بیوگرافی مریم سلطانی

بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی در بهمن 1332 در تهران به دنیا آمد. در رشته مدیریت دانش تحصیل کرده است. او با حضور در کلاس های آقای حمید سمندیان به هنرمندی رسید و از آن زمان بود که بازی در فیلم «انتظار» را آغاز کرد و بعدها در تلویزیون شروع به کار کرد و در سریال کلانتر بازی کرد. او با بازی در یکی از پرمخاطب ترین سریال های سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در بین مخاطبان شهرت بیشتری پیدا کرد. او چند سالی از بازیگری دور بود و سالن زیبایی شیمر را اداره می کرد. او به این کار بسیار مشغول است و تاکنون سه بخش افتتاح کرده است.

1 18 بیوگرافی مریم سلطانی

ابتدا آثار مریم سلطانی

مریم سلطانی کار هنری خود را با گذراندن کلاس های بازیگری نزد حمید سمندیان آغاز کرد. او موفق شد و در سال 1379 با اولین نقش سینمایی اش آشنا شد و اولین تجربه بازیگری را برای او رقم زد. او اولین حضور تلویزیونی خود را در سال 2012 با بازی در سریال کلانتر انجام داد و با این سریال به شهرت رسید. بعدها به ساخت سریال هایی مانند جوان مزور (2013)، سریال سه از چهار، سریالی با حضور زنان در نقش ماهرخ پرداخت.وی در سال 1392 در سریال دولت الشون بازی کرد و پس از آن حدود شش سال از تلویزیون فاصله گرفت و از سال 1397 فعالیت بازیگری خود را از سر گرفت و این بار در سریال خانمان نقش مهاراخ را بازی کرد. .این سریال در آن زمان از شبکه سه پخش می شد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی ستاره اسکندری

1 19 بیوگرافی مریم سلطانی

مدیریت سالن زیبایی

او پس از استراحت از صحنه بازیگری، چندین سال سالن زیبایی شیمر را اداره کرد و تاکنون سه بخش را افتتاح کرده است. جالب اینجاست که با وجود داشتن چنین سالنی، سادگی را دوست دارد و چهره های عجیب و غریب برایش جذابیتی ندارد. او از درآمد سالن زیبایی راضی است اما با آن مشکل دارد اما مزیتش نسبت به بازیگری این است که می تواند شب ها استراحت کند و نیازی به رفتن به شهرستان ها برای پروژه ندارد. سالن زیبایی او مکانی مجلل در تهران است و هنرمندان زیادی مانند ستاره اسکندری، الناز حبیبی، گلاره عباسی، بهنوش بختیاری، لیلا اوتادی، بهاره رهنما، پریزاد ایزدیار، مهناز افشار از سالن او دیدن می کنند. دور از آن، او یک بازیگر نیست.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی لاله مرزبان و جدیدترین عکس های اینستاگرام لاله مرزبان

آثار مورد علاقه مریم سلطان

او به بدنسازی و حرفه ای کردن آن ها علاقه دارد، علاوه بر آن به نواختن پیانو علاقه دارد و معتقد است موسیقی باید بخشی از زندگی یک هنرمند باشد.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی داریوش موفق

1 20 بیوگرافی مریم سلطانی

بازنشستگی مریم سلطانی از بازیگری

شش سال دور از بازیگری، ابتدا به عنوان آرایشگر مشغول به کار شد که به گفته خودش نیاز به نگهداری روزانه در محل کار داشت و به همین دلیل از دنیای بازیگری دور شد. اما او گفت خوش‌شانس است که دوستان هنرمندش به دیدن او آمده‌اند، احساس می‌کند با بازیگری فاصله زیادی ندارد و با دریافت پیشنهادهای کاری فراوان با زمان پیش می‌رود. او پس از کناره گیری از بازیگری، ابتدا آرایشگر شدن، نداشتن رژیم غذایی مناسب و ورزش نکردن به خاطر کار، خودش را لو داد و گفت اگر همان مریم سلطانی بود که در سریال می بینید، باید این کار را انجام می داد. سخت کار کن، ساعت 6 صبح از خواب بیدار می شوم و ورزش می کنم.

1 21 بیوگرافی مریم سلطانی

یک بازی مهمانی برای مدیران سایت

مری سلطانی یکی از دلایل دور شدن از جنبش را مهمانی برخی از مدیران سایت عنوان کرد. وی نام شخص خاصی را فاش نکرد، اما گفت: برخی از کارگردانان با هنرمند خاصی ارتباط فامیلی دارند و گاهی از همسر و فرزندان خود می خواهند که بر اساس سلیقه شخصی خود از این بازیگر دعوت کنند.بنابراین من کمی در معرض خطر بودم زیرا نمی خواستم منتظر بمانم و منتظر بمانم تا با من تماس نگیرنداز یکی از مدیران سایت ایراد می گیرد و می گوید هر جا که اسم من باشد از آن عبور کرده است. میریام سلطانی می گوید که علاقه زیادی به بازیگری دارد و زمانی که به عنوان هنرمند فعالیت می کرد تا آخر روز کار می کرد به طوری که روزهای بیکاری حتی یک هفته هم نبود.

بیشتر بخوانید: بیوگرافی علی پارمر ترانه سرا و خواننده

1 22 بیوگرافی مریم سلطانی

مریم سلطانی سه ربع

سه چهارم سریال پر از هنرمندان مشهور است، بنابراین مری سلطانی می گوید سخت است که سریالی از این دست را از دست بدهید. او گفت در سریال هر روز با خانم لرستان درد دل می کردند و آخر صحنه با هم بودند. کارگردان این سریال آقای مجیت صالحی هم انرژی زیادی دارد و می درخشد. خیلی‌ها او را با بازی‌اش در سریال می‌شناسند و هر زمان که او عکس‌های مربوط به یک سالن زیبایی می‌گیرد، همه سه بار پیامک می‌زنند و چت می‌کنند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی مهدی فخیم زاده

مطلب پیشنهادی

زندگینامه فاطمه گودرزی

سرگذشت: فاطمه گودرزی فاطمه گودرزی 19 تیر سال 1342 در تهران چشم به جهان گشود. …