بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار

از جمله شروطی که لازمه ی تحت پوشش بیمه قرارگرفتن زنان خانه دار است محدودیت سنی است که برای آنان  درنظر گرفته شده و خانم های خانه دار سنین ۱۸تا۵۰سال واجد شرایط ثبت نام و احراز هویت برای بیمه خانه داری هستند.اگرخانم بالای ۵۰سال تقاضای بیمه خانه داری کند طبق شرایطی شدنی است؛ ابتدا باید برای هر یک سالی که از ۵۰سال وی گذشته است حق بیمه پرداخت کرده باشد و حداقل سابقه پرداخت بیمه زن خانه دار باید به مدت ۵سال باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بیمه بازنشستگی زنان خانه دار به وبسایت تخصصی توکو مراجعه کنید و از اطلاعات مفید آن بهره مند شوید.

بیمه بازنشستگی توکو امتیازات ویژه ای دارد.

elvkjo35iuvtb98 v54byu9boo345jv 300x200 بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار

 مزایای بیمه بازنشستگی زنان خانه دار

خانم خانه داری که  دارای بیمه بازنشستگی زنان خانه دار است می تواند بیمه از کار افتادگی دریافت کند .همچنین اگر حق بیمه درمانی را پرداخت کند می تواند از دفترچه درمانی بیمه بازنشستگی خود استفاده کند واین نکته حائز اهمیت است که زنانی که از بیمه بازنشستگی زنان خانه دار استفاره می کنند، از یک سری خدمات بیمه تامین اجتماعی از قبیل کمک هزینه ازدواج،  هزینه روزهای بیماری و بارداری و.یک سری خدمات کوتاه مدت دیگر منع می شوند.

عمل لیزیک برای بیماری کراتو میلوز چشم مورد استفاده قرار میگیرد که این روش رایج ترین نوع جراحی انکسار است و مشکلات مربوط به تمرکز چشم را حل میکند. در این روش با استفاده لیزر، بافت زیر قرنیه چشم را از بین میبرند که این کار باعث تغییر شکل قرنیه میشود. این روش برای درمان بیماری‌هایی مانند نزدیک بینی، دوربینی و یا آستیگماتیسم مورد استفاده قرار میگیرد.

PRK یا لازک چشم
این روش نیز نوعی دیگر از جراحی انکسار است که نزدیک بینی، دور بینی و آستیگماتیسم را اصلاح میکند. در این روش از لیزر برای از بین بردن سلول‌های روی سطح قرنیه استفاده میشود و سطح قرنیه در این روش نیز تغییر شکل میدهد اما ایجاد فلپ نخواهد کرد.

جراحی آب مروارید
آب مروارید باعث ایجاد ابری در سطح چشم خواهد شد که باعث مبهم شدن دید چشم میشود که در افراد با افزایش سن، احتمال آن بالا میرود. در این روش لنزهای چشم که آسیب دیده‌اند با لنزهای مصنوعی جابه جا میشوند و بینایی فرد به حالت عادی بازخواهد گشت.

در کشورمان ایران نیز شرکت‌های