خاویار تراپی چیست و چه فوایدی دارد؟

[ad_1]

%name خاویار تراپی چیست و چه فوایدی دارد؟

خاویار تراپی چیست

فواید خاویار تراپی برای مو

خاویار تراپی یکی از انواع تراپی هاست که از محصولات خاویار استفاده می شود. این محصولات دارای مواد معدنی و ویتامین ها هستند این موارد حاوی ویتامین A میباشد که بازدارنده از ریزش موها و ریزش موهای شما می شود ، ویتامین D که از ریزش مو پیشگیری می کند و اسیدهای چرب امگا ۳ هم به شما کمک می کند موهای شما مرطوب شود.

خاویار تراپی چیست؟

خاویار تراپی از کمتر تراپی های مو میباشد که بعد از اولین جلسه تاثیرات آن به برملا دیده می شود. دانه خاویار دارای اسید آمینه، پروتئین، اسید چرب، ید و عناصر نادری میباشد که سبب احیای مو و پوست سر می شود.

بیشتر بخوانید:  فیکساتور چیست ؟ انواع آن ، مزایا و عوارض آن

ماسک آن حاوی Abbysine که کاملا التیام بخش میباشد و خاصیت مخالف آلرژی دارد. Gluco_lipid در خاویار، ترکیبات پرکار چربی دارد. ماده Cerammide این ماسک، احیا کننده و مقاوم کننده فیبر موهاست. ماده Cationic Derivatives موها را لطیف و درخشان می کند و گره ها را از بین می برد.

ویتامین های A و E در آن، خاصیت آنتی اکسیدان دارند. این ماسک دارای روغن های آرگان، کاملیا و املا می باشد که براق کننده و تغذیه کننده ی مو هستند.

%name خاویار تراپی چیست و چه فوایدی دارد؟

خاویار تراپی برای چه موهایی مناسب میباشد

خاویار تراپی برای موهای زیر مناسب میباشد:

– موهای کم حجم

– موهای نازک

بیشتر بخوانید:  هر آنچه درباره بابلیس – فرکننده مو باید بدانید

– موهای صدمه دیده

– موهایی که به طور دائم رنگ یا دکلره شده اند

– موهای کدر

– موهای پر گره

%name خاویار تراپی چیست و چه فوایدی دارد؟

 فواید خاویارتراپی

چرا خاویار برای موهای شما مناسب میباشد؟

خیلی آسان میباشد این ماده دارای ویتامین ها و مواد معدنی میباشد. این مواد دارای ویتامین A میباشد که از ریزش موها پیشگیری می شود ، ویتامین D که از ریزش مو پیشگیری می کند و اسیدهای چرب امگا ۳ هم به شما کمک می کند موهای شما مرطوب شود.

خاویار تراپی چه تاثیراتی دارد؟

این مژده را می دهد که موهای شما را از ریشه تا انتها مرطوب کرده و آن را قدرتمندتر کرده و براق تر به چشم می آید. در حالی که برای موهای خشک ، آسیب دیده و خشک توصیه می شود و ولی موهای سالم هم کار می کند زیرا به محافظت آن کمک می کند.

خاویار تراپی چگونه انجام  می شود ؟

پس از آب‌کشیدن مو ماسک خاویار روی سرتان ماساژ دهید ، برس بزنید و پس از آن روی سرتان را کلاهی بپوشانید ، از پوست سر تا انتهای مو ، با ماسک پوشانده می شود.

آنگاه، موها در فویل قلع پیچیده و به مدت ۲۰ لحظه زیر یک سشوار قرار بگیرید . ماسک در هنگام قرار دادن در زیر حرارت بهتر عمل می کند.

 

منبع: بیتوته

[ad_2]

مطلب پیشنهادی

روشهای خانگی پاک کردن رنگ مو

[ad_1] روشهای پاک کردن رنگ مو روش سریع و درست پاک کردن رنگ مو در …