رزرو هتل جزیره کیش و قشم با تخفیف ویژه پرشین سفر

rfr3v5vt54 رزرو هتل جزیره کیش و قشم با تخفیف ویژه پرشین سفر

هتل پانوراما کیش

هتل پانوراما کیش یک اقامتگاه 5 ستاره در کیش می باشد. مهمانان در طول اقامت خود در هتل پانوراما از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل پانوراما توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامت لوکس در کیش هستند پیشنهاد می شود

هتل پانیذ کیش

هتل پانیذ کیش یک اقامتگاه 2 ستاره در کیش می باشد. مهمانان در طول اقامت خود در هتل پانیذ از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل پانیذ توسط پرشین سفر به مسافرانی که به دنبال اقامت اقتصادی در کیش هستند پیشنهاد می شود

هتل فانوس کیش

هتل فانوس کیش یک اقامتگاه 3 ستاره در کیش می باشد. مهمانان در طول اقامت خود در هتل فانوس از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل فانوس توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامت اقتصادی و رزرو هتل کیش قیمت مناسب  در کیش هستند پیشنهاد می شود.

درباره هتل ارم گراند کیش

تاریخ:

هتل بزرگ ارم که در سال 2005 با منظره ای مسحورکننده از دریا تحت مدیریت هتل های زنجیره ای ارم تأسیس شده است، اخیراً در سال 2017 برای خدمات بهتر بازسازی شده است.

امکانات رفاهی

این هتل کیش دارای 247 اتاق سنتی در 7 طبقه است که هر کدام مجهز به تلویزیون، صندوق امانات، چراغ خواب و مینی یخچال هستند. برخی از اتاق ها دارای بالکن نیز هستند. همه اتاق ها دارای حمام اختصاصی با دوش و لوازم بهداشتی اولیه هستند. Wi-Fi رایگان، اما محدود در سرتاسر موجود است.

بیشتر بخوانید:  خرید دوربین مداربسته بیسم بر روی موبایل irancctv.center

آنها دارای سه رستوران هستند که هر کدام انواع غذاهای ایرانی و بین المللی را سرو می کنند. آنها همچنین دارای دو کافی شاپ، یک قهوه خانه معمولی و دیگری در تراس، به همراه یک چایخانه سنتی هستند.

برخی دیگر از امکانات و خدمات ارائه شده توسط هتل ارم گرند عبارتند از استخر، اسپا، پارکینگ، انبار چمدان، آرایشگاه، سالن بدنسازی، و خشک‌شویی.

حمل و نقل

هتل ارم گرند 7 دقیقه پیاده (600 متر) تا میدان سیری و تاکسی های آن فاصله دارد.

دسترسی به فرودگاه ها و راه آهن

این هتل تا فرودگاه بین المللی کیش 10 دقیقه با ماشین (8.1 کیلومتر) فاصله دارد.

جاذبه های نزدیک

این هتل کیش در چند قدمی پارک آبشار، کافه کاکتوس، مرکز خرید پردیس و پارک هنگام قرار دارد.

فاصله از جاذبه های اصلی

زمان سفر ممکن است بسته به ترافیک متفاوت باشد.

پارک آبی اقیانوس: 9 دقیقه با ماشین (8.2 کیلومتر)

پارک دلفین: 10 دقیقه با ماشین (5.6 کیلومتر)

ساحل مرجانی: 6 دقیقه رانندگی (2.7 کیلومتر)

کشتی یونانی: 19 دقیقه با ماشین (15.5 کیلومتر)

اسکله تفریحی بزرگ: 5 دقیقه رانندگی (1.9 کیلومتر)

درخت سبز: 14 دقیقه با ماشین (11 کیلومتر)

شهر باستانی حریره: 14 دقیقه با ماشین (8.7 کیلومتر)

رویدادها و فعالیت ها

 

هتل ارم گرند کیش تورهای نیم روزه شهری را به همراه گشت در محبوب ترین مکان های کیش ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید:  با معروف ترین ورزش جزایر قناری آشنا شوید/تصاویر

 

میهمانان

 

این اقامتگاه عمدتاً برای مسافران تجاری، خانواده ها، سالمندان، زوج ها و دوستان توصیه می شود.

هتل شایان کیش

هتل شایان کیش یک اقامتگاه 5 ستاره در کیش می باشد. مهمانان در طول اقامت خود در هتل شایان از پذیرایی ایرانی و صبحانه رایگان لذت خواهند برد. هتل شایان توسط پرشین سفر به مهمانانی که به دنبال اقامت لوکس در کیش هستند پیشنهاد می شود.

درباره هتل صدف سورینت

تاریخ

 

هتل 4 ستاره صدف سورینت در سال 1382 بر اساس استانداردهای بین المللی ساخته شده و در همان سال کار خود را آغاز کرد و بعداً در سال 1393 برای ارتقای کیفیت بازسازی شد.

 

امکانات رفاهی

 

هتل صدف سورینت در 2 طبقه و دارای 55 اتاق ساخته شده است. این هتل دارای طراحی و دکوراسیون داخلی مدرن، کارکنان آموزش دیده، خوش برخورد و مفید است.

 

امکانات هتل: این هتل دارای یک لابی با ظرفیت 60 نفر می باشد. پارکینگ رایگان با ظرفیت 6 وسیله نقلیه، رستوران با قابلیت سرویس دهی همزمان به 120 مهمان، کرایه ماشین (بدون راننده، برای رفت و آمد راحت تر در جزیره کیش) چایخانه سنتی، کافی شاپی که هم نوشیدنی های سرد و گرم و هم تنقلات سبک سرو می کند، فضای سبز، کتابخانه، تاکسی سرویس، خدمات خانه داری، مینی بار پولی، استودیو عکاسی، IPTV، خدمات خشکشویی و اینترنت در لابی.

امکانات اتاق: هتل صدف سورینت دارای اتاق های 1 تا 4 نفره با دید به محوطه هتل می باشد. اتاق ها استاندارد، بسیار تمیز و به خوبی تزئین شده اند. هر اتاق صبحانه و سرویس اتاق رایگان دارد. اتاق ها دارای سرویس بهداشتی ایرانی و غربی، حمام، وای فای رایگان، تلویزیون، سیستم اطفاء حریق، مبلمان (تخت، نیمکت، کشو، رخت آویز و کمد)، تلفن، یخچال، سیستم گرمایشی و… و سیستم خنک کننده

بیشتر بخوانید:  کشف یکی از قدیمی‌ترین آثار جنس طلا در آلمان

 

موقعیت مکانی و حمل و نقل عمومی

 

این هتل در جزیره کیش در میدان امیرکبیر ساخته شده است، انواع وسایل حمل و نقل عمومی در سراسر جزیره کیش (تاکسی، اتوبوس) وجود دارد.

 

جاذبه ها

 

شهر زیرزمینی کاریز (در فاصله 6 کیلومتری هتل)

شهر تاریخی حریره (در فاصله 6 کیلومتری هتل)

کشتی یونانی (در 13 کیلومتری هتل)

رمپ ویژه دوچرخه سواری (واقع در 6 کیلومتری هتل)

دسترسی به بندر هوایی

 

هتل صدف سورینت در 9 کیلومتری فرودگاه قرار دارد

 

میهمانان

 

این هتل به دلیل موقعیت مکانی مناسب برای سفرهای خانوادگی و کاری مناسب است.

لیست هتل های قشم

لیست هتل قشم که در سایت پرشین سفر به نمایش گذاشته شده اند و اطلاعات کامل و جامعی از آنها ارائه شده است در زیر مشاهده میکنید :

هتل ارم قشم – هتل مارینا 1 قشم – هتل مارینا 2 قشم –  هتل کیمیا قشم – هتل قصر الوند قشم – هتل خلیج فارس قشم – هتل آرام قشم – هتل آتامان قشم – هتل آرتا قشمنها اراآنها

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …