فال روز دوشنبه 26 آبان 1399

 d9 81 d8 a7 d9 84  d8 b1 d9 88 d8 b2 d8 a7 d9 86 d9 87 فال روز دوشنبه 26 آبان 1399

فال روز دوشنبه 26 آبان 1399

فال روزانه فروردین

فال روز متولدین فروردین: امروز شور و هیجانتان خیلی زیاد شده است و اگر نتوانید کاری هیجان انگیز انجام دهید ناراحت و ناامید خواهید شد. متاسفانه شما قبل از اینکه حتی بدانید چه هدفی دارید، باید کارهایی را انجام دهید که بتوانید کمی‌موتور خود را شارژ کنید. پس برنامه‌ریزی کردن قبل از اینکه تسلیم بشوید عاقلانه ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید.
فال روزانه اردیبهشت

فال روز متولدین اردیبهشت: شما به اندازه کافی احتیاط کرده‌اید؛ حالا وقت این رسیده که به غریزه خود اطمینان کرده و دست به کار بشوید. اگر بیشتر از احساسات عادی تان به حس ششم خود تکیه کنید به مشکل برخواهید خورد، اما امروز اطلاعات خیلی خوبی را از ضمیر ناخودآگاهتان دریافت می‌کنید. از غرایز خود چیزی آموختن نوعی تمرین است، اما شما این روزها به این نوع آگاهی نیاز دارید.
فال روزانه خرداد

فال روز متولدین خرداد: حالا که سیاره بخت‌تان یعنی بهرام جلوه گیری خود را تمام کرده است، شما با خودتان احساس خودمانی بودن می‌کنید!! شما امروز باید توانایی‌های غیر عادی داشته باشید تا بتوانید فراتر از افق دید خود را ببینید و حرف‌هایی که زده می‌شود را به طور دقیق بفهمید. اما تنها دانستن حقیقیت کافی نیست، شما باید بهش عمل هم بکنید. به جای اینکه برای تجزیه و تحلیل کردن به عقب برگردید فقط به مقصد فکر کنید و بعد با کارهایی که انجام می‌دهید به دنبال هدفتان بروید.
فال روزانه تیر

بیشتر بخوانید:  غار پشوم (غار دوسر)، بزرگترین تالار غار ایران (+تصاویر)

فال روز متولدین تیر:امروز از دیگران انتظار نداشته باشید تمام دستورات شما را اجرا کنند. حتی اگر فکر می‌کنید اگر دیگران را در پروژه تان درگیر کنید حس خوبی خواهید داشت، بهتر است که خودتان مسئولیت‌هایتان را به عهده بگیرید. تنهایی کار کردن شاید برای شما شرایط ایده آلی نباشد، اما بهتر از این است که با فرد ناخلفی شراکت کنید.
فال روزانه مرداد

فال روز متولدین مرداد: می‌توانید انجام دهید، اما هم اکنون این موضوع اهمیت بیشتری دارد. امروز در زمان حال حضور داشتن کار سختی است، برای اینکه شما به رفتارها و اعتقاداتی که پیش از این داشتید عادت کرده اید. در حالیکه گذشته تان را به منظور ساختن جایگاهی برای آینده ترک می‌کنید، نترس و جسور باشید.
فال روزانه شهریور

فال روز متولدین شهریور:پیام‌های پیچیده‌ای که دریافت می‌کنید بیشتر تحریکتان می‌کند که وقتتان را داخل خانه بگذرانید، در حالی که در فکرتان در دور دست‌ها سیر می‌کنید. خوشبختانه امروز از طرف بهرام یعنی سیاره بختتان شور و انرژی زیادی را دریافت می‌کنید و تحریک می‌شوید از نظر احساسی به موضوعات مهمی‌‌نزدیک شوید که آزادی بیشتری که خواهانش هستید را برایتان به دنبال دارد.
فال روزانه مهر

