بیوگرافی داریوش موفق

عکس های بیوگرافی داریوش موفق از داریوش مواک

داریوش موفق، هنرمند تلویزیون و تئاتر، متولد 1348 در تهران. او در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک نقش کارگی را بازی کرد. پس از فارغ التحصیلی موفق از دانشکده گرافیک، وارد دانشگاه تهران شد و در دانشکده تئاتر تحصیل کرد. اما تحصیلات خود را در این رشته به پایان نرساند و مدرکی دریافت نکرد. او از کودکی کار در تئاتر فضایی را آغاز کرد و به یکی از موفق ترین هنرمندان تئاتر در سال های اخیر تبدیل شد.

1 1 بیوگرافی داریوش موفق

فیلمبرداری داریوش موفق

داریوش موفک اولین حضور سینمایی خود را در سال 2006 در فیلم «کومول، شازده کوچولو دانمارک» به کارگردانی رضا بابک انجام داد. بازی در این فیلم به اندازه موفقیت بازی های دیگرش مثل سریال We Are Not Angels نبود اما تجربه خوبی برای او بود.او در این فیلم در کنار هنرمندانی چون لیلی رشیدی، جمشید جهان جناد، بهرام شاه محمد لو و پرستو گلستان بازی کرد.یکی از ویژگی های خاص این هنرمند این است که در دوران بازیگری در تلویزیون و سینما حضور داشته است اما مانند اکثر آثارش که 70 درصد آثار او را تشکیل می دهند، بهتر است او را یک هنرمند سینما بدانیم. 29 درصد کار او در تلویزیون است. داریوش مفک در 5 فیلم به نام های عنوان فیلم، مرگ فروشنده، باغ آلبالو، هملت و شازده کوچولو دانمارک، هملت و دو فیلم دیگر حضور داشته است. فیلم های تلویزیونی. او در سریال های ما فرشته نیستیم و هشت بهشت ​​بازی کرد.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی آرون افشار خواننده جوان ایرانی

1 2 بیوگرافی داریوش موفق

تولیدات تلویزیونی داریوش موفق

داریوش مفک در سال ۱۳۹۲ در سینما و تلویزیون بسیار فعال بود و در تولیدات مهمی بازی کرد. او در سه فیلم و سریال مهم بازی کرد و محبوبیت بیشتری نزد آنها پیدا کرد. از جمله آثار مهمی که او بازی کرده می توان به ما فرشته نیستیم، فلورا سام، اشت بهشت ​​سعید علم متولد شده و مرگ دلال کمیاب برخانی مرند اشاره کرد. سریال We Are Not Angels یکی از مهم ترین آثار این هنرمند به حساب می آید.او در سال 1392 در این سریال نقش مهمی را ایفا کرد و مهارت هایش باعث محبوبیت و ارائه به مخاطبان تلویزیون شد.این هنرمند در سال 93 علاوه بر بازی در سریال «ما فرشته نیستیم» در سریال «هشت بهشت» بازی کرد. او این بار با کارگردان سریال سعید علم و هنرمندان دیگری چون فرهاد بشارتی، فرج الله گل سفیدی، علیرضا جعفری و مهدی ساکی همکاری کرد. داریوش مفک در این سال ها با هنرمندان زیادی همکاری کرد که از جمله آنها می توان به لیلی رشیدی اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی پریوش نظریه

1 3 بیوگرافی داریوش موفق

سریال خاتون

داریوش موفق در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاک نقش کرگی را بازی کرد. این سریال که یکی از سریال های جدید تینا پاک روان است، یک درام اجتماعی است که در دهه 1320 در زمان اشغال ایران توسط متفقین اتفاق می افتد. قهرمان سریال زنی مستقل و قوی است که در طول زمان با مشکلات مختلفی روبرو می شود. داریوش موفق در این سریال نگار جواهریان، مرجان متقی، بابک حمیدیان، شبنم مقدمی، رضا بهبودی، اشکان خطیبی، ستاره پسیانی، علی فروتن، مهتاب شروتی، غزل شکری، مهران مدیری و … به ایفای نقش می پردازند.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی سهبا شرافتی، عکس و اینستاگرام صهبا شرافتی

1 4 بیوگرافی داریوش موفق

جوایز داریوش موفق

این هنرمند در سال 1987 برای بازی در سریال شب آوینیون برنده جایزه بازیگری جشنواره تئاتر فاگر شد و علاوه بر آن برنده جایزه درجه یک بازیگری جشنواره تئاتر دانشجویی شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی الهام شعبانی +عکس

گردآوری: بیوگرافی هنرمندان روبکا

.

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …