چند نکته درباره ساعت مچی مردانه در سایت مدیسو

wecf24mktv53hbyvh895i0vyi4 300x134 چند نکته درباره ساعت مچی مردانه در سایت مدیسو

اصول ست کردن ساعت مچی آقایان

یکی از اصلی‌ترین اکسسوری‌ها که می‌توانید برای تکمیل شیوه لباس پوشیدن استفاده کنید قطعا ساعت مچی خواهد بود. ساعت مچی علاوه بر نمایش زمان، می‌تواند به جذابیت‌های ظاهری ما اضافه کند و به عنوان امضای ما در نوع لباس پوشیدنمان شناخته شود. در این مقاله قصد داریم نکاتی را، برای اصول پوشیدن و ست کردن ساعت مچی مردانه با سبک شخصی شما در لباس پوشیدن به شما بگوییم.

ساعت خود را روی چه مچی ببندید

معمولا طبق عادت، اکثر مردم ساعت خود را روی دست غیرغالب خود می‌بندند؛ یعنی روی دستی که کمترین فعالیت را با آن انجام می‌دهند. شاید فکر کنید دلیل این کار، سیستم نیم کره‌های فعال مغزی باشد! اما در واقعا این کار، خطر ضربه زدن به ساعت مچی را حین انجام کارهای روزانه کمتر می‌کند.

به هر حال، مچ دستی که برای بستن ساعت مچی انتخاب می‌کنید، کاملا به ترجیح شخصی خودتان بستگی دارد و هیچ درست و غلطی ندارد. اما با وجود مشاغل بسیاری که در حوزه کامپیوتر می‌بینیم، بهتر است ساعتتان را روی دستی ببندید که با ماوس کار نمی‌کند؛ این امر از سایش و ضربه زدن روی میز حین انجام کارها جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید:  تخفیف مجازات در قانون جدید مواد مخدر

انتخاب ساعت مناسب برای موقعیت مناسب

انتخاب سبک ساعت مناسب برای موقعیت مناسب می‌تواند مشکل باشد. با این حال، چند قانون اساسی وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید.

اگر کت و شلوار می‌پوشید، بهتر است یک ساعت با بند باریک انتخاب کنید که به راحتی زیر آستین شما قرار گیرد. اگر بسیار مشتاق هستید که کمی هیجان به ظاهر خود اضافه کنید، در برخی موارد می‌توانید از یک ساعت هوانوردی یا موتور اسپرت استفاده کنید. از طرف دیگر، لباس‌های غیررسمی برای پوشیدن ساعت ورزشی یا غواصی مناسب هستند. این ساعت‌ها معمولاً صفحه‌ی بزرگ‌تری دارند و جزئیات معمولی‌تری مانند تسمه‌های بوم یا سیلیکونی دارند.

البته اگر اهل  جمع‌آوری کلکسیون ساعت نیستید، بهتر است یک ساعت خاص و یک ساعت اسپورت را حتما در کشو داشته باشید تا در موقعیت‌های متفاوت، اکسسوری مناسب با پوششتان داشته باشید.

پوشیدن ساعت مچی با پیراهن

اگر برای مصاحبه کاری می‌روید یا برای قرار شام، حتما مطمئن شوید که اکسسوری‌هایتان مناسب پیراهن و کت و شلوارتان است. بنابراین، زمانی که قصد دارید پیراهن بپوشید باید به چند نکته توجه کنید.

بیشتر بخوانید:  اهمیت طرح جابربن حیان در نظام آموزشی | آموزش خلاقیت محور

باید یک ساعت باریک باریک انتخاب کنید که به آستین شما گیر نکند؛ مطمئن شوید که بند به درستی در اطراف مچ شما قرار می‌گیرد، بنابراین به بالا یا پایین نمی‌لغزد. قد آستین برای زمانی که بازوهایتان را صاف قرار داده‌اید باید 20درصد از ساعت خود را ببینید؛ اگر غیر از این باشد بهتر است به سراغ خیاطتان بروید. در نهایت بهتر است که ساعت شما در قسمت داخلی آستین قرار بگیرد.

10 راه برای استفاده از ساعت مچی تا آخر عمر

ساعت را در جعبه نگه دارید

بهترین راه برای نگهداری ساعت، قطعا روی مچ دست شما است اما زمانی که روی مچ دستتان بسته نشده، بهتر است داخل جعبه از آن محافظت کنید. اگر به ساعت علاقه‌مند هستید و کلکسیون ساعت دارید، بهتر است که از آن‌ها در جعبه نگهداری کنید تا آسیب یا خراشی به آن‌‎ها وارد نشود. این موضوع باعث می‌شود بسیاری از ساعت‌ها به طور ایمن و صحیح نگهداری شوند.

در معرض نور خورشید قرار ندهید

خورشید می‌تواند تقریباً به همه چیز از جمله ساعت شما آسیب برساند. گرمای شدید می‌تواند عمر باتری شما را کاهش دهد. در نتیجه، ایده آل است که ساعت خود را تا جایی که ممکن است از نور خورشید دور نگه دارید.

بیشتر بخوانید:  عجیب ترین و چندش آورترین غذاهای جهان را بشناسید

دوری از مواد شیمیایی

ممکن است به نظر بدیهی باشد که از برخورد مواد شیمیایی خورنده روی ساعت خود جلوگیری می‌کنید؛ اما حتی محصولات تمیزکننده ملایم نیز می‌توانند به ساعت شما آسیب برسانند. ادکلن یا عطر نیز به لطف ترکیب الکل‌ها و مواد شیمیایی می‌تواند اثر مخربی به خصوص بر روی نوارهای چرمی داشته باشد. به این ترتیب اگر ادکلن را روی مچ دست می‌زنید، چند دقیقه قبل از بستن ساعت روی آن اسپری کنید تا کاملا خشک شود.

ادامه مطالب را در سایت مدیسو بخوانید.

سایت مدیسو یک سایت تخصصی مد و زیبایی است که با انتشار مطالب به‌روز، متناسب با نیازها و بازار به معرفی سبک زندگی‌ متنوع می‌پردازد. مدیسو فعالیت خود را از پاییز 1400 شروع کرده است و علاوه بر مد و زیبایی به تناسب اندام و سلامتی، راهنمای خرید، اخبار سلبریتی و گردش نیز می‌پردازد.

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …