالخورده بسیار شایع است، آلزایمر می باشد. نوشیدن روزی یک فنجان قهوه گانودرما احتمال ابتلا به آلزایمر را تا حد زیادی کاهش می دهد. تناسب میان قهوه و پودر قارچ گانودرما بر طعم آن اثر می گذارد هرچه میزان قهوه موجود بیشتر باشد طعم آن تلخ تر است و اثرات قهوه بیشتر مشاهده می شود. شرکت بیز با ارائه انواع چای و انواع قهوه مسیری نو در جاده ی سلامتی را به شما هدیه می دهد.

بیشتر بخوانید:  بهترین سریال های آلمانی که باید ببینید

قهوه گانودرما بیز در چهار طعم مختلف و با بسته بندی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد و ترکیب اصلی آنها قهوه با میزان مشخصی پودر قارچ گانودرما میباشد. بطور کلی کیفیت نیز اثر مستقیمی بر تعیین قیمت محصول خواهد داشت. با این حال امکان دارد بتوانید قهوه گانودرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید.

خواص درمانی و سلامتی قهوه گانودرما که در حال حاضر به صورت کپسول و قرص هم در بازار ایران و جهان موجود است ریشه علمی دارد. برخی از این خواص عبارتند از بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش احساس خستگی مزمن و پیشگیری از سرطان. مطالعات صورت گرفته روی قهوه گانودرما نشان می‌دهد که نوشیدن این قهوه میزان افسردگی و اضطراب را هم کاهش می‌دهد.

با توجه به مقدار کم کافئین، گانودرما بعید است باعث بی خوابی شود و حتی طبق شواهد علمی سبب بهبود خواب و تسکین اضطراب هم می‌شود. علاوه بر این میزان اسیدیته این قهوه از قهوه معمولی کمتری است و به همین دلیل برای کسانی که با مشکلات گوارشی مانند زخم معده یا IBS مبتلا هستند گزینه‌ای ایده‌آل است. طریقه مصرف قهوه گانودرما که به صورت پودر قهوه و عصاره قارچ ری شی است به صورت محلول در مقداری آب است. یک فنجان از این نوشیدنی حدود نیمی از کافئین یک فنجان قهوه معمولی را دارد.

بد نیست بدانید نوشیدن یک فنجان قهوه گانودرما ۶ برابر شیر کلسیم، ۳ برابر اسفناج آهن، ۷ برابر ماهی امگا سه، و ۷ برابر پرتقال ویتامین C دارد. قهوه گانودرما را در ایران از عطاری‌های معتبر، فروشگاه‌های معتبر خشکبار و مراکز فروش قهوه می‌توانید تهیه کنید. قارچ گانودرما را هم از فروشگاه‌های خشکبار و عطاری‌ها می‌توانید تهیه کنید.

قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن را قوی می‌کند

یکی از مهم‌ترین خواص قهوه گانودرما تقویت و بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن است. در حالی‌که برخی جزییات این مسئله هنوز مشخص نشده است اما مطالعات آزمایشگاهی نشان می‌دهد که گانودرما بر روی گلبول‌های سفید خون که بخش مهمی از سیستم ایمنی هستند تاثیر می‌گذارد. علاوه بر این قارچ reishi بر روی ژن گلبول‌های سفید هم تاثیر می‌گذارد و التهاب را در آن‌ها کاهش می‌دهد.

تحقیقات در بیماران مبتلا به سرطان نشان داده است که برخی از مولکول‌های موجود در قارچ می‌توانند فعالیت یک نوع سلول سفید خون به نام سلول‌های قاتل طبیعی را افزایش دهند. سلول‌های قاتل طبیعی با عفونت‌ها و سرطان در بدن مبارزه می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  سرویس خواب شامل چه چیزهایی است؟ اقلام تشکیل دهنده سرویس خواب

خواص قهوه قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت

طبق آمار وزارت بهداشت میزان ابتلا به بیماری دیابت در ۳۰ سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته است و در این میان افراد بالای ۳۰ سال بیشترین قربانیان این بیماری مهلک و اغلب خاموش محسوب می‌شوند. آن‌طور که پزشکان می‌گویند چاقی و اضافه وزن در اثر تغییر سبک زندگی، تحرک کم و ورزش نکردن مهم‌ترین عوامل ابتلا به بیماری دیابت هستند. اما آیا در مورد خواص قهوه قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت چیزی می‌دانید؟

طبق تحقیقات انجام شده توسط پژوهشگران چینی، قارچ گانودرما حاوی آنزیم‌های است که موجب کاهش قند خون و در نتیجه کاهش ترشح گلوکز در خون می شوند. طبق نتایج تحقیقاتی که در سال ۲۰۰۹ منتشر شد، حدود ۰/۳ گرم عصاره قارچ گانودرما را به مدت یک ماه به تعدادی موش داده شد. ظرف تنها یک هفته مقدار گلوکز خون موش ها به مقدار کمی کاهش پیدا کرد.

در مطالعه ی دیگری در دانشگاه UNINOVE برزیل، آزمایشی توسطی گروهی پژوهشگر انجام شد تا تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را مشاهده کنند. در این آزمایش تعدادی موش را به چند دسته تقسیم کردند و به یک دسته از آن‌ها قارچ گانودرما به مدت سی روز داده شد. پس از یک ماه، نتیجه آزمایشات تاثیر قارچ گانودرما بر دیابت را موثر نشان داده و مقدار دیابت به طور تدریجی در گروه موش‌هایی که قارچ گانودرما مصرف کرده بودند، کاهش یافته بود. به این ترتیب پژوهشگران متوجه خواص قارچ گانودرما برای کنترل و درمان دیابت شدند. ترمیم زخم‌های ناشی از دیابت، سرگیجه و خستگی مفرط در اثر این بیماری، کمرنگ شدن لکه‌های تیره از جمله خواص قهوه قارچ گانودرما در درمان و کنترل دیابت و نشانه‌های آن محسوب می‌شوند.

و…

کافه موکا گانودرما و طرز مصرف آن

3tv45yb45y46u5n خرید محصولات فوق العاده دکتر بیز از فروشگاه دیجی نفیس

درباره محصول فوق العاده  کافه موکا با قارچ گانودرما دکتر دکتر بیز بهتر است بدانید که:

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا و ماندن مردم در خانه، اشخاص به امتحان انواع نوشیدنی ها و غذاها علاقمندشده اند، که یکی از نوشیدنی هایی که مردم تاکنون از آن رضایت داشته اند و به آن امتیاز بالایی داده اند، قهوه موکا گانودرما است.

لازم به ذکر است که گانودرما نام یک قارچ دارویی و مکمل غذاییمی باشد چون ارزش غذایی بالایی دارد، بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

این مکمل غذایی امروزه در کشور ایران و خاورمیانه بصورت قهوه فوری موکا (قهوه + کاکائو) توسط شرکت دکتر بیز تولید و روانه بازار شده است.

ترکیبات قهوه موکا شامل: اسپرسو، شیر داغ و شکلات شیرین بوجود می آید. و از ترکیب کافئین، کاکائو و گانودرما می باشد که در کنار یکدیگر کافه موکا گانودرما را تشکیل خواهند داد.

مصرف کاین کافه در افراد باعث آرامش خواهد شد و سطح هوشیاری ذهنی افراد را نیز بالا خواهد برد علاوه بر آن در مشکلات پوستی هم نوشیدن آن تاثیرگذار خواهد بود.

از دیگر فواید آن می توانیم به  تنظیم فشارخون و در ضمن کاهش وزن اشاره نمائیم.

طرز مصرف خواص کافه موکا گانودرما

بیشتر بخوانید:  انتخاب بیرینگ براساس بار استاتیکی

طرز مصرف این نوشیدنی فوق العاده برای اینکه تاثیر دارویی آن بیشتر باشد به این صورت است که قبل از صبحانه یک عدد ساشه قهوه را داخل یک لیوان آب جوش حل کرده و نوش جان نمائید.البته از این قهوه به عنوان میان وعده هم می توانید استفاده نمائید.

اطلاعات تکمیلی دریاره کافه موکا

نحوه مصرف: روزی 1 ساشت از قهوه گانودرما لاته را در 1 لیوان آب جوش خوب حل کرده و قبل از صبحانه میل نمایید.

موارد منع مصرف این محصول : مصرف برای زنان باردار و شیرده ، افرادی که پیوند اعضا داشته اند ، افرادی که مشکلات قلبی و فشار خون بالا دارند با توصیه پزشک مجاز می باشد فقط.

ساخت کشور: ایران شرکت دکتر بیز

درباره کافه موکا : یک ساشت از قهوه گانودرما لاته حاوی 12 کیلو کالری انرژی ، قند 2 گرم ، چربی 0/4 گرم ، نمک 0/005 گرم و اسیدهای چرب ترانس 0/1 گرم می باشد.

هات چاکلت با قارچ گانودرما

4ct3vftv35y45v خرید محصولات فوق العاده دکتر بیز از فروشگاه دیجی نفیس

هات چاکلت با قارچ گانودرما  این محصول ترکیبی است خوشمزه از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و لذیذ که تمامی افراد خانواده از آن لذت خواهند برد.

بیش تر از ۷۰% کاکائوی جهان از غرب آفریقا تامین می شود، و این بدین معنی است که بیشترین حجم مصرفی در صنعت تولید انبوه شکلات را پشتیبانی کرده است.

درخت کاکائو تنها حدود ۱۰۰۰ دانه خواهد داد که با آن قادر خواهیم بود تا ۲۰۰ گرم شکلات تهیه نمائیم.

غلاف کاکائو تقریبا هم اندازه آناناس است و حاوی حدود ۳۰ تا ۵۰ دانه می باشد،

که با آن می توان هفت تکه شکلات شیری یا دو تکه شکلات تلخ آماده نمائید.

محققان ثابت کرده اند که کاکائو حاوی مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می باشد که مانع از ابتلا به سرطانخواهد شد.

علاوه بر آن، کاکائو فرایند گوارش را نیز تسهیل می نماید.

 

فلاونوئیدی که در کاکائو موجود است برای سلامت شریان های سرخرگی مفید می باشد.

در ضمن، فلاونول ها قادر هستند تا به رقیق شدن خون در رگ ها و جلوگیری از انعقاد خون روی دیواره ها کمک نمایند.

تحقیقات توسعه علوم انجمن آمریکا هم نشان داده که نوشیدن هات چاکلت کمک خواهد کرد تا بهتر فکر کنید.

فلاونوئیدهای موجود در این نوشیدنی جریان خون و اکسیژن به مغز را افزایش خواهد داد. از آنجا که دِمانس (زوال عقل) ناشی از کاهش جریان خون به مغز می باشد، محققان معتقدند که با کمک این نوشیدنی می توان از آن جلوگیری نمائید.

 

از فواید دیگر این نوشیدنی گرم(هات چاکلت با قارچ گانودرما) برای انسان می توان به مبارزه با استرس، اضطراب و افسردگی اشاره نمایئم.

هات چاکلت حاوی سروتونین می باشد که مانند یک ضدافسردگی عمل می کند و باعث ترشح اندورفین خواهد شد و به این ترتیب افراد بعد از نوشیدن آن احساس نشاط و سرزندگی خواهند کرد.

برای اطلاع بیشتر از مزایای این محصولات فوق العاده که درمانی نیز می باشند می توانید به صفحه اصلی فروشگاه دیجی نفیس مراجعه نمائید…

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …