پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران طبق آمار امسال رونمایی شد

86cb7feb 2447 4feb a9f4 924a4c33c189 پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران طبق آمار امسال رونمایی شد

پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران طبق آمار امسال رونمایی شد

پرفروش ترین ردیاب خودرو، نقش نگهبان وسیله نقلیه شما را ایفا می کند و با ردیابی دقیق و لحظه ای، خیال شما را از امنیت و موقعیت آن آسوده می سازد. احتمالا برای شما هم پیش آمده که با شنیدن هر روزه اخبار سرقت خودرو ترس و دلهره به سمتتان سرازیر شده است. استفاده از ردیاب خودرو به عنوان راه حلی کارامد، تا حد زیادی می تواند برطرف کننده چالش‌های شما باشد. با توجه به اهمیتی که انتخاب gps مناسب برای خودروتان دارد در این نوشته لیست محصولاتی که توانسته اند بیشترین فروش را در بازار ایران داشته باشند در اختیارتان قرار می‌دهیم.

چه عواملی می‌تواند در فروش بالای ردیاب جی پی اس تاثیرگذار باشد؟

فروش بالای جی پی اس خودرو در بازار می‌تواند از عوامل زیادی نشأت بگیرد که برند، قیمت، ویژگی ها و سوابق فروش از جمله این عوامل هستند. بر اساس اطلاعاتی که در دسترس است، ردیاب شرکت ایگل توانسته نظرات مثبتی را به خود جلب کند به همین منظور از این سایت استفاده کردیم تا به عنوان یک مرجع در زمینه ردیابی اطلاعات دقیقی در اختیار کابران قرار دهیم.

از جمله عواملی که می تواند منجر به فروش بالای جی پی اس شود می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت مناسب: مقرون به صرفه بودن قیمت ردیاب خودرو یکی از عواملی است که می‌تواند تاثیر بسزایی در تعداد فروش این محصول داشته باشد.
  • ردیابی لحظه‌‌ای و دقیق: وجود تکنولوژی‌های GPS وLBS، امکان دسترسی لحظه‌ای به موقعیت مکانی را فراهم می‌آورد.
  • اپلیکیشن کاربر پسند: با در نظر گرفتن جامعه کاربرانی که از ردیاب برای افزایش امنیت ماشین خود استفاده می‌کنند، کاربری راحت از الزامات یک ردیاب مناسب است. گاهی اوقات کار کردن با این اپلیکیشن ها به قدری سخت است که حتی مشاهده تاریخچه مسیر نیز به سختی انجام می‌شود.
  • تجهیزات با کیفیت بالا: استفاده از مواد اولیه و تجهیزات با کیفیت از عوامل دیگری است که می‌تواند در میزان فروش این محصول تاثیرگذار باشد.
بیشتر بخوانید:  بهترین مارک رنده رومیزی

پشتیبانی و خدمات پس از فروش: وجود ابزارهای ارتباطی همچون چت آنلاین، تماس تلفنی، ایمیل اعضای پشتیبانی، ارتباط با تیم فروش و مشاوره از مهم ترین عوامل دیگری است که باید به آن دقت کنید.

قبل از خرید ردیاب به این سوالات پاسخ دهید

قبل از اینکه اقدام به خرید ردیاب کنید نیاز است تا نظرات کاربرانی که قبلا این محصول را خریداری و استفاده کرده‌اند، مطالعه کنید. همچنین خرید از شرکت های معتبری که سابقه فروش بالایی دارند، می تواند اطمینان شما از بابت اصالت و کیفیت کالا را راحت کند. علاوه بر این حتما قبل از اقدام به خرید، سوالات زیر را پاسخ دهید.

برای خرید جی پی اس چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟

چه انتظاراتی از ردیاب ماشین دارید؟

دقت ردیابی تا چه حد برای شما مهم است؟

بیشتر بخوانید:  معرفی 5 رنگ جذاب برای استایل کژوال مردانه در فصل تابستان

عمر باتری ردیاب چقدر است؟

بهترین و پرفروش ترین ردیاب خودرو تا سال 1403

ردیاب ها دارای کابرد‌های مختلف در طیف های متفاوتی هستند تا کنون طبق نظرسنجی کاربران بیشترین آمار فروش محصولات به ترتیب متعلق به محصولات زیر است:

  1. ردیاب کوچک: با توجه به ابعاد کوچکی که این محصول دارد، می‌توانید آن را در هر مکانی نصب کنید بدون آنکه نگران دیده شدن آن باشید.
  2. ردیاب با قابلیت شنود: با این ردیاب در هر مکان و هر زمانی می توانید صدای داخل کابین را شنود کنید و شنونده تمام صداهای داخل خودرو باشید.
  3. ردیاب موتور سیکلت: با توجه به اینکه موتور سیکلت از وسایل نقلیه‌ای است که بیشتر در معرض سرقت قرار می‌گیرد، نصب جی پی اس می تواند تا حد زیادی امنیت موتورتان را تضمین کند.
  4. ردیاب کامیون: در صورت بروز اتفاقات غیرمنتظره ای همچون تله گذاری، سرقت شدن و یا خراب شدن ردیاب، بهترین آپشن امنیتی محسوب می شود.

ca8c22f4 73e2 4fc0 a2c0 91bd938c835e پرفروش ترین ردیاب خودرو در ایران طبق آمار امسال رونمایی شد

لیست پرفروش ترین ردیاب خودرو خارجی در ایران

تعدادی از ردیاب‌های خارجی در کشورمان مورد توجه تعداد زیادی از افراد قرار گرفته است. در ادامه به بررسی این برند پرفروش می پردازیم:

ردیاب تلتونیکا (Teltonika): یکی از پر فروش‌ترین ردیاب‌های خودرو که در داخل کشور به فروش می‌رسد ردیاب تلتونیکا مدل FB120، FMB920 و FMB202 است. این ردیاب‌ها با اتصال به GPS و GLONASS موقعیت مکانی خودرو را از طریق GPRS به سرور ارسال می‌کنند. جی پی اس‌های تلتونیکا ضد آب هستند و به کمک آن می‌توانید محل پارک خودرو، خاموش کردن ردیاب از راه دور را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:  مشکلات طلاق به حیوانات خانگی هم رسید

توجیه اقتصادی خرید ردیاب خودرو

سوالی که مطمئنا برای شما هم پیش آمده است، چرا باید ردیاب بخرم؟ در ادامه دلایلی که وجود دارد تا شما سرعت بیشتری در خرید جی پی اس داشته باشید را برای شما شرح خواهیم داد:

افزایش امنیت خودرو: با توجه به اینکه ردیاب بصورت کاملا آنی موقعیت خودرو را ثبت می‌کند، در صورت سرقت ماشین شما می‌توانید از موقعیت لحظه ای خودرو مطلع شوید.

کنترل و نظارت دائمی: کسانی که خودرو خود را به افراد زیادی می‌سپارند با وجود ردیاب، نگرانی این که خودرو‌شان در چه مکانی است از بین می‌رود.

مدیریت ناوگان: صاحبان کسب و کاری که فعالیت آن ها اجاره ماشین است با این تجهیزات از موقعیت لحظه ای وسیله نقلیه خود اطلاع پیدا می‌کنند.

نتیجه گیری:

در اینجا 4 مدل ردیاب پرفروش ایرانی و یکی از ردیاب های پرفروش خارجی را به شما معرفی کردیم. مدل های متنوعی از ردیاب در کشور موجود است که داشتن اطلاعات کامل قبل از خرید می‌تواند از وارد شدن خسارت به خودروتان پیشگیری کند. برای کسب اطلاعات کامل می‌توانید مقاله‌های مرتبط با ردیابی را مطالعه کنید تا از پیش آمدن خسارت به جان و مالتان پیشگیری کنید.

پایان رپورتاژ آگهی

مطلب پیشنهادی

همه به دنبال شاه‌کلید موفقیت و پیشرفت

همه به دنبال شاه‌کلید موفقیت و پیشرفت همه افراد به دنبال موفقیت و پیشرفت هستند …