قیمت مسکن در ۴ سال گذشته ۷ برابر شده !

prfl rovg 05it50y954yy45oyj46oyjitjvnjt59ynj 300x200 قیمت مسکن در ۴ سال گذشته ۷ برابر شده !

طبق اخبار منتشر شده از وب سایت های خبری، رئیس اتحادیه مشاورن املاک شمیران با بیان اینکه اکثر واحدهای خالی مربوط به بانک ها است، گفت: از سال ۹۶ تا الان بعضی از املاک در شمیرانات مانند خرید آپارتمان در فرشته، رشد قیمت داشته است.

اقای محمد رضا قاسمی، رئیس اتحادیه املاک شمیران در نشست خبری با موضوع چالش های بازار مسکن اظهار کرد: از سال ۱۳۹۶ تا الان بعضی از املاک در شمیرانات هفت برابر رشد قیمت داشته است. آپارتمان سه سال ساختی که از سال ۱۳۹۶ متری ۹ میلیون تومان بوده الان که هفت سال ساخت شده به متری ۶۰ میلیون تومان رسیده و قیمت نوسازها تا هفت برابر افزایش یافته است.

وی افزود: معاملاتی که در بازار مسکن انجام می‌شود بعضا بیش از ۳۰ درصد با قیمت های پیشنهادی اختلاف دارد. یک پنت هاوس متری ۲۲۰ میلیون تومان قیمت دارد ولی متری ۱۶۰ میلیون تومان فروخته شد. بنابراین اگر مالکان بخواهند سرمایه خود را به سرمایه پولی تبدیل کنند باید انعطاف داشته باشند.

بیشتر بخوانید:  گنج هیتلر پیدا شد

رئیس اتحادیه مشاورین املاک شمیرانات درباره مالیات بر خانه های خالی اظهار کرد: افراد عادی تعداد زیادی خانه در اختیار ندارند. اکثر واحدهای خالی مربوط به بانک ها است و زمانی که ملک افزایش قیمت پیدا می کند دارایی آن ها نیز افزایش می‌یابد.اگر چیزی به تصویب برسد باید اجرا شود اما من به عنوان کسی که در کف بازار مسکن هستم می‌بینم مشاوران املاک چقدر تلاش می‌کنند تا قیمت مسکن کاهش پیدا کند.

قاسمی خاطرنشان کرد: ما به مجلس قبل پیشنهاد دادیم که رقم ۹ درصد مالیات بر ارزش افزوده از قراردادهای اجاره از مستاجران دریافت نشود.

lowrjnv3f0u5t0935uyv9n5jy45y9jj 300x200 قیمت مسکن در ۴ سال گذشته ۷ برابر شده !

نقش وب سایت های تبلیغاتی در زمان اجاره مسکن

چند سالی می شود که با توسعه تکنولوژی و گسترده شدن کسب و کارهای اینترنتی، بازار مسکن هم دچار تغییر و تحول بزرگی شده و نحوه جستجوی مردم برای یافتن خانه‌ رویاهایشان تغییر کرده. با کمک وب سایت های تبلیغاتی و جستجوی آنلاین، دیگر بسیاری از افراد بجای حضور اولیه در املاک ها، ملک مورد نظرشان را در گوگل جستجو می کنند. به عنوان مثال ابتدا در گوگل عبارت خرید آپارتمان در اقدسیه را جستجو می ‌کنند، و بعد از مشاهده آگهی ها و بررسی مشخصات جهت کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران املاک تماس می‌گیرند.

بیشتر بخوانید:  مزایای خرید بیمه آنلاین از توکو

جدیدترین قیمت های خرید و فروش مسکن را در وب سایت شابش مشاهده کنید

شابش، وب سایت و اپلیکشین تخصصی درج آگهی املاک در ایران است. شابش یک وب سایت با کیفیت در زمینه‌ی درج آگهی املاک است که علاوه بر درج آگهی، خدمات دیگری هم در اختیار کاربران قرار می دهد. یکی از این خدمات که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت، صفحه قیمت خانه است. با مراجعه به این صفحه می توانید از جدیدترین قیمت های خرید و فروش مسکن در شهر تهران مطلع شوید.

به عنوان مثال: قیمت خرید آپارتمان در اختیاریه ( آپارتمان های زیر ۵ سال ساخت) متری ۷۱.۶۷۰.۰۰۰ تومان و قیمت خرید آپارتمان در اقدسیه (آپارتمان های زیر ۵ سال ساخت ) متری ۸۰.۰۷۰.۰۰۰ تومان گزارش شده است. منبع این گزارشات، میانگین آگهی های ثبت شده مشاورین املاک معتبر است. قیمت ها می تواند در محله های مختلف و براساس شرایط خاص، تغییر کند.

بیشتر بخوانید:  چهارچوب فرانسوی و کاربرد آن برای ساخت در و پنجره

وب سایت شابش گزینه مناسبی برای درج آگهی های شماست

وب سایت و اپلیکیشن تخصصی شابش یکی از باکیفیت ترین وب سایت های تبلیغاتی املاک در ایران است. در شابش کاربران فقط به دنبال جستجوی ملک نیستند! بلکه با مراجعه به شابش از جدیدترین قیمت های خرید خانه در تهران مطلع می شوند، با مشاورین املاک مورد اعتماد در مناطق مختلف آشنا شده و ارتباط موثری برقرار می کنند. علاوه بر این موارد یک پروفایل شخصی دارند که می توانند آگهی های مورد علاقه خود را در آن ذخیره کرده، و در صورت نیاز به آن مراجعه کنند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه خدمات وب سایت شابش می توانید با شماره ۴۶۰۱۹۰۶۶ – ۰۲۱ بخش پشتیبانی تماس بگیرید.

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …