نحوه ست کردن لباس سورمه ای

set1 dress navy1 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

رنگ سرمه ای با چه رنگی ست میشه

شما را با راز پوشیده در رنگی آسان اما پر کاربرد آشنا می‌کنیم! رنگ اصلی پیشنهادی ما سرمه‌ای هست، اما قرار نیست در انتخاب لباس هایتان صرفا پی‌جویی این رنگ بروید.

شما را با راز پوشیده در رنگی آسان اما پر کاربرد آشنا می‌کنیم! رنگ اصلی پیشنهادی ما سرمه‌ای هست، اما قرار نیست در انتخاب لباس هایتان صرفا پی‌جویی این رنگ بروید. سرمه‌ای با پایان وقار و سادگی‌اش این خاصیت را دارد که در کنار رنگ‌های دیگر تبدیل به یک رنگ فانتزی، اسپرت و گاهی هم کاملا قانونی و باوقار شود. می بینید که تصمیم گیرنده‌ نهایی شمایید و بس!

رنگ سرمه ای با چه رنگی متناسب‌بودن دارد؟
زیبا و مجلسی!
نشاندن رنگ صورتی چرک در کنار رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ اصلی وقتی به کارتان می آید که قرار هست از رنگ سرمه‌ای به ترکیبی کاملا قانونی و مجلسی برسید. آسان‌ترین راه برای آمدن به ترکیب مجلسی با محوریت رنگ سرمه‌ای رفتن پی‌جویی کیف و کفشی به رنگ صورتی چرک هست. شما می توانید با استفاده از یک پارچه شگفت‌زده به رنگ صورتی چرک به عنوان کمربند، درست مثل آنچه در تصویر می بینید خلاقیت تان را به رخ بکشید!

mo9866 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

ست رنگ سرمه ای

یک‌ انتخاب فانتزی
ترکیب سرمه ای با رنگ سبز وقتی به کارتان می آید که قرار هست به یک ترکیب رنگ خوب، اما کاملا فانتزی برسید. وقتی خودتان را برای شرکت در یک مراسم قانونی‌ آماده می کنید هرگز به ترکیب رنگ سبز و سرمه‌ای اندیشه نکنید! این ترکیب رنگ برای مجالس نیمه قانونی مثل تولد یا دورهمی های دوستانه به کارتان می آید. در انتخاب رنگ زیورآلات می توانید غیر از رنگ سفید به رنگ طلایی هم اندیشه کنید البته اگر روی فانتزی شدن تاکید دارید بدون برو برگرد بروید پی‌جویی گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز رنگ!

mo9867 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

رنگ سرمه ای با چه رنگی متناسب‌بودن دارد

آسان اما تاثیرگذار!
ترکیب رنگ سفید با پایان رنگ ها جواب می دهد و به‌طور اتفاقی سرمه‌ای هم از این ترتیب مستثنا نیست، بنابراین یکی از انتخاب های آسان و به‌طور اتفاقی تاثیرگذاری که نباید از نظر دور کنید همین ترکیب سفید و سرمه ای هست.

mo9868 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

مانتو سرمه ای با چه رنگ روسری ست میشه

رنگ سفید شما را درشت تر از آنچه هستید نشان می دهد پس یادتان باشد برای پوشاندن اختلاف سایز در اقبال بالاتنه و پایین تنه این رنگ را در قسمتی به کار بگیرید که باید بزرگ تر دیده شود. به خاطر خاصیت فراگیر رنگ سفید یعنی هماهنگی با همه رنگ ها در ترکیب این رنگ با سرمه ای در انتخاب رنگ کیف و کفش و زیورآلات تان کاملا آزادید!

مانتو سرمه ای با چه رنگ روسری ست می شود

قرمز

رنگ ­های شارپ همیشه در کنار رنگ های خنثی، به بیشتر دیده شدن شما کمک می ­کنند. قرمز می­ تواند یکی از این رنگ ها باشد. آیتم­ های جذاب قرمز قطعا در کمد هر دختری پیدا می­‌شود. در ست­ های کژوال و نیمه قانونی، مانتوی سرمه ­ای در کنار شال قرمز می ­‌تواند نگاه­ ها را به شما خیره کند. بسته به درجه­‌ی روشنی قرمز – قرمزهای روشن برای فصول بهار و تابستان و سایه­‌های تیره­‌ی قرمز مثل زرشکی برای فصول پاییز و زمستان- می­‌تواند در کنار سرمه‌­ای ترکیب‌های جذابی بسازد. شلوار جین آبی­‌برفی،کیف دوشی قرمز و کفش‌­هایی به رنگ مانتو می‌­توانند این ست را کامل کنند.

بیشتر بخوانید:  شیک پوشی برای لباس های یقه اسکی

بنفش

می ­‌توان ست مانتوی سرمه ­ای تقریبا یک ­‌دست -با سایه­ های مختلف آبی- را با رنگ شارپ دیگری مثل بنفش جان بخشید. این ترکیب رنگی در عین کژوال بودن، شما را باوقار و آسان نشان می­‌دهد. برای بقیه عناصر می­ توان از رنگ های خنثای دیگری مثل خاکستری استفاده کرد تا صورت شما با رنگ بنفش شال در مرکز توجه باشد.

خردلی

اگر مانتوی سرمه ­ای شما جنس نسبتا گرم و پاییزی دارد؛ بهترین انتخاب برای همنشینی در کنار سرمه ­ای، رنگ پاییزی خردلی هست. این رنگ خنثی ترکیب زیبایی با خردلی ایجاد می­‌کند. در کنار آن می­‌توانید از اکسسوری ­‌های مکمل خردلی مثل بنفش، صورتی و زرشکی استفاده کنید.

سبز

احیانا تا الان کمتر سبز را کنار سرم ه­ای دیده باشید و به ندرت جرات کرده ­اید که رنگ­ های براق سبز را در کنار سرمه ­ای بپوشید. اما اگر نگاهی به پالت ­های رنگی طبیعت بیندازیم، می ­بینید که رنگ سبز می تواند به آسودگی با مانتوی سرمه ای ست شود.

ترکیب شلوار رنگ روشن جین، مانتوی سرمه ­ای و شال سبز رنگ، ترکیب فانتزی تازه ­ای هست که برای قرار­ها و جلسه­ های نیمه قانونی بها ریسک کردن را دارد. برای انتخاب اکسسوری­ ها، علاوه بر رنگ سفید می­ توانید به رنگ طلایی هم اندیشه کنید. البته اگر روی فانتزی شدن تیپتان تاکید دارید دنبال گردنبند، گوشواره و حتی ساعت سبز باشید.

سبز روشن و پاستلی

دنیای فشن برای استایل ­‌های بهاری رنگ ­‌های روشن و پاستلی را پیشنهاد می ­‌دهد؟ با آن همراه شوید! مانتوی سرمه‌­ای را با شلوار جین بپوشید و با خیال آسوده شالی به رنگ سبز روشن و پاستلی سر کنید. در این صورت شما استایل بهاره و روزانه­ ی شیکی را ساخته اید. کفش و کیف این ست را می ­‌توانید با کمک پالت رنگی شاد بسازید یا از رنگ­ های خنثی دیگری مثل کرم روشن انتخاب کنید.

set1 dress navy2 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

ست لباس سرمه ای

صورتی روشن و ملایم

اگر دوست دارید با مانتوی سرمه‌ای خود استایل کم ریسکی بچینید که در آن ملایم‌تر به نظر برسید، از رنگ‌های خنثای دیگری مثل صورتی‌های روشن و پاستلی استفاده کنید. نشاندن رنگ صورتی‌ -روشن یا چرک- در کنار رنگ سرمه‌ای به عنوان رنگ اصلی وقتی به کارتان می‌آید که قرار هست از رنگ سرمه‌ای به ترکیبی کاملا قانونی برسید. آسان‌ترین راه برای آمدن به ترکیب قانونی با محوریت رنگ سرمه ای انتخاب یک شال صورتی کم رنگ هست.

مرجانی یا گلبهی

یک ست رنگی شاد و مناسب برای خانم های جوان و لباس های اسپرت، ترکیب مانتوی سرمه ای با شال نارنجی روشن، مرجانی و یا گلبهی -رنگ دوم از سمت چپ پالت- هست. برای ست کردن نارنجی روشن با سرمه‌ای، می توانید از سایه، تُن و تَه رنگ‌های این رنگ و برای پایان این دو رنگ از رنگ های خنثی دیگر استفاده کنید. البته ترکیب سرمه ای با نارنجی روشن کاملا کلاسیک بوده و برای خانم هایی که کمی سن بالاتری دارند، پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید:  ست کردن شلوار با کفش های خاکستری

آبی روشن و پاستلی

قطعا بر بدن آقایان زیاد دیده‌اید که کت و شلوار سرمه ای خود را با پیراهنی به رنگ آبی آسمانی ست می‌کنند. این ترکیب رنگی برای خانم‌ها هم مناسب هست. بنابراین نشستن شال آبی در کنار مانتوی سرمه‌ای انتخاب کم‌ ریسک و جذابی هست. به طور کلی همنشینی آبی در کنار سرمه ای جزء ترکیب های کلاسیک بوده اما اگر دوست دارید که ظاهری مدرن تر داشته باشید، رنگ پاستلی آبی را برای شال یا روسری به شما پیشنهاد می ‌دهیم.

رنگ ­های خنثی

سفید

اگر در هر رنگی شک داشته باشید که بتوانید با رنگ سورمه ای ست کنید، هیچگاه به سفید شک نکنید. سفید همیشه با رنگ سورمه ای هارمونی زیبایی ایجاد می کند. ست رنگ سفید و سورمه ای، کلاسیک، قانونی و بینهایت زیبا هست. البته این ست برای جایگاه های غیر قانونی نیز مناسب هست.

در این شرایط می توانید از رنگ های خنثی دیگر به عنوان اکسسوری نیز استفاده کنید. البته چون ممکن هست سفید، شما را چاق­تر نشان بدهد، بهتر هست برای استفاده از این دو رنگ، شال را سفید و مانتو را سرمه‌­ای انتخاب کنید. بنابراین یکی از انتخاب‌های آسان و به‌طور اتفاقی تاثیرگذاری که نباید از نظر دور کنید؛ همین ترکیب شال سفید و مانتوی سرمه ای هست.

set1 dress navy3 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

ست رنگ سفید و سورمه ای، کلاسیک، قانونی و بینهایت زیبا هست

مشکی

احتمالا شنیده باشید که سرمه ای را نباید با مشکی پوشید، اما امروزه این قانون منسوخ شده هست. بنابراین هر آنچه شنیده اید را دور بریزید و برای داشتن ظاهری کلاسیک و زیبا، این دو رنگ را با هم ست کنید. برای روز‌هایی که زیاد متمایل به استفاده از رنگ های شاد نیستید، یک مانتوی سرمه ای به بدن کنید و با شال مشکی به آن جذابیت بیشتری بدهید. مشکی رنگ پوست را روشن تر و صورت شما را لاغرتر نشان می دهد.

کرم، نخودی، قهوه ای، خاکی

یکی دیگر از قوانینی که هیچگاه از مد نمی افتد، ست کردن رنگ کرم با سرمه ای هست. این‌ رنگ ها پایه ی بینهایت خوبی برای افزودن به سرمه ای می باشند. این ست رنگی بیشتر برای جایگاه های کژوال و غیر قانونی پیشنهاد می شود. اگر می خواهید ست لباس های سرکار و روزمره تان، زیبا و آسان باشد و در عین حال جلب توجه نکنید؛ دنیای فشن مانتوی سرمه ای و شالی به رنگ کرم، نخودی یا خاکی را پیشنهاد می دهد.

برای کفش، کیف و اکسسوری هم، سایه های گوناگون از کرم و خاکی، انتخاب مناسبی هست. اگر در تابستان به این عاقبت رسیدید که می خواهید این دو رنگ را کنار هم بنشانید، شلوارهای خنک پارچه ای که از بالا گشاد هستند؛ ست شما را پایان می کند.

set1 dress navy4 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

ست کردن رنگ کرم با سرمه ای/ست کردن با تاپ خالدار

خاکستری

اگر به دنبال یک ست کلاسیک هستید و می خواهید جایگزینی برای رنگ سفید داشته باشید طوسی یا خاکستری را امتحان کنید. ست رنگ خاکستری قانونی و کلاسیک هست و شما می توانید در جایگاه های بسیاری از محیط کاری تا مهمانی آن را امتحان کنید. افزایش کردن یک رنگ شاد و پرانرژی به عنوان رنگ سوم این ست٬ می‌تواند آشکار شما را از یکنواختی خارج کند.

بیشتر بخوانید:  بهترین رنگ کفش برای شلوار خاکستری

نکته‌ی جالب در مورد رنگ سرمه‌ای این هست که اگر در ست خود از رنگ های دیگر کمک گرفته اید -تیشرت های رنگی یا کفش و شلواری با رنگ خنثی- می توانید از شال سرمه ای هم رنگ مانتو، در استایل خود استفاده کنید.

در انتها به یاد داشته باشید بهتر هست مانتو‌های طرح دار را با شال و روسری های آسان ست کنید و اگر روسری های طرح‌ دار بیشتر به شما می آید از مانتو‌هایی با پارچه های آسان استفاده کنید. اما اگر می خواهید یک مانتوی طرح دار را با یک روسری ازدحام ست کنید سعی کنید رنگ های اصلیشان یکی باشد. مثلا یک مانتوی راه راه سفید و سرمه ای را با یک شال و روسری طرحدار ست کنید که رنگ غالب آن سرمه ای یا سفید هست.

شلوار سرمه ای با چه پیراهنی هماهنگ هست

رنگ های مناسب پیراهن برای ترکیب با شلوار سرمه ای: سفید، زرد، صورتی، هلویی، سبز روشن، بنفش یا ارغوانی، آبی رویال یا سلطنتی، قهوه­‌ای، خرمایی، قرمز، آبی، کرم، خاکی، قرمز مگنتی، خاکستری، سیاه، نارنجی زنگی، قرمز تیره، و زرد آفتابی.

set1 dress navy5 نحوه ست کردن لباس سورمه ای

شلوار سرمه ای با چه پیراهنی هماهنگ هست

سرمه ای و مشکی

احتمالا شنیده باشید که سرمه ای را نباید با مشکی پوشید، اما امروزه این قانون منسوخ شده هست. بنابراین هر آنچه شنیده اید را دور بریزید و برای داشتن ظاهری کلاسیک، این دو رنگ را با هم ست کنید.

شما می توانید لباس هایتان را به این دو رنگ انتخاب کنید، یا حتی یک لباس سرمه ای به بدن کنید و با اکسسوری های مشکی به آن جذابیت بیشتری دهید.

ست مانتو سرمه ای با کیف و کفش

یک نکته مهم در اینجا ست کردن اکسسوری خانم هایی با پوششی هست که انتخاب می‌کنند. از اکسسوری های مهم خانم های ایرانی می توان به جواهرات، روسری، کیف و کفش اشاره نمود.

ست لباس سرمه ای با کیف و کفش

کفش های مناسب لباس شب بلند مجلسی سرمه ای: اگر قصد دارید از یک لباس سرمه ای بلند استفاده کنید می توانید برای ست کردن لباس سرمه ای از یک جفت بوت بلند مشکی، کفش مشکی پاشنه دار، یک جفت صندل پاشنه دار نقر‌ه ای استفاده کنید. اگر دامن لباس شما مدل ماهی هست بهترین انتخاب یک جفت صندل پاشنه دار براق هست.

کفش های مناسب لباس کوتاه مجلسی سرمه ای: بهترین انتخاب در این مورد می تواند یک جفت کفش بدون پاشنه با یکی از رنگ های بالا، کفش پاشنه دار بنفش تیره، بوت جیر شتری رنگ یا سرمه ای، بوت چرمی قهوه ای، صندل پاشنه دار طلایی شگفت‌زده، کفش پاشنه دار صورتی یا گلبهی، صندل زرشکی و یا یک جفت کفش پاشنه دار سفید شگفت‌زده باشد.

برای انتخاب کیف تنها کافی هست که آن را با کفشی که انتخاب کرده اید ست کنید.

 

منبع: بیتوته

مطلب پیشنهادی

قوانینی که هنگام لباس پوشیدن باید رعایت کنید

  لباس بخش مهمی از تصویر ما میباشد 14 قواعد لباس، که همه باید یک …