بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو

biography elcin sangu 01 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای الچین سانگو

بیوگرافی و عکس های الچین سانگو

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز و چشمان جذابش یکی از زیباترین زنان جهان در فهرست جهانی BWC است.

بیوگرافی الچین سانگو

نام اصلی: الچین سانگو

تاریخ تولد: 3 آگوست 1985

محل تولد: ازمیر، ترکیه

شغل: بازیگری و مدلینگ

بیوگرافی الچین سانگو

الچین سانگو در 3 آگوست 1985 در ازمیر ترکیه به دنیا آمد و در حال حاضر در استانبول زندگی می کند.

الچین سانگو بازیگر و مدل ترکیه ای است که به دلیل رنگ موهای قرمز زیبا و چشمان زیبایش یکی از زیباترین زنان جهان در لیست جهانی BWC است.

تحصیلات الچین سانگو

biography elcin sangu 02 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو از دانشگاه مرسین در رشته اپرا فارغ التحصیل شد

السین سانگو از دانشگاه مرسین در رشته اپرا فارغ التحصیل شد، در حالی که به دلیل علاقه اش به بازیگری به بازیگران پیوست.الچین سانگو پس از حضور در تبلیغات تلویزیونی به یک سوپراستار تبدیل شد

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی کمند امیر سلیمانی

مدرک هنر الچین سانگو

biography elcin sangu 03 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو بازیگر سریال رزی روگوری نقش ژاله را بازی می کند

الچین سانگو پس از گذراندن دوران بازیگری، فعالیت هنری خود را با تبلیغات تلویزیونی آغاز کرد و سپس در تئاتری به نام حق خان به روی صحنه رفت.

اولین نقش آفرینی آلچین سانگو مقابل دوربین تلویزیون در سال 2011 در نقش ژاله در سریال رزی روگوری بود.

اگرچه او در چندین فیلم و سریال تاریخی ایفای نقش کرده است، اما شهرت او بیشتر به سریال عشقخرایی در سال 2016 باز می گردد که در آن نقش دافنه را بازی کرد.

آخرین نقش الچین سانگو در سال 2018-2019 یک سریال اکشن جنایی-درام است. السین سانگو در نقش زینب و کیوانچ نقش کدیر را در مقابل تاتلیتوگ بازی کردند.

سریال تصادف داستان مردی به نام کدیر است که تصمیم می گیرد در یک تصادف رانندگی با چهار ماشین دیگر، چهار نفر و افراد مختلف به زندگی خود پایان دهد.از دیگر بازیگران این سریال می توان به هاکان کورتاس، ملیسا اصلی، الپرن دوماز اشاره کرد

بیشتر بخوانید:  مجید واشقانی + تصاویر مجید واشقانی

الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری از جمله سه جایزه پروانه طلایی کسب کرده است و همچنین 20 نامزدی دیگر در افتخارات خود دارد.

مدل کاری از الچین سانگو

biography elcin sangu 05 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو جوایز زیادی در عرصه بازیگری کسب کرده است

الچین سانگو در سال 2016 وارد صنعت مدلینگ شد و به دلیل چهره و اندام جذابش توانست به سرعت در این صنعت پیشرفت کند.

او با شرکت های معروفی مانند نسکافه و کوکاکولا کار کرده و مدل محصولات الیدور و بوینر است.

مورد علاقه های الچین سانگو

الچین سانگو علاقه زیادی به سفر و پیاده روی دارد. او چندان اجتماعی نیست و ترجیح می دهد کوچک و در گروه های خانوادگی باشد. به گفته او اجتماعی بودن کاری است که باید انجام دهد. الچین سانگو از خواندن و نواختن پیانو نیز لذت می برد که اوقات فراغت خود را با آن می گذراند.

بیشتر بخوانید:  بیوگرافی حسین مهری

زندگی شخصی الچین سانگو

biography elcin sangu 04 بیوگرافی الچین سانگو بازیگر ترکیه ای + عکس الچین سانگو الچین سانگو و یونس اوزدیکان

درست است که الچین سانگو هنوز مجرد است و از نظر قانونی ازدواج نکرده است، اما او با یونس اوزدکان رابطه عاشقانه دارد.الچین سانگو با یونس اوزدیکن در اینستاگرام عکس های عاشقانه دارد.

پس از همکاری الچین سانگو با بازیگر سوئیسی-ترکیه باریش اردوچ در فیلم عاشقانه Mutluluk Zamani، شایعاتی مبنی بر رابطه او با باریش منتشر شد.

جالب اینجاست که در زمان اکران فیلم، دوست پسر السین سانگو، یونس اوزدکان، از تماشای صحنه های عاشقانه فیلم خودداری کرد و سالن را ترک کرد.

فیلم های الچین سانگو:

روزی روزگاری (2011)
اندازه عشق (2012)

مطلب پیشنهادی

بیوگرافی علی صادقی

بیو گرافی علی صادقی علی صادقی متولد هنرمند سینما و تلویزیون ایران در ۱۰ آذر …