قیمت جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ممبران طوسی

ewfgbhmnor5pmk4vihj 300x180 قیمت جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ممبران طوسی

می‌توان گفت کابینت، عنصر اصلی دکوراسیون آشپزخانه است. انتخاب جنس کابینت نه تنها مسئول نمای کلی آشپزخانه است بلکه عامل اصلی تعیین کننده دوام کابینت‌ها نیز می‌باشد، بنابراین با توجه به وضعیت اقتصادی و مطابق با سلیقه خود، باید دید کدام نوع کابینت در خانه شما مناسب است. کابینت‌های آماده با روکش ممبران(membrane) یا وکیوم ظرافتی باورنکردنی و آرامشی وصف ناپذیری به آشپزخانه شما می‌دهد. البته باید به این موضوع نیز توجه کرد که کابینت ممبران علاوه بر زیبایی از دوام بسیار بالایی نیز برخوردارد است. میتوانید با ورود به خانه و آشپزخانه ارینب https://orinab.com انواع مدل و رنگ های کابینت آماده ممبران را مشاهده و خرید نمایید.

تاثیر رنگ کابینت بر دکوراسیون آشپزخانه و روحیات افراد

کابینت‌ها سطوح قابل توجهی از آشپزخانه شما را می‌پوشانند و تأثیر زیادی بر زیبایی و انرژی آشپزخانه شما دارند. اولین مسئله‌ای که افراد به آن فکر می‌کنند جنس و سبک کابینت است، اما هر زمان که وارد آشپزخانه خود می‌شوید رنگ معمولاً بیشترین توجه را به خود جلب می‌کند.  یکی از رنگ‌های زیبا و در عین حال شیک که در کابینت‌های ممبران با طرح پلی اورتان استفاده می‌شود طوسی است.

کابینت‌های طوسی آرامش خاصی به آشپزخانه می‌دهد و چه ویژگی بهتر از این که جایی که ساعات زیادی در شبانه روز در آن سپری می‌شود، محل آرامش باشد. همچنین طوسی به دلیل اینکه رنگی خنثایی است به سرعت تبدیل به رنگ مورد علاقه طراحان داخلی و صاحبان خانه شده است. این رنگ به دلیل ویژگی‌هایی که دارد معمولا با هر طرحی مطابقت دارد و ست می‌‌شود. از آنجایی که رنگ طوسی لکه‌ها و کثیفی‌ها را کمتر نشان می‌دهد، در عین زیبایی به فضای زندگی شما جلوه ای تمیز می‌دهد و تعادل خوبی بین سفید و سیاه است.

سرویس کامل کابینت‌های ممبران با طرح پلی اورتان معمولا از بخش‌های مختلف مانند بدنه، زیرسینکی، آبچکان، کاور هود، تک درب هوایی، دو درب هوایی، تک درب سه کشو زمینی، زیرگازی) ساخته شده است که جزییات هر بخش در ادامه متن توضیح داده شده است.

بیشتر بخوانید:  نجات پرنده در حال مرگ با انجام CPR

برای خرید کابینت ممبران رنگ طوسی با پایینترین قیمت، برروی این لینک کلیک نمایید

3vg45yjn0953tujno3i5thj 300x300 قیمت جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ممبران طوسی

بدنه ی کاببینت‌های ممبران طرح پلی اورتان  رنگ طوسی: ام دی اف MDF

از ترکیب چوب سخت و نرم که با موم و چسب رزین مخلوط می‌شود و در نهایت در دما و فشار بالا قرار می‌گیرد، چوب ام دی اف (MDF) ساخته می‌شود. چوب ام دم اف برای استفاده در بدنه کابینت مزایای زیادی دارد، از جمله مزایای آن می‌توان به استحکام خوب، قیمت پایین، برش آسان، مقاومت در برابر آفات و حشرات، مقاومت در برابر تغیییرات شدید دما و رطوبت، انبساط و انقباض کم در تغییرات محیطی و دوام بالا اشاره کرد.

درب کابینت‌های ممبران طرح پلی اورتان :ام دی اف با روکش پی وی سی(PVC)  کره ای

نمای بیرونی درب کابینت آشپزخانه شما اولین چیزی است که مورد توجه دیگران قرار می گیرد و بنابراین، شما باید کابینت‌های آشپزخانه‌ای را تهیه کنید که درب‌های زیبایی داشته باشند. درب‌های کابینت ممبران با کشیدن یک نوع غشا یا روکش بنام PVC(پی وی سی) روی سطح ام دی اف خام یا ام دی افی که بوسیله دستگاه سی ان سی (CNC) ابزار زده می‌شود ساخته می‌شود. غشا‌های PVC مورد استفاده در ساخت کابینت ممبران ضد باکتری هستند که توسط سازمان بهداشت جهانی(Who) تایید شده اند و یک نکته مهم  در مورد این ورقه‌ها این است که سرطان زا نیستند.

روکش پی وی سی(PVC) مورد استفاده هم گزینه‌ای مناسب برای کابینت آشپزخانه است زیرا این روکش‌ها به سرعت قابل نصب هستند، گزینه‌ای اقتصادی برای خانه‌های اجاره‌ای یا آشپزخانه‌های کوچک می‌باشند، تمیز کردن و نگهداری آن‌ها بسیار آسان است، مقاومت خوبی در برابر رطوبت دارند و همچنین در برابر حشرات موذی مانند موریانه نیز مقاوم هستند.

برای مشاهده ی انواع کابینت آشپزخانه آماده ممبران یا وکیوم همراه با قیمت، بر روی این لینک کلیک نمایید.

بیشتر بخوانید:  بوت زنانه و نیم بوت زنانه برای پاییز 2022

43fjtvu0395tunjvf39o5tj35po 300x214 قیمت جدیدترین مدل کابینت آشپزخانه ممبران طوسی

صفحه روی کابینت آشپزخانه

سطحی محکم است که روی همه‌ی کابینت‌ها قرار داده می‌شود. این صفحه ممکن است از مواد با جنس‌های مختلف مانند گرانیت، سنگ مرمر، کوارتز و غیره ساخته شوند. هر ماده‌ای جنبه‌های مثبت و منفی خود را دارد. به عنوان مثال، برخی از این مواد مقاومت خیلی خوبی در برابر خراشیدگی دارند در حالی که برخی دیگر ممکن است بر اثر عواملی خراشیده یا خراب شوند و هزینه برخی از مواد بسیار بیشتر از سایرین است. همچنین طراحی‌های متفاوتی برای لبه‌ صفحه مانند باریک، مورب، گرد، S شکل استفاده می‌شود.طراحی لبه صفحه فقط از نظر ظاهری کابینت را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، بلکه ویژگی‌هایی از جمله محافظت در برابر رطوبت را هم تغییر می‌دهد.

زیرسینکی کابینت ممبران طرح پلی اورتان

سینک ظرفشویی یکی از رایج ترین و ضروری ترین لوازم جانبی است که احتمالاً هنگام ورود به آشپزخانه با آن روبرو خواهید شد. کابینت زیر سینک هم کابینتی است که برای استفاده با سینک ظرفشویی طراحی شده است. سبک این نوع کابینت بستگی به نوع سینکی دارد که نصب خواهد شد. کابینت‌های زیرسینکی کشو ندارند و دارای سه درب هستند. لوله تخلیه آب داخل این کابینت قرار دارد. سینک مورد استفاده هم می‌تواند بصورت توکار و هم روکار باشد اما توجه داشته باشید اگر بخواهید سینک توکار استفاده کنید باید برای کابینت، صفحه هم نصب شود.

آبچکان کابینت ممبران طرح پلی اورتان

یکی از قسمت‌های مهم موجود در کابینت‌ها، آبچکان‌ها هستند که برای نظم دادن و سازماندهی ظروف شسته شده از آن‌ها استفاده می‌شود.

کاور هود کابینت ممبران طرح پلی اورتان

کاورهود بالای  گاز و از جنس خود کابینت است. برای قرار دادن هود و مشخص نشدن آن استفاده می‌شود. در واقع  نوعی تناسب و یکدستی که باعث نظم بیشتر محیط می‌شود را ایجاد می‌کند. در کاورهای مجموعه ارینب می‌توان انواع هودهای استاندار موجود در بازار را قرار داد.

از آنجایی که ام دی اف قابلیت ماشین‌کاری با ابزارهای برش CNC را دارد، پروفیل‌های سه بعدی برای این نمای کاور هود ایجاد و طراحی‌های زیبایی بر روی آن‌ها ترسیم شده است.

بیشتر بخوانید:  با مجرب ترین وکیل در شیراز سال 1401آشنا شوید!

زیرگازی کابینت ممبران طرح پلی اورتان

اجاق گاز‌های رومیزی هم ظاهری زیبا و شکیل دارند و هم فضای کمتری اشغال می‌کنند، در نتیجه طراحی کابینت  به این صورت از 2  نظر حائز اهمیت است. در واقع هم گاز برای پخت و پز دارید و هم کابینت زیرگاز مکانی برای قرار دادن وسایل است. معمولا زیرگازی طوری طراحی شده است که همه انواع گاز 5 شعله و 3 شعله، همچنین جنس استیل و شیشه‌ای در آن قابل نصب می‌باشد.

تفاوت بین کابینت ممبران با پلی اورتان در چیست ؟

پلی اورتان(Polyurethane) روکش نهایی و رنگ نهایی کابینت محسوب می‌شود. این رنگ ازمخلوط رزین و سخت کننده ساخته و بر روی کشو‌ها زده می‌شود تا فیبر یا ام دی اف را در مقابل رطوبت مقاوم سازد و به عنوان بالاترین سطح تزئینات کابینت در نظر گرفته می‌شود.

همچنین استفاده از رنگ پلی اورتان این امکان را می‌دهد که کابینت‌های خود را به هر رنگی که دوست دارید بسازید تا به آشپزخانه شما جلوه ی دیگری ببخشد. رنگ پلی اورتان در کابینت در انواع مات، ساتن، نیمه براق و براق موجود می‌باشد.

کابینت‌های پلی اورتان به دلیل ظاهر متمایز و عالی در سال‎‌های اخیر محبوبیت زیادی پیدا کرده و جایگزین بسیاری از کابینت‌های چوبی شده‌اند اما به دلیل گران قیمت بودن ممکن است خیلی از افراد جامعه از نظر اقتصادی قادر به تامین این نوع کابینت‌ها نباشند. کابینت‌های ممبران جدیدی وجود دارند که طرح پلی اورتان هستند، این کابینت‌ها از روکش پی وی سی(PVC) ساخته شده اند که از نظر ظاهری شباهت زیادی به کابینت‌های پلی اورتان دارند و در رنگ‌های متنوع تولید شده اند. همانند درب‌های پلی اورتان دارای رنگ آمیزی فوق العاده صاف و مات هستند. همچنین سبکی کلاسیک دارند و در عین حال قیمتشان مناسب است.

مطلب پیشنهادی

خاکستر بادی در بتن

خاکستر بادی چیست؟ خاکستر بادی گروهی از مواد است که می تواند از نظر ترکیب …