راهنمای بازدید از برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان

اولین چیزی که با شنیدن نام دبی به یاد می آورید چیست؟ اکثریت افراد شهر دبی را با بلندترین سازه دنیا، یعنی برج خلیفه می شناسند. این ابر سازه با معماری مدرن و خاصی که دارد، زبانزد افراد در سراسر جهان می باشد. پس در سفر به شهر دبی باید بازدید از چنین سازه ای را در الویت قرار دهید. هدف از نگارش این مطلب، ارائه اطلاعات کاملی از برج خلیفه می باشد تا در بازدید از آن، اطلاعات لازم در این باره را کسب نمایید، همچنین اگر می خواهید به راحتی بلیط برج خلیفه دبی را تهیه کنید با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

65599be3 52d6 4eb5 b8a3 9391560118cc راهنمای بازدید از برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان

برج خلیفه کجاست؟

در سال ۲۰۱۰ با هدف افزایش صنعت گری در شهر دبی، پروژه ساخت برج خلیفه که در ابتدا به برج دبی معروف بود، کلید خورد که پس از ساخت، این پروژه با موفقیت و استقبال عام و خاص در سراسر جهان مواجه شد. این برج حیرت انگیز واقع در بلوار شیخ محمد بن اراشد می باشد و قرارگیری آن در نزدیکی دبی مال ، سبب افزایش بازدید از این مکان شده است. البته این برج به تنهایی می تواند گردشگران سراسر جهان را ترغیب به سفر به شهر دبی کند. اما دلیل این محبوبیت چیست ؟ آیا تنها مرتفع ترین بودن آن سبب جذب گردشگران شده است؟ بی شک چنین ابر سازه ای با خاص ترین معماری، دارای امکانات متعددی بوده که در ادامه آن ها را شرح خواهیم داد.

امکانات برج خلیفه دبی

در برج خلیفه دبی تفریحات جذابی انتظار شما را می کشند تا سفری به یاد ماندنی را برای شما رقم بزنند. به طور کلی می توان از قسمت های متعدد برج خلیفه به سکوهای تماشا، هتل، رستوران های فوق العاده لوکس، باشگاه، استخر، بخش اداری و … اشاره نمود. طبقات 39 تا 108 این برج، مسکونی بوده و 900 آپارتمان در این طبقات وجود دارد. طبقات 108 تا 154 را بخش اداری تشکیل داده و در طبقات 125 و 148 نیز می توانید از سکوهای تماشای این برج لذت ببرید. اگر به دنبال استخرهای برج خلیفه هستید، سری به طبقات 43 و 76 بزنید.

بیشتر بخوانید:  بهترین باغ وحش ایران کجاست؟

در ادامه انواع تفریحات این برج را شرح خواهیم دادن تا نسبت به علایق خود آن ها را انتخاب کنید. البته بعید می دانم که در این برج بخشی وجود داشته باشد که مایل به بازدید از آن نباشید.

سکوهای تماشای برج خلیفه

قطعا تماشای شهر دبی از بلندترین برج جهان، تجربه ای بی نظیر و حیرت انگیز خواهد بود. در برج خلیفه 3 سکوی تماشا برای گردشگران عزیز تعبیه شده است تا در فراز آسمان ها به تماشای چشم اندازهای شهر دبی بنشینید. این سکوهای تماشا در طبقات 124، 125 و 148 برج واقع شده که در صورت رفتن به دو سکوی اول، در ارتفاع 452 متری از سطح زمین قرار خواهید گرفت. اگر همچنان دوست دارید به ارتفاعات بیشتر شهر دبی بروید و غرق زیبایی های شهر دبی شوید به سکوی سوم در ارتفاع 555 از زمین بروید.

در صورتی که به دنبال فضایی مدرن تر و خلوت تر هستید، سکوی سوم این برج با نام سکوی اسکای بسیار مناسب شما خواهد بود. قطعا جهت بازدید از سکوی سوم، باید هزینه بیشتری را نسبت به دو سکوی پایین تر پرداخت نمایید. به شما توصیه می کنیم که پیش از غروب آفتاب در این برج حضور داشته باشید تا بتوانید به تماشای غروب دلنشین شهر دبی در این سکوها بنشینید و از زیبایی های خلقت لذت ببرید.