فال روز متولدین مهر:شما امروز می‌خواهید مواظب تمام کسانی که می‌شناسید باشید، اما حقیقت این است که اگر این کار را بکنید دیگر نمی‌توانید به فکر خودتان باشید. فهمیدن اینکه رفتار احمقانه‌ای دارید سخت است، ولی وقتی هرچیزی که دارید را به دیگران می‌بخشید، لازم است که این موضوع را فهمید!! البته زیاد هم به خودتان سخت نگیرید، شما به زودی تعادل خود را باز می‌یابید.
فال روزانه آبان

بیشتر بخوانید:  طرز تهیه خرمای فنجانی با انبه و موز

فال روز متولدین آبان: مواظب حرف‌هایی كه می‌زنید باشید!! برای اینكه شما می‌توانید الهام بخش دیگران برای فعالیت‌هایشان باشید. شاید شما نتوانید به راحتی افرادی كه بهتان محق شده‌اند را مجاب كنید، چرا كه شما اكثر اوقات سخت به نتیجه كاری كه هنوز عینی و ملموس نیست فكر می‌كنید. سعی كنید به عقب برگشته و به اطرافیانتان اجازه نفس كشیدن و استراحت كردن بدهید. در این صورت قبل از اینكه مجبور به عقب نشینی شوید تمام برنامه‌هایتان به موقع اجرا می‌شود.
فال روزانه آذر

فال روز متولدین آذر: امروز اهداف بلند مدت‌تان نسبت به همیشه برایتان اهمیت بیشتری پیدا كرده‌اند، اما لزومی‌ ندارد كه آنها حتماً واقع بینانه باشند. این سخن در مورد یك برنامه یا كارهای معمولی در لیست فعالیت‌های روزانه تان صدق نمی‌كند. بلكه در مورد رویاهای خلاق و سازنده‌ای است كه باعث می‌شوند شما فراتر از روزمرگی و مرزهای جهان واقعی حركت كنید.
فال روزانه دی

فال روز متولدین دی: شاید شما امروز چند راز مربوط به خود داشته باشید كه حتی اگر وسوسه شدید بند را آب دهید! بهتر است آنها ا پیش خود نگه دارید. اول انگیزه خود برای فاش كردن رازهایتان را بررسی كنید؛ اگر شما می‌خواهید فقط به خاطر خالی كردن سفره دلتان این كار را بكنید، بهتر است اصلاً هیچ حرفی نزنید. اما اگر كسی خواست صادقانه به شما كمكی برساند وبه نفعتان كار كند، شاید، البته فقط شاید! این كار كار خوبی باشد.
فال روزانه بهمن

بیشتر بخوانید:  عکس های عاشقانه ناب دونفره زوج ها

فال روز متولدین بهمن: اگرچه شما فرد آینده نگری هستید، اما ظاهراً نمی‌توانید از وقت‌های آزاد خود استفاده كرده و به مسافرت یا پیك نیك بروید. شاید الان وقت این فرا رسیده كه بفهمید دیگران می‌توانند برای مدتی بدون شما و به تنهایی خودشان از پس كارها بربیایند. حتی اگر برای این كار مجبور شوید با یكی از همكارانتان بحثی جدی داشته باشید، بدانید كه اگر فقط یك بار بهشان بگویید كه نیاز به استراحت دارید می‌توانید نظر موافق آنها را جلب كنید.
فال روزانه اسفند

فال روز متولدین اسفند:الان زمانی جدی بودن است، البته این حرف لزوماً در مورد مسائل كاری نیست. شما احساس می‌كنید كه وظایف زیادی دارید، در حالیكه احساسات و علایقتان شما را به سفری دور و دراز از عجایب می‌كشاند. فقط یادتان باشد كه نتایجی كه امروز شما بدانها دست یافته‌اید، لزوماً نتایج صحیحی نیستند. توجه كردن به جزئیات می‌تواند با جریانی آرام شما را برای چند هفته از برنامه‌تان جلوتر بیندازد

منبع: بیتوته

فال روز دوشنبه 26 آبان 1399

robeka.ir

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی ایرج راد + عکس

  ایرج راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون   بیوگرافی و عکس های ایرج …