بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوک متولد 13 آذر 1363 است. او بازیگر سینما و تلویزیون ایران است و دو خواهر و یک برادر دارد. لیلا بلوکات فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ در تئاتر کودک و نوجوان فرانسه آغاز کرد. لیلا بلوک در سال ۱۳۷۸ با سریال «روزهای زندگی» به کارگردانی سیروس مقدم به طور رسمی وارد عرصه بازیگری شد. لیلا بلوک پس از بازی در نقش همسر آخناتون در سریال یوسف پیامبر به شهرت رسید.

1 198 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوک درباره مسیر خود به بازیگری می گوید: اولویت تحصیلی من حضور در آکادمی صدا و سیما بود که متاسفانه پر بود. در نهایت برای ادامه تحصیل در آکادمی کار و دانش معرفی شدم. مدرسه فقط برای رشته قالی بافی جای خالی داشت و من باید در رشته هنر ثبت نام می کردم. در نهایت به دانشگاه رفتم و با میکائیل شهرشتانی، امین تارخ و استاد ساریقیان در کلاس های بازیگری شرکت کردم. در سال ۱۳۷۷ وارد فرهنگسرا شدم و برای اولین بار در سریال سیروس مقدم و مجیت اوجی جلوی دوربین رفتم.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

2 174 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوک در مصاحبه ای گفت: من خانواده ام را دوست دارم، خانواده ام را خیلی دوست دارمرابطه من با خانواده ام بسیار صمیمی و صمیمی است. اسم خواهرم نوشا هستش متاهل مهندسی الکترونیک و الکترونیک کار میکنه خواهرزاده عزیزم رادمان نوشا. خواهر کوچکترم میترا است و در رشته گردشگری و مدیریت سفر در ایران تحصیل می کند و یک برادر کوچکتر دارم که در رشته طراحی صنعتی تحصیل می کند.

3 169 بیوگرافی لیلا بلوکات

من تنها هنرمند خانواده ام هستم. خواهرم میترا با اینکه در 6-7 سالگی نقش دخترم افشانا بایگان را در سریال آقای سیروس مقدم بازی می کرد، اما اصلا علاقه ای به ادامه کار نداشت. لیلا بلوکات، موسس موسسه خیریه مهر لیلا می گوید: «از کودکی علاقه داشتم به دیگران کمک کنم. برای چنین خیراتی و به لطف خدا، پس از کسب مهارت های بازیگری، با فعالیت و کمک خانواده و دوستانم به آرزوی من رسید. من با هشت کودک معلول شروع کردم. اکنون نزدیک به هزار فرزند دارم که می توانند رویاهای من را محقق کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی فریبرز عرب نیا

4 37 بیوگرافی لیلا بلوکات

لیلا بلوکت علاقه زیادی به ورزش دارد. او: از بچگی عاشق والیبال هستم.چند سالی است که حوزه بانوان باشگاه هنرمندان فعالیت می کند و من ابتدا با این تیم بازی کردمدر ابتدا از تیم والیبال هنرمندان شروع کردم اما در سه یا چهار تیم دیگر بازی می کنم. لیلا بلوک علاوه بر والیبال در اسب سواری نیز حضور داشت.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …