خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون ضامن

 انواع ماشین ظرفشویی در بازار

با پرمشغله شدن زندگی‌های امروزی زمانی برای شستشن ظروف نیست در نتیجه خرید ماشین ظرفشویی برای بسیاری از خانواده‌ها و خانم‌های شاغل به یک ضرورت تبدیل شده است. اگر شما هم قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید باید بدانید که ماشین ظرفشویی با توجه به میزان ظرفیت آن، محل قرار گیری و موقعیت آن در سه دسته‎ی ماشین ظرفشویی رومیزی، ایستاده و توکار قرار می‌گیرد. قیمت ماشین ظرفشویی نیز با توجه به نوع آن متفاوت است و مدل‌های رومیزی قیمت پایین‌تری دارند. برای آشنایی شما عزیزان در این بخش به توضیح مختصری در رابطه با انواع ماشین ظرفشویی می‌پردازیم.

45tvg4y45by46u 300x300 خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون ضامن

ماشین ظرفشویی رومیزی
این مدل از ماشین ظرفشویی ظرفیت کمی دارد و معمولا در ظرفیت‌های 6 تا 8 نفره به بازار فروش عرضه می‌شود که برای خانواده‌های کم جمعیت و تازه عروسان انتخاب خوبی است. محل قرارگیری ماشین ظرفشویی رومیزی روی کابینت آشپزخانه و سینک ظرفشویی است. این مدل‌ها فضای کمی را اشغال می‌کنند و به دلیل حجم و وزن کم جا‌به‌جایی آسانی دارند.

ماشین ظرفشویی ایستاده
ماشین ظرفشویی ایستاده معمولاً در ظرفیت‌های ۱۲ نفره تا ۱۴ نفره طراحی و تولید می‌شود و اگر قصد شستشوی ظروف با حجم بالا را دارید خرید ماشین ظرفشویی ایستاده انتخاب خوبی برای شما خواهد بود.

ماشین ظرفشویی توکار
ماشین ظرفشویی توکار نیز ظرفیت بالایی دارد و برای خانواده‌های پرجمعیت و کسانی که در طول روز حجم بالایی از ظروف برای شستشو دارند مناسب است. ماشین ظرفشویی توکار در بین کابینت‌ها قرار داده می‌شود و در نتیجه نمی‌توان آن را جابجا کرد یعنی از همان ابتدا نصب کابینت آشپزخانه یک قسمت برای قرارگیری ماشین ظرفشویی توکار نیز مشخص می‌شود.

بیشتر بخوانید:  نکات مهم درباره گردبر ورق طبق تجربه مدیر عامل ماشین سازی عبدالله زاده

r4tgybu67in6iy 300x193 خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون ضامن

بهترین ماشین ظرفشویی

بهترین ماشین ظرفشویی دستگاهی است که ظروف شما را به بهترین شکل ممکن شستشو دهد در نتیجه باید مجهز به فناوری و تکنولوژی‌های روز باشد. از دیگر ویژگی‎های یک ماشین ظرفشویی خوب می‌توان به داشتن برچسب انرژی A و بالاتر از آن اشاره کرد و از طرفی در مصرف مواد شوینده نیز صرفه جویی داشته باشد. اگر شما قصد خرید بهترین ماشین ظرفشویی را دارید باید به مارک سازنده توجه کنید چرا که با کیفیت و کارایی دستگاه رابطه مستقیم دارد. قیمت بهترین ماشین ظرفشویی رومیزی و ایستاده با توجه به برند سازنده، میزان ظرفیت، تعداد برنامه‌ی شستشو و امکانات متفاوت است در نتیجه حتما به سراغ مدلی بروید که از لحاظ میزان ظرفیت با نیاز شما هم خوانی داشته و از طرفی امکانات آن متناسب با خواسته‎هایتان باشد.

در ادامه نام چند مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ال جی، بهترین ماشین ظرفشویی سامسونگ و دیگر مارک‌های معتبر خارجی که در دسته‎‌ی بهترین ماشین ظرفشویی ۲۰۲۰ و سال جاری قرار دارند را نام برده‎ایم.

  1. ماشین ظرفشویی ال جی مدل XD90
  2. ماشین ظرفشویی ال جی مدل B512
  3. ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۷۰
  4. ماشین ظرفشویی سامسونگ ۵۰۵۰
  5. ماشین ظرفشویی بوش سری 800 مدل SHP878ZD5N
  6. ظرفشویی بوش سری 300 مدل SHSM63W55N

از آنجا که قیمت ماشین ظرفشویی ایرانی ارزان تر از قیمت ظرفشویی خارجی است و از لحاظ کیفیت و کارایی برندهای ایرانی نیز توانسته‌اند هم سطح با برندهای خارجی عمل کنند بسیاری از خانواده‌ها خرید ماشین ظرفشویی ایرانی را به خارجی ترجیح می‌دهند. در ادامه برای آشنایی شما عزیزان نام چند مدل از بهترین ماشین ظرفشویی ایرانی که متعلق به برند‌های سرشناس و معتبر ایرانی هستند را نام می‌بریم:

بیشتر بخوانید:  زندگی در شهر مینیاتوری!

1. ماشین ظرفشویی سام مدل DW185

  1. ماشین ظرفشویی امرسان مدل ED14-MI3
  2. ماشین ظرفشویی رومیزی مجیک مدل DWA2195
4.  ماشین ظرفشویی رومیزی زیرووات مدل ZDCF6
  1. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-15303
  2. ماشین ظرفشویی پاکشوما مدل MDF-14304
  3. ماشین ظرفشویی جی پلاس مدل GDW-K462W
  4. ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W
  5. ماشین ظرفشویی دوو DWK-2560

etgyh6jmimt7unr 300x193 خرید اقساطی ماشین ظرفشویی بدون ضامن

قیمت ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

اگر قصد خرید ماشین ظرفشویی را دارید و به دنبال فروشگاهی هستید که قیمت ظرفشویی در آن مناسب باشد و به قول معروف گران فروش نباشد به فروشگاه اینترنتی سل مراجعه کنید. فروشگاه سل یک فروشگاه معتبر است که در بستر اینترنت و در زمینه‌ی فروش انواع لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی فعالیت دارد. فروشگاه سل در راستای جلب رضایت هر چه تمام مشتریان یکی از اهداف خود را فروش لوازم خانگی با بهترین قیمت بازار قرار داده است.

در فروشگاه اینترنتی سل قیمت ظرفشویی امرسان، قیمت ماشین ظرفشویی پاکشوما، قیمت ماشین ظرفشویی دوو، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا، قیمت ظرفشویی بوش و سایر مارک‌های جدید چون قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس و… بهترین قیمت بازار است.

فروش اقساطی ماشین ظرفشویی در فروشگاه سل

متاسفانه این روزها تورم حاکم بر کشور سبب شده است تا قیمت لوازم خانگی مختلف از جمله قیمت ماشین ظرف شویی بالا برود. برای بسیاری از خانواده و تازه عروسان قیمت ماشین ظرفشویی ال جی، قیمت ماشین ظرفشویی سامسونگ، قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا و سایر مارک‌های ایرانی و خارجی بالا است به طوری که توان مالی کافی برای خرید نقدی ماشین ظرفشویی دلخواه خود را ندارند. به جای خرید ماشین ظرفشویی از برندهای ارزان و بی‎کیفیت بهترین راه خرید قسطی ماشین ظرفشویی از فروشگاه اینترنتی سل است اما چرا فروشگاه سل؟

  • فروشگاه سل در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین ظرفشویی مجیک، جی پلاس، دوو، بوش، سامسونگ، ال جی و مارک‌های متنوع دیگر فعالیت دارد در نتیجه در انتخاب مدل و مارک محدودیتی وجود ندارد.
  • امکان خرید اقساطی ماشین ظرفشویی دوو، جی پلاس، اسنوا و دیگر مارک‌های ایرانی و خارجی با بهترین و متنوع‌ترین شرایط در فروشگاه سل وجود دارد که از جمله آنها می‌توان به امکان خرید اقساطی با چک، خرید اقساطی بدون ضامن، خرید قسطی با سفته و … اشاره کرد.
  • بسیاری از مکان‌ها هستند که در زمینه‌ی فروش اقساطی ماشین ظرفشویی بوش در تهران، قم، شیراز، اصفهان، قزوین و سایر مارک‌ها در شهرهای دیگر فعالیت دارند اما خرید حضوری دغدغه‌های خاص خود را دارد اما با فروشگاه آنلاین سل شما در هر ساعت از شبانه روز و در هر گوشه‎ای از کشور می‌توانید خرید قسطی ماشین ظرفشویی را انجام دهید.
  • قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا قسطی، قیمت ماشین ظرفشویی بوش قسطی و هر مارکی که انتخاب کردید در فروشگاه لوازم خانگی سل کاملا مناسب است.
بیشتر بخوانید:  (تصاویر) در این هتل با خرس‌های قطبی زندگی کنید!

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …