بیوگرافی محمد بحرانی

محمد برهانی در 25 آذر 1360 در شیراز به دنیا آمد. او صداپیشه و هنرمند ایرانی است. وی در سال 1360 در خانواده کازرونی به دنیا آمد. بحرانی دارای لیسانس بازیگری از دانشگاه تهران و فوق لیسانس کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است. در همین حال در سال 1380 داور یکی از این جشنواره ها به نام مریم سادات از کار او خوشش آمد و از او برای شرکت در یک برنامه تلویزیونی دعوت کرد. بنابراین تلاش او در این راستا جدی خواهد بود. در سال 2001 وارد تلویزیون شد. علاقه این هنرمند به نمایش عروسکی از جشنواره عروسکی دانشجویی آغاز شد. او در آن زمان آثار زیادی در این زمینه داشت و با گذشت زمان به این موضوع علاقه مند شد. محمد بحرانی صداپیشه شخصیت های عروسکی جناب خان، بی بای، آقای همساده بود. محمد بحرانی با بازی در نقش جناب خان در نمایش خندوانه به کارگردانی رامبد جوان به شهرت رسید و مقام خود را مدیون ایرج طهماسبا است که از او به عنوان معلم بزرگ زمان خود یاد می شود.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی سحر زکریا

1 185 بیوگرافی محمد بحرانی

محمد بحرانی اولین بار در سال 1385 با فیلم «اتوبوس شب» وارد سینما شد، در سال 1396 با سریال «گلشیفته» با جدیت بیشتری نسبت به قبل وارد شبکه سینمای خانگی شد و سریال «دیو» دوباره او را به شهرت رساند.او در سال ۱۳۹۷ در سریال «هیولا» به کارگردانی مهران مدیری بازی کرد و در سال ۱۳۹۸ اولین تجربه بازیگری خود در تلویزیون را با سریال «دوپینگ» در نوروز به دست آورد.

3 157 بیوگرافی محمد بحرانی

او قبل از جام جهانی 2014 و 2018 در حمایت از تیم ملی در کنار امیر سلطان احمدی نماهنگ منتشر کرد.

داستان جناب خان از خیابان مروارید شروع می شود. این یک سریال عروسکی زنده است که برای شبکه نمایش خانواده تولید شده است. سعید سالارزهی نیز تهیه کننده و کارگردان سری اول است. در این سریال جناب خان معروف به مستر بشیت در کنار رامبد جوان بازی خواهد کرد. لذا جناب خان به خندوان دعوت شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهه فرشچی

2 161 بیوگرافی محمد بحرانی

به نظرم برنامه هندوانه بیشتر یک برنامه بزرگسال است. محدودیت سنی وجود ندارد، بچه ها می توانند این قسمت را ببینند و برای مدت طولانی با آن ارتباط برقرار کنند، اما بزرگسالان سریال جناب خان بودند. اگرچه تعدادی عروسک بزرگسال دیگر نیز وجود دارد، اما نقش آنها چندان بزرگ نیست. البته رامبو بهتر می تواند به این سوال پاسخ دهد. پشت صحنه خیابان مروارید جوک هایی بود که اکنون در جلوی صحنه استفاده می شود.چون اسم رامبد و شوخی که چقدر این اسم برای جناب خان عجیب استدر واقع، این یک تصمیم از پیش تعیین شده نیست. این سری شوخی ها باعث شد تیم رامبد متوجه شوند که این عروسک ایده خوبی برای خندوانه بوده است.

بیشتر بخوانید:  زندگینامه امیر رضا دلاوری

4 32 بیوگرافی محمد بحرانی

رامبد واقعا باهوش و باحال است و کارش را خوب بلد است. گفتنی است که او فضایی امن و دوست داشتنی را برای ما در پشت صحنه نمایش مفرح ایجاد کرد. ما خیلی راحت هستیم. فضا آرام و خوب است و ما هرگز ایده هایی را که به ذهنمان خطور کرده بود ندیده ایم. حتی اگر با ایده ای موافق نباشد، آنقدر آرام نمی گوید که به راحتی بپذیریم که از آن استفاده نکنیم. خداروشکر به ما ایمان دارد و چون برنامه زنده نیست در ویرایش تصحیح می شود حتی اگر انجام آن مشکل داشته باشد.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …