مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

97 03 20enew889 800x400 مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

 

مرد جوانی که به مدت 2 دقیقه از نظر کلینیکی دچار مرگ شده بود پس از زنده شدن مشاهدات خود را تعریف کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، مردی که نامش را “چارلی” اعلام کرده می گوید پس از مرگ مشاهدات عجیبی را تجربه کرده است. بنا به گفته این مرد او پس از یک حمله قلبی شدید به بیمارستان منتقل شد و سپس برای حدود دو دقیقه قلب او از کار ایستاد و دچار مرگ شد. به گفته چارلی پس از مرگ او وارد اتاقی به رنگ سفید شد که تمام وسایل داخل آن نیز به رنگ سفید بود. در حالی که چارلی در این اتاق روی یک صندلی چوبی قدیمی سفید رنگ نشسته بود دو مرد نیز پشت میز مقابل او حضور داشتند.

بیشتر بخوانید:  روش های درمان آفتاب سوختگی

چارلی در توصیف تجربه نزدیک به مرگ خود که در سایت NDERF منتشر شده گفت : ” در پشت این میز بزرگ، یک مرد که دارای ابهت و جذبه زیادی بود نشسته بود. در سمت راست او یک حلقه بزرگ وجود داشت. روی این حلقه بزرگ نوشته ای بود که نمی توانم به یاد بیاورم اما می دانم که برای دلیلی بسیار مهم آن حلقه در آنجا قرار داده شده بود. آن مرد و آن میز دقیقا در وسط اتاق بودند. دقیقا در سمت راست و روی یک صندلی شخصی نشسته بود که بسیار شبیه به پدرم بود. هنگامی که او شروع به صحبت کرد صدای او بطرز عجیبی شبیه به صدای پدرم بود. نمی توانم حرف های این شخص  رابه یاد بیاورم اما مطمئن هستم که او با مردی که در پشت میز نشسته بود مشغول صحبت بود. “

بیشتر بخوانید:  داستان عبرت آموز درباره ناامیدی

چارلی اضافه کرد : ” من اصلا حرفی نزدم. زمانی که مکالمه آن دو تمام شد مردی که در پشت میز نشسته بود رو به من کرد و گفت : ” تو حالت خوب خواهد شد.”

بنا به ادعای چارلی او در ادامه به اتاق بیمارستان بازگشت؛ جایی که لحظاتی بعد هوشیاری خود را بدست آورد.

مشاهدات تکان دهنده مردی که پس از مرگ زنده شد!

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی ایرج راد + عکس

  ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های ایرج …