هتل آرمانی برج خلیفه

11 طبقه از آسمان خراش معروف برج خلیفه را هتل آرمانی تشکیل داده است که دارای ورودی خصوصی و امکانات بی نظیر می باشد. از امکانات لوکس این هتل مجلل می توان به خدمات ورزشی 24 ساعته، استخر در فضای باز، آبگرم، سونا، جکوزی، مرکز تناسب اندام، 11 اتاق جلسه، اینترنت رایگان و … اشاره نمود. این هتل انتخابی بسیار مناسب برای لوکس پسندان می باشد. همچنین امکان استفاده از هفت رستوران با بهترین غذاها وجود دارد. اقامت در این هتل تجربه ای بی نظیر را برای شما رقم خواهد زد و اتاق های با شکوه و مجلل این هتل یادآور هتل های اروپایی خواهد بود. رستوران های برج خلیفه به حدی لوکس و مجلل است که قصد داریم بخشی از این مطلب را به آن اختصاص دهیم تا در صورت تمایل، خود و همراهانتان را به صرف یک وعده غذایی به یکی از این رستوران ها دعوت کنید.

بیشتر بخوانید:  دلایل مهم شکستن دندان چیست؟

رستوران های برج خلیفه

اگر دوست دارید شبی بی نظیر و به یاد ماندنی را در بازدید از برج خلیفه به جای بگذارید و محدودیت هزینه ندارید، حتما میزی را در یکی از رستوران های برج خلیفه که در ادامه معرفی خواهیم کرد، رزرو کنید و در هنگام تماشای آبنمای دبی از ارتفاعات برج خلیفه، غذاهای با کیفیت این رستوران ها را میل کنید.

  1. رستوران اتمسفر : در رستوران اتمسفر ضیافتی تمام عیار در انتظار شما نشسته است. پس شیک ترین لباس های خود را پوشیده و به طبقه 123 بروید و در مرتفع ترین رستوران جهان، بهترین غذاها را میل نمایید. بی شک صرف غذاهای بین المللی در ارتفاع 422 متری از سطح زمین، به همراه تماشای چشم اندازهای دبی، تجربه ای است که قابل وصف نمی باشد. پس صرف یک وعده غذایی در یکی از لوکس ترین رستوران های جهان را از خود دریغ نکنید.
  2. رستوران های هتل آرمانی: آیا به غذاهای ژاپنی علاقه دارید یا به غذاهای اروپایی؟ تا به حال غذاهای تند و تیر هندی را امتحان کرده اید؟ غذاهای ایتالیایی را چطور؟ هتل آرمانی رستوران های متعددی را با انواع غذاها در بر گرفته است که از جمله آن ها می توان به رستوران آرمانی هاشی، رستوران آرمانی امل و رستوران ایتالیایی آرمانی نام برد. پس نسبت به علایق غذایی خود یکی از رستوران ها را انتخاب کرده و در کنار لذت بردن از مناظر این رستوران ها، غذای خود را میل کنید.
بیشتر بخوانید:  وکیل شرکت چه وظیفه‌ای دارد؟

نکته مهمی که در هنگام مراجعه به این برج باید در نظر بگیرید، تهیه بلیط این تفریحات، پیش از سفر می باشد. در این صورت بدون هیچ نگرانی می توانید از مکان های تفریحی مورد نظر خود در این برج بازدید نمایید و بهترین خاطرات را برای خود به جای بگذارید. سوال این جا است که این بلیط ها را از کدام سایت تهیه کنیم؟ اندکی صبر کنید تا به پاسخ پرسش خود دست یابید.

355e837e e635 4474 935c 39d8e9e675a2 راهنمای بازدید از برج خلیفه دبی، بلندترین برج جهان

نحوه دسترسی به برج خلیفه دبی

برج دبی که در مرکز شهر قرار گرفته، به راحتی قابل دسترسی می باشد و شما عزیزان می توانید جهت بازدید از آن، از تاکسی، مترو یا اتوبوس استفاده کنید. چنان چه مایلید این مسیر را با مترو طی کنید، باید سوار بر خط قرمز آن شوید و در صورتی که می خواهید با اتوبوس به این برج بروید، اتوبوس های F13 به شما در رسیدن به مقصد کمک خواهند کرد.

تهیه بلیط برج خلیفه

اکنون که تا به این جای متن با ما همراه بودید، قصد داریم سایتی را به شما معرفی کنیم تا بلیط نمادی ترین برج دبی را با تخفیفات فوق العاده، تهیه کنید. پس اگر خواهان برج خلیفه هستید، به سایت دبی دیسکانت مراجعه نمایید و از تخفیفات این سایت حرفه ای و با سابقه بهره مند شوید. همچنین می توانید صفر تا صد سفر خود را به این سایت بسپارید تا ضمن کاهش هزینه ها، از لوکس ترین مراکز تفریحی این شهر بازدید کنید.

پایان رپورتاژ اگهی

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …