مدیرعامل چاپ پرنیان از مراحل آماده سازی خدمات چاپ کاتالوگ و پوستر می گوید | آشنایی با نحوه چاپ لیبل و چاپ سربرگ

45v4 06miy094yj949ojko4m 300x221 مدیرعامل چاپ پرنیان از مراحل آماده سازی خدمات چاپ کاتالوگ و پوستر می گوید | آشنایی با نحوه چاپ لیبل و چاپ سربرگ

محصولات و خدماتی که روزانه مصرف می کنیم تحت سلسله مراتب خاصی که از پیش تعیین شده اند آماده سازی می شوند تا به دست ما می رسند. کم نیستند کسانی که علاقه دارند بدانند پشت پرده، یک محصول چه مراحلی را طی می کند تا به فرم و شکل نهایی که برای کاربر نهایی قابل مشاهده است تبدیل شود. در همین راستا امروز در مرزان نیوز تصمیم گرفتیم تا با جناب دکتر سید امیر سجاسی مدیریت محترم مجموعه چاپ پرنیان نوین که یکی از باسابقه ترین مراکز چاپ و تبلیغاتی به شمار می رود مصاحبه ای ترتیب داده و با ایشان در مورد مراحلی که اقلام چاپی باید بگذرانند گفتگو کنیم.

-جناب سجاسی چاپ اقلام تبلیغاتی مانند کاتالوگ در دنیای پر رقابت کسب و کارهای امروزی بحث پرطرفداری است. ممنون می شوم اگر در مورد مراحل چاپ کاتالوگ برای خوانندگان مرزان نیوز توضیحاتی ارائه دهید.

چاپ کاتالوگ ( چاپ کاتالوگ دیجیتال ، چاپ کاتالوگ افست ، قیمت چاپ کاتالوگ ) و در یک مبنای کلی چاپ تمامی اقلام تبلیغاتی فرایندی چند مرحله ای است. بهترین اقلام تبلیغاتی را تنها زمانی بدست خواهید آورد که تمام مراحل چاپ کاتالوگ مطابق برنامه و طبق اصول پیش رود. اولین قدم در چاپ کاتالوگ، رسیدن به یک طرح کلی از آنچه که محصول نهایی قرار است باشد است. کاتالوگ می تواند عمودی یا افقی باشد؛ ابعاد آن A4، A5، خشتی یا رحلی باشد. پس از تعیین این موارد نوبت به طراحی و چاپ کاتالوگ می رسد. طراحان گرافیکی چاپ پرنیان نوین از بروزترین شیوه های طراحی روز دنیا بهره می گیرند و با استفاده از آخرین نسخه نرم افزارهای گرافیکی محبوب، طرح های زیبا و شیک را به مشتریان عزیزمان ارائه می دهند. با این که چاپ کاتالوگ یا هر نوع برگه تبلیغاتی دیگری در تمام مراحل باید طبق خواسته مشتری پیش رود اما به مشتریان عزیز پیشنهاد می کنم نکاتی که طراحان و دفاتر چاپ خدمات عزیزان ارائه می کنند را نیز در تصمیم گیری نهایی دخالت دهند تا بتوانند باکیفیت ترین خدمات را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید:  کار پس از تحصیل در کانادا

پس از اتمام مراحل مربوط به طراحی و ابعاد، نوبت به انتخاب جنس کاغذی که چاپ کاتالوگ را قرار است با آن انجام دهند می رسد. چاپ کاتالوگ اغلب با استفاده از کاغذ معمولی یا گلاسه انجام می شود که امروزه استفاده از کاغذ معمولی چندان رایج نیست و کاتالوگ سلطان بی چون و چرای چاپ کاتالوگ است.

– جناب سجاسی لطفا در مورد چاپ سربرگ نیز توضیحاتی ارائه دهید.

چاپ سربرگ ( چاپ سربرگ A4 ، طراحی و چاپ سربرگ ) یکی از خدماتی است که کسب و کارها از دیرباز نسبت به دریافت آن اقدام کرده اند. چاپ سربرگ که بخشی از چاپ ست اداری به شمار می رود به کسب و کارها و شرکت ها در ایجاد نوعی یکپارچگی در محیط و اقلام شرکت کمک می کند. اداره جات روزانه نامه های رسمی و اداری زیادی را با کسب و کارهای حقیقی و حقوقی رد و بدل می کنند. همانطور که می دانید اعتبار عاملی است که شکل دهنده اطمینان و اعتماد میان افراد است؛ بدون این که شرکت ها به هم اطمینان داشته باشند نمی توانند معاملات و قراردادها را با یکدیگر جاری کنند. در چاپ سربرگ اطلاعات یک کسب و کار از قبیل نام شرکت، لوگو و در برخی موارد شماره ثبتی آن شرکت در قسمت بالایی سربرگ درج می شود. علاوه بر مطلع ساختن گیرنده نامه از اطلاعات حقوقی یک شرکت، برگه های نامه ای که با سربرگ تزئین شده باشند جلوه ظاهری بهتری دارند. در بحث طراحی سربرگ پیشنهاد می کنم افراد از رنگبندی هایی مشابه آن چه که در طراحی لوگو کسب و کارها به کار رفته شده است استفاده کنند. چاپ سربرگ را می توان در ابعاد A4، A5 و … انجام داد.

بیشتر بخوانید:  آموزش طراحی سایت ارزان در سال 1401 – آکادمی پارس اینفوتک

– در کاتالوگ چاپ پرنیان نوین قسمتی را به هم چاپ لیبل اختصاص داده اید. لطفا کمی دقیق تر به جزئیات چاپ لیبل بپردازید.

چاپ لیبل ( طراحی و چاپ لیبل ، چاپ لیبل پشت چسب دار ) در سال های اخیر به خصوص سالی که گذشت جزو خدماتی شده که متقاضیان زیادی ماهانه برای انجام آن با چاپ پرنیان تماس می گیرند. لیبل ها در فضای محدود اطلاعاتی کاربرد و سودمند در اختیار افراد قرار می دهند. چه در مورد لیبل قیمت صحبت کنیم و چه لیبل محصولات شوینده و بهداشتی همگی قرار است یک کار مشترک انجام دهند و آن هم چیزی نیست جز مطلع کردن افراد از جزئیات یک چیز. چاپ لیبل در مجموعه چاپ پرنیان نوین در ابعاد و مدل های گوناگونی صورت می گیرد. از آن جا که لیبل های پشت چسب دار هر چه می گذرد فراگیرتر می شوند لازم دانستم تاکید کنم که قدرت چسبندگی بالای لیبل باید یکی از فاکتورهایی باشد که افراد قبل از سفارش چاپ لیبل به آن توجه می کنند.

– دکتر سجاسی به عنوان سوال آخر ممنون می شوم اگر در مورد چاپ پوستر نیز توضیحاتی ارائه دهید.

چاپ پوستر ( چاپ پوستر و هنری ، طراحی و چاپ پوستر ) جزو قدیمی ترین روش های تبلیغاتی است که امروزه نیز می توان از آن به عنوان یکی از قدیمی ترین روش های تبلیغاتی یاد کرد. چاپ پوستر می تواند برای مقاصد مختلفی صورت بگیرد: عرضه یک محصول جدید از برندی صاحب نام و شناخته شده، عرضه مجدد محصولی قدیم با ظاهری نو و بروز شده و یا حتی برندی که برای اولین بار پا به عرصه فعالیت می گذارد. با این حال چاپ پوستر تنها قرار نیست برای کسب منافع مالی به کار گرفته شود و می توان از خدمات چاپ پوستر برای خدماتی چون آگاه سازی افراد نسبت به موضوعی خاص که دانش جمعی اندکی در مورد آن وجود دارد، دعوت از مردم برای پیوستن به پویش های همگانی و یا شرکت در گردهمایی ها و رویداد های خاص استفاده کرد. چاپ پوستر را می توان در ابعاد مختلفی نظیر A4 و A5 انجام داد.

بیشتر بخوانید:  دلایل مهم شکستن دندان چیست؟

3fv4b589ugv954h45jg 209x300 مدیرعامل چاپ پرنیان از مراحل آماده سازی خدمات چاپ کاتالوگ و پوستر می گوید | آشنایی با نحوه چاپ لیبل و چاپ سربرگ

– ممنون از توضیحات کامل و کاربردی شما دکتر سجاسی عزیز. امیدوارم افرادی که این مصاحبه را مطالعه می کنند از این نکات ارزشمند استفاده کنند و آن را در سفارشات خود لحاظ کنند. در انتها ممنون می شوم اگر در مورد مجموعه چاپ پرنیان نوین و خدمات آن توضیح دهید.

مجموعه چاپ پرنیان نوین ( ارائه کننده خدمات چاپ کاتالوگ ، چاپ سربرگ ، چاپ لیبل و چاپ پوستر ) فعالیت خود را در سال 1385 و با هدف بهبود سطح کیفی خدمات چاپی و ارائه باکیفیت ترین خدمات به انواع کسب و کارهای سنتی و آنلاین آغاز کرد. از آنجا که در خدمات چاپی طراحی های گرافیکی نقش فوق العاده مهمی دارند مجموعه چاپ پرنیان نوین با بهره گیری از حرفه ای ترین طراحان گرافیکی تلاش بر جلب رضایت حداکثری مشتریان خود دارد. خدمات چاپی مانند چاپ کاتالوگ  و چاپ پوستر در مجموعه چاپ پرنیان نوین با استفاده از بهترین و بروزترین چاپگرها انجام می شود تا حصول کیفیت حداکثری تضمین شده باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات چاپ پرنیان نوین و مشاهده نمونه کارهای ما می توانید به وبسایت چاپ پرنیان نوین مراجعه نمایید.

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …