کشور هلند را بیشتر بشناسیم

کشور هلند در قسمت شمال غرب اروپا واقع شده است و این کشور از سمت شرق با آلمان ، از سمت جنوب با بلژیک و از سمت شمال غرب با دریای شمال هم مرز می باشد . قسمت اروپایی این کشور 12 استان را داراست.

dfvdfgvpvtjjcf4it4ut4482xirtr239rx3k 300x157 کشور هلند را بیشتر بشناسیم

پایتخت و شهرههای مهم هلند

پایتخت این کشور آمستردام می باشد و شهرهای روتردام، اوترخت، لاهه، آیندهوون، آمستردام است . اکثر وزارت خانه ها و سفارتخانه ها در شهر لاهه و یا اطراف آن می باشد .

جغرافیای هلند

نام دیگر این کشور ندرلند می باشد که در غرب اروپا واقع شده است . ندرلند ( Netherlands) به معنی سرزمین های پست یا کشور پست می باشد. کشور هلند یک کشور مسطحی است و حدود نصف این کشور به اندازۀ 1 متر بالاتر از سطح دریا می باشد. از خطرات مهم و تهدید کنندۀ این کشور ، سیل است. سیل های بسیاری که به علت طوفان و باراش زیاد باران رخ می دهد . در این کشور به علت استخراج کود گیاهی بسیاری از مناطق آن خشک گشته و موجب کم شدن ارتفاع آن شده است. سیل باعث شده کشاورزی در هلند سخت تر شود و موجب گشت تا کشور هلند وارد تجارت های خارجی شوند و دارای نقش پر اهمیتی در معاملات جهانی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

آب و هوا کشور هلند

کشور هلند دارای آب و هوای مرطوب می باشد. تابستان معتدل و زمستان سردی را داراست . وجود باد و باران در اکثر روزهای سال این کشور زیاد است. وزش بادهای شدید در این کشور باعث ناراحتی بعضی از توریست ها می شود ،مخصوصاً در فصل های زمستان و تابستان. کشور هلند دارای آب و هوای غیر قابل پیش بینی می باشد.

بهترین زمان سفر به هلند

ماه مارس و سپتامبر بهترین زمان سفر به این کشور هست، مخصوصاً که در آوریل نرگس ها باز می شوند و هوا به نسبت گرم است.

اقتصاد کشور هلند

این کشور از نظر اقتصادی پیشرفت خوبی داشته و نقش مهم را در اقتصاد اروپا ایجاد نموده است و ماهی گیری و کشتی رانی و کشاورزی و بانک داری و تجارت موجب رونق بسیاری در این کشور شده است. یکی از بزرگترین و زیباترین اقلام صادراتی کشور هلند، گل هست. و گل های این کشور و نژاد های این گل ها در جهان معروف هستند.

بیشتر بخوانید:  بهترین نژاد های سگ برای هر فردی

کشور هلند دومین کشور صادرکنندۀ غذا و محصولات کشاورزی می باشد.

زبان مردم کشور هلند

زبان رسمی مردم هلند، هلندی است که ریشۀ آن آلمانی می باشد . البته بعضی از کلمات آن ها فرانسوی هم هست.

فرهنگ کشور هلند

مردم این کشور علاقل زیادی به یاد گرفتن زبان های خارجی از جمله انگلیسی و اسپانیایی و آلمانی و فرانسوی دارند و اکثر آن ها به این زبان ها صحبت می کنند. هنر نقاشی این کشور هم بسیار شهرت دارد.

مردم این کشور بسیار قد بلند می باشد . قد متوسط مردان آن ها 185 سانتی متر است.

مردمان این کشور از دوچرخه بسیار استفاده می کنند و رنگ ملی این کشور نارنجی است. کشور هلند ،کشوری پادشاهی می باشد و حتی کاخ پادشاه هم رنگش نارنجی است.

بیشتر بخوانید:  یک گاو در آمریکا ۳ قلو زایید!

مردم کشور هلند مردمانی راستگو و رک می باشند.

سفر به هلند

کشور هلند از جمله کشورهایی است که شما باید حتماً در طول زندگی از آن ها دیدن کنید. این کشور با طبیعت فوق العاده و دیدنی های بسیار، هر ساله گردشگران بسیار زیادی را به سوی خود جذب می کند. برای سفر به هلند باید ویزای شنگن دریافت کنید و برای دریافت ویزای شنگن حتماً باید بیمه مسافرتی برای هلند و برای طول مدت مسافرت خودتان خریداری کنید. بیمه مسافرتی برای آرامش در سفر هست و با پوشش هایی که دارد سفری ایمن تر را برایتان رقم می زند. شما با دریافت ویزای شنگن، می توانید به تمام کشورهای عضو شینگن سفر کنید و از کشورهای دیگری که در این محدوده هستند دیدن کنید.

مطلب پیشنهادی

فرصت شغلی در زمینه فروش لوازم خطوط معادن

شرکت جاسپر سنگ شکن: پیشرو در تأمین قطعات و لوازم معدنی شرکت جاسپر سنگ شکن …