آشنایی با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در سال1401

همه افرادی که قصد انجام جراحی ابدومینوپلاستی را دارند به دنبال بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران هستند و از طرفی به دلیل تفاوت قیمت دچار سردرگمی می شوند اما بهترین جراح ابدومینوپلاستی چه ویژگی هایی دارد؟ شایان ذکر است جراحان ابدومینوپلاستی باید عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران بوده و مورد تایید انجمن باشند. برای انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران و دریافت مشاوره از جراحان شکم با توجه به لیست جراحان می توانید به سایت پزشکا مراجعه کنید. انتخاب بهترین جراح ابدومینوپلاستی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. سعی کنید در جلسه مشاوره اطلاعات کاملی در مورد جراح کسب کنید و با پاسخ به سوالات مختلف با این نوع جراحی آشنا شوید. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران آشنا کنیم با ما همراه باشید .

rgvtrgrt آشنایی با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در سال1401

ویژگی بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران

  • 7 سال طب عمومی
  • 4 سال فوق تخصص جراحی عمومی
  • 3 سال فوق تخصص جراحی پلاستیک
  • او همچنین باید عضو انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران باشد.
  • مهارت و تجربه کافی داشته باشید.

بهترین جراح شکم با توجه به نوع جراحی

یکی از مناسب ترین جراحی های زیبایی که تغییرات زیادی در بدن ایجاد می کند، جراحی زیبایی شکم است، این جراحی که به ابدومینوپلاستی نیز معروف است، مناسب ترین روش برای از بین بردن و از بین بردن چربی های اضافی انباشته شده در ناحیه شکم و پهلوها می باشد.  از آنجا که این نوع جراحی بین 1 تا 5 ساعت طول می کشد و با بیهوشی کامل انجام می شود، بنابراین نیاز به یک تیم جراحی بسیار ماهر است. ذکر این نکته ضروری است که جراحی شکم حتما باید توسط متخصص جراحی پلاستیک انجام شود. متاسفانه بسیاری از جراحان عمومی و سایر جراحان این عمل را انجام می دهند که عوارض جبران ناپذیری را در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

برای آشنایی با بهترین جراح ابدومینوپلاستی در ایران می توانید به سایت جراحتو مراجعه فرمایید و با بهترین پزشکان در این زمینه آشنا شوید تا بتوانید بهترین پزشک متخصص خود را انتخاب کنید.

انواع مختلف جراحی زیبایی شکم

در ابتدای این قسمت گفتیم که با استفاده از تکنیک هایی که امروزه وجود دارد، می توان از طریق جراحی شکم، مقدار زیادی چربی از ناحیه شکم و پهلو برداشت. جالب است بدانید که علاوه بر جراحی شکم، روش های مختلفی برای از بین بردن چربی های شکم وجود دارد. بنابراین بیمار می تواند زیر نظر بهترین جراح و با مشاوره تیم پزشکی با بررسی تمامی موارد بهترین روش را انتخاب کند. در این قسمت با توجه به اهمیت جراحی شکم به روش های مختلف جراحی زیبایی شکم می پردازیم.

rtvgr4t5gt آشنایی با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در سال1401

جراحی شکم به روش ابدومینوپلاستی: در مورد جراحی شکم گفتیم افرادی که دارای شکم آویزان شل و پهلوهای بسیار چاق هستند مناسب ترین کاندید برای این نوع جراحی هستند. معمولا در این روش پوست فرد به طور کامل از ناف تا زیر شکم برداشته می شود و بعد از آن با کشیدن پوست شکم، ناف در جای خود قرار می گیرد و دوخته می شود. با توجه به اینکه نیاز به برش و دوخت دارد، این روش به عنوان یک روش بسیار کلی و عمده برای از بین بردن و از بین بردن چربی های انباشته شده و معلق بسیار کاربردی و جالب است.

