مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

[ad_1]

مدل بودن گستاخی خاصی می خواهد، به خصوص اگر اندامی لاغر و کشیده نداشته باشی. این که وزن خود را نادیده بگیری و در مقابل چشم هزاران نفر راه بروی، کار آسان ای نیست. از طرفی همه آدمها این مدل ها را نمی پسندند اما هستند زنانی که با وجود اندامی چاق در این پیشه پرکاری می کنند.

آنها با اطمینان به نفس بالایی که دارند، استانداردهای زیبایی را شکستند و جایگاه خود را به عنوان سوپرمدل های لباس های سایز بزرگ در جهان تثبیت کردند. در ادامه مطلب با مشهورترین و جذاب ترین مدل های سایزر بزرگ جهان آشنا شوید.

اشلی گراهام

اشلی گراهام «Ashley Graham» مدل آمریکایی میباشد که به انتخاب لیست جهانی CB150 به عنوان یکی از زیباترین زنان جهان انتخاب شده میباشد. او اولین زن چاقی ست که حاضر شد تصویرش را به عنوان مدل برای لباس های سایز بزرگ روی جلد مجله ورزشی چاپ کند. تصویر او آنقدر طرفدار داشت که اشلی به سرعت سه پیشنهاد دیگر را دریافت کرد.

او با مجلاتی چون « Vogue»، «Cosmopolitan» و «British Vogue» همکاری کرده میباشد. این مدل آمریکایی به پرکاری خود در زمینه مد و فشن ادامه داد، به طوری که توانست جنبشی را به طرفداری از اندام چاق زنان به راه اندازد و زاویه دید مردم را نسبت به استانداردهای زیبایی تحول دهد. او همچنین یک کتاب در مورد زیبایی و اطمینان به نفس و قدرت زنان جمله که الهام بخش عده زیادی از زنان شده میباشد.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

اشلی گراهام حاضر شد تصویرش را به عنوان مدل لباس های سایز بزرگ روی جلد مجله ورزشی چاپ کند

بیشتر بخوانید:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ خلاق باشید و کپی نکنید!

جسیکا لیهی

«Jessica Leahy» سوپر مدل استرالیایی میباشد که نام خود را با حضور در هفته مد نیویورک به ثبت رساند. او هیچوقت آرزوی کار کردن در پیشه مادلینگ را نداشت اما با این که چاق بود، همیشه نسبت به اندامش احساس مثبتی داشت. او نه تنها خودش چنین اعتقادی دارد بلکه زنان دیگر را نیز به مثبت اندیشی در مورد اندام شان تشویق می کند. جسیکا در حال حاضر به عنوان یکی از جذاب ترین مدل های سایز بزرگ در جهان شناخته می شود.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

جسیکا لیهی با این که چاق بود، همیشه نسبت به اندامش احساس مثبتی داشت

پرشز ویکتوریا لی

قصه زندگی پرشز ویکتوریا لی «Precious Victoria Lee» عجیب و پیچیده میباشد. او از اندام اش راضی نبود اما پس از این که تصویر آشلی گراهام را روی جلد مجله دید، بر آن شد تا زاویه دیدش را تحول دهد و مرزها را بشکند. او چندین سال پیش، برخلاف نظر طراحان و آرایشگرانش، تصمیم گرفت که موهایش را کوتاه کند تا گوناگون و آنجور که دلش می خواهد دیده شود. اون نیز با معیارهای زیبایی که برای خودش تشریح کرده، توانست تغییرات مثبتی را در زاویه دید مردم نسبت به آشکار زنان ایجاد کند.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

پرشز ویکتوریا لی توانست تغییرات مثبتی را در زاویه دید مردم نسبت به آشکار زنان ایجاد کند

کلویی مارشال

کلویی مارشال «کلویی مارشال» سوپرمدل انگلیسی میباشد که در سال 2008 عنوان ملکه زیبایی انگلستان «Miss Surrey» را دریافت کرد. در واقع او تنها مدل سایز بزرگی بود که توانست به مرحله نهایی این رقابت راه یابد. او با بهره‌مندی خود در این مسابقه توانست راه را برای بهره‌مندی های بعدی اش باز کند. او این پیغام را به دیگران منتقل کرد که لاغری و قد بلندی، تنها معیارهای اصلی زیبایی نیستند. او بعدها به نیویورک نقل مکان و در پیشه مورد علاقه اش، مادلینگ، آغاز به کار کرد. او به تنهایی چندین کمپین برای لباس های سایز بزرگ نیز راه انداخت.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

کلویی مارشال تنها مدل سایز بزرگی بود که توانست به مرحله نهایی این رقابت راه یابد

بیشتر بخوانید:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ انواع مدل‌ها در جشن سینما

دنیکا بریشا

دنیکا بریشا «Danika Brysha» پستی بلندی های زیادی با افزایش وزن اش داشت. او مدتی وزن اش را کم کرد اما دوباره به وزن قبلی اش برگشت و هنوز هم با مشکلات تغذیه و افزایش وزن اش دست و پنجه نرم می کند. او برندی را با نام «غذاهای مدل ها» راه اندازی کرده که هدف اش ارسال غذاهای سالم برای مشتریان میباشد. دنیکا به مردم توصیه می کند که از غذاهای سالم مصرف کنند اما اندام شان، هر چه که هست را، دوست بدارند. او در حال حاضر، پس از جی جی حدید و میراند کر… یکی از گران ترین مدل های لباس در جهان می باشد.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

دنیکا بریشا برندی را با نام «غذاهای مدل ها» راه اندازی کرده میباشد

لکسی پلاکوراکیس

لکسی پلاکوراکیس «Lexi Placourakis» نیز یکی دیگر از مدل های چاقی میباشد که معیارهای زیبایی را نسبت به اندام زنان تحول داد. او برای آمدن به یک سبک زندگی سالم، کوشش های بسیاری کرد و در نهایت پیروز شد که به عنوان مدل در صنعت مد و فشن پرکاری کند. مادر او نیز یک مدل بود که در رقابت های « Miss Hawaii USA » نیز مقام اول را کسب کرد و اکنون در پیشه مادلینگ در ژاپن مشغول به کار میباشد. لکسی پلاکوراکیس اکنون صاحب 3 فرزند میباشد و با اطمینان به نفسی که نسبت به اندامش دارد توانست در نهایت یکی از مشهورترین مدل لباس های سایز بزرگ در جهان شود.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

لکسی پلاکوراکیس از مدل های چاقی میباشد که معیارهای زیبایی را نسبت به اندام زنان تحول داد

بیشتر بخوانید:  تیپ و استایل چهره‌های ایرانی؛ از گلوریا ایرانی تا نازنین صورتی

تابریا میجرز

تابریا میجرز « Tabria Majors» تابریا میجرز با این که اندام چاقی دارد اما جذابیت اش او را تبدیل به مدل لباس های سایز بزرگ کرده میباشد. او آرزوی کار در پیشه مادلینگ را داشته و برای آمدن به آن 9 کار عوض کرد تا در نهایت به پیشنهاد یکی از طراحان داخل این صنعت شد. تصویرها او روی جلد مجلات ورزشی به چاپ رسیده و الهام بخش بسیاری از زنانی که اندام لاغر و متناسبی ندارند، شده میباشد.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

تابریا میجرز به پیشنهاد یکی از طراحان داخل این صنعت شد

آنیتا مارشال

آنیتا مارشال « Anita Marshall» نیز شبیه مدل های سایز بزرگ دیگر، سختی های زیادی را برای مدل شدن پشت سر گذاشت. او نیز نسبت به اندامش احساس خوبی نداشت اما تصمیم گرفت که زاویه دیدش را تحول دهد، از همین رو برای اثبات خودش به مادلینگ روی آورد. او از فالوورهای اینستاگرامش انرژی های مثبت زیادی را دربافت کرد و همین موضوع به او انگیزه ای دو چندان داد تا خود را به جایگاه بالایی در صنعت مد و فشن برساند.

%name مشهورترین مدل های سایز بزرگ در جهان

آنیتا مارشال سختی های زیادی را برای مدل شدن پشت سر گذاشت

منبع : bartarinha.ir

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

تیپ و استایل چهره های ایرانی؛ لطفاً به سنِ خود دقت کنید!

[ad_1] تیپ و استایل و توجه به پوشش همواره از اصلی‌ترین نکات شخصیتی و از …