کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

[ad_1]

%name کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

چسب مو چیست

همه چیز درباره چسب مو

با چسب مو میتوانید موهایتان را برای طولانی مدت به شکل دلخواه نگه دارید و انواع مدل موهای فانتزی را روی موهایتان انجام کنید.

چسب مو یکی از مواد شکل دهنده مو هست که میتوانید با استفاده از آن موهایتان را به شکل و شکل دلخواه در آورید. چسب مو برای کسانی که دوست دارند تنوعی در حالت موهای خود بوجود بیاورند، خیلی مناسب هست.

با استفاده از چسب مو ، میتوانید موهایتان را به هر شکل و حالتی حتی شکل های فانتزی در اورید.

البته نمیتوان از این محصول به صورت روزانه استفاده کرد چون ممکن هست سبب ایجاد صدمه به ساقه مو شود. استفاده از مواد بازسازی کننده مو بعد از استفاده از چسب مو برای مدت زیاد، برای احیای مو الزامی هست.

در اغلب چسب موها برای این که صدمه کمتری به ساقه مو برساند، از روغن زیتون و روغن جوجوبا یا روغن بادام برای تغذیه مو استفاده شده هست.

%name کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

کاربرد چسب مو برای براشینگ

کاربرد چسب مو چیست؟

با توجه به کاربردی که در نظر دارید میتوانید چسب موی دلخواهتان را تهیه کنید.

چسب مو حالتی خیلی چسبناک دارد و میتواند موهای شما را برای مدت طولانی در یک حالت تغییرناپذیر  قرار دهد بدون این که حالت چسبندگی و ناخوشایندی ایجاد کند. میتوانید بعد از آرایش موها به خصوص شینیون از چسب مو برای تغییرناپذیر نگه داشتن موها برای زمانه مراسم استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  نحوه آرایش پوست سفید

از چسب مو هنگام براشینگ مو هم میتوانید استفاده کنید. چسب مو مخصوص براشینگ به آسودگی شایستگی شستشو دارند و حالت ارتجاعی مو را حفظ میکنند هنگام براشینگ از صدمه دیدن مو با الکتریسیته اهل پیشگیری کرده و الکتریسیته اهل موها را خنثی میکنند و شکل بهتری به موها میدهند و آشکار موها را حجیم تر نشان میدهند. همزمان به تغذیه موهای شما کمک میکنند.

یکی دیگر از کاربردهای چسب مو برای جدا‌کردن بخش مش و هایلایت موها از سایر بخت هاست شما با استفاده از چسب مو میتونید قسمتی از موها را که هایلایت شده به خوبی سوا کرده و آشکار زیباتری به موهایتان بدهید.

%name کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

کاربرد چسب مو برای مرتب کردن موهای مجعد

اگر موهایی وز و مجعد دارید میتوانید با استفاده از چسب مو ، فر موهایتان را کاملا مرتب و زیبا شکل دهید.

اگر موهایتان خشک و دارای موخره هست بهتر هست از چسب مو مخصوص موهای خشک و آسیب دیده استفاده کنید ، این محصولات دارای عناصری از جمله عصاره پرتقال و روغن شترمرغ هستند که موها را تغذیه و آبرسانی میکنند و تا 24 ساعت خاصیت حالت دهندگی خود را حفظ میکنند.

از آنجایی که چسب مو خلاف آب هست نمیتوانید  با  شستشو با آب خالی آن ها را سوا کنید و قطعا باید از شوینده های مخصوص چسب مو استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:  مدل های جدید شینیون کاغذی یا خطی را از دست ندهید

بهتر هست قبل از خواب موهایتان را شسته و با روغن های ویتامینه چرب کنید تا بازسازی شود.

ترکیبات شیمیایی موجود در چسب مو سبب میشود که موها خشک و صدمه پذیر شوند و یا در صورت ارتباط با ریشه مو، سبب ریزش مو میشود. بنابراین بهتر هست از چسب حالت دهنده مو در مواقع ضروری استفاده  کنید.

%name کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

روش استفاده از چسب مو

روش استفاده از چسب مو

با توجه به کاری که میخواهید انجام دهید روش استفاده از چسب مو میتواند گوناگون باشد. چسب مو را قطعا باید روی موی پاک استفاده کنید که ماندگاری بیشتری داشته باشد.

چسب مو در دو رنگ تیره و روشن وجود دارد که با توجه به رنگ موهای خود میتوانید یک نوع را انتخاب کنید تا روی موها مشخص نباشد.

به هیچ عنوان چسب مو نباید با ریشه موها برخورد داشته باشد و تنها برای حالت دهی ساقه مو از آن استفاده کنید.

اختلاف چسب مو و ژل مو

ژل مو معمولا توسط آقایان استفاده میشود. آشکار مو را سفت و استوار و مرطوب و درخشان نشان میدهد و برای زمانی مفید هست که میخواهید شکل موهایتان را برای مدت کوتاه در یک حالت نگه دارید که البته قطعا باید قبل از خواب شسته شود وگرنه میتواند منجر شکستن و ریزش موها میشود.

بیشتر بخوانید:  علل موخوره و درمان آن با چند روش‌ ساده

قدرت چسب مو از ژل مو خیلی بیشتر هست بنابراین برای آرایش و حالت دهی موهای بلند مناسب تر هست و ماندگاری خیلی طولانی تری نسبت به ژل مو دارد.

اختلاف چسب مو و واکس مو

واکس مو معمولا حالتی چرب دارد و برای نگهداری حالت و درخشان کردن مو استفاده میشود و خاصیت چسبندگی ندارد و ولی چسب مو با خاصیت چسبندگی و ایجاد خشکی روی موها ، حالت آن ها را تغییرناپذیر و بدون تحول نگه میدارد.

%name کاربرد چسب مو + روش استفاده از چسب مو

مالیات چسب مو

مالیات چسب مو

چسب مو را اگر به صورت اصولی و در موارد ضروری استفاده کنید هیچ گونه عوارضی ندارد .

هنگام استفاده از چسب مو مراقب باشید که با پوست سر ارتباط نداشته باشد. چسب مو میتواند منافذ تنفسی پوست را مسدود کرده و به فولیکول مو صدمه رسانده و ریشه موها را بخشکاند.

پاک کردن چسب مو معمولا کار سختی هست.

ارتباط طولانی مدت چسب مو با پوست سر میتواند در برخی موارد منجر به لکه های کچلی و سردرد شود.

از چسب مو نباید به صورت روزانه استفاده کنید ، مواد شیمیایی موجود در چسب مو سبب صدمه دیدن موها میشود.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

[ad_1] روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در …