بیشتر بخوانید:  نیاز محصولات برقی

جراحی لاغری با لیپولیز: جراحی لیپولیز یکی از روش هایی است که امروزه در کنار جراحی ابدو بیشتر مورد توجه قرار گرفته است. به دلیل ماهیت تهاجمی این نوع روش حذف چربی، سلول های چربی را می توان به راحتی در قسمت های مختلف بدن از بین برد. فرآیند تخلیه چربی از بدن در این روش به 2 روش انجام می شود، یکی با استفاده از متابولیسم و ​​دیگری پس از خرد کردن توده چربی با لیزر با استفاده از ساکشن. پزشک با ایجاد سوراخ در ناحیه مورد نظر، میکروکانولا را به قطر 1-2 میلی متر به داخل چربی می فرستد و اشعه لیزر با حرکات متناوب بسیار ملایم و آهسته به سلول های چربی نفوذ می کند. که در نهایت باعث تخریب و متلاشی شدن سلول های چربی می شود و به تدریج آنها را از حالت توده خارج می کند.

بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران کیست؟

بدون شک برای انجام یک جراحی بدون خطر و نتیجه عالی از جراحی، انتخاب یک جراح شکم خوب و ماهر بسیار مهم است. جراح می تواند سن بیمار، سابقه بارداری، میزان کاهش وزن را بررسی کند. وزن فعلی و موارد دیگر خطر جراحی را کاهش می دهند. در واقع بررسی وضعیت بیمار به جراح کمک می کند تا جراحی بسیار خوبی را انجام دهد.

35tvgt35vgc33 آشنایی با بهترین دکتر ابدومینوپلاستی در سال1401

 بنابراین هنگام انتخاب جراح پلاستیک توجه به توصیه های تخصصی جراح بسیار مهم است. با توجه به این موارد امروزه یکی از دغدغه های مردم انتخاب بهترین متخصص جراحی پلاستیک از میان خیل عظیم جراحان این رشته است.

بیشتر بخوانید:  عایق بندی موثر و کاربردی ساختمان با استفاده از عایق الاستومری و فوم الاستومری

ویژگی های بهترین متخصص جراحی پلاستیک

  • داشتن اطلاعات به روز و کافی در زمینه جراحی پلاستیک
  • از سلامت جسمی و روانی برخوردار باشد
  • دارای مدرک فوق تخصص جراحی
  • روابط عمومی خوبی داشته باشید و با بیمار خوب برخورد کنید
  • از بهترین روش کار در جراحی استفاده کنید
  • تمام نکات و توصیه های لازم در مورد روش های قبل و بعد از جراحی زیبایی را برای دستیابی به نتایج بهتر بدانید
  • آشنایی با استانداردهای زیبایی

کلام آخر

با توجه به معیارهایی که در انتخاب فوق تخصص جراحی پلاستیک ذکر شده است، قطعا توجه به این معیارها برای نتیجه بهتر و رضایت از نتیجه جراحی و صداقت با بیمار حائز اهمیت است. با توجه به مواردی که در مورد فوق تخصص های جراحی پلاستیک گفتیم، یک جراح فوق تخصص می تواند فرم اعضای بدن مانند صورت، گوش ها، شکم، دست ها و باسن را بهبود بخشد، به این معنی که میزان رضایت افراد از نتیجه جراحی بسیار بالاست. برای مراجعه به جراح ابدومینوپلاستی، بهتر است به بهترین جراح ابدومینوپلاستی در تهران که در سایت جراحتو یا jaraheto.com  به شما معرفی کرده ایم مراجعه کنید. در صورتی که خود و اطرافیان شما به بهترین دکتر ابدومینوپلاستی مراجعه کردید و جراحی برای شما صورت گرفته است تجربه خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید و بگویید که کدام یک از روش های جراحی برای شما بهتر بوده است ؟

به نظر شما ابدومینوپلاستی بهتر است قبل از زایمان انجام شود یا بعد از زایمان؟

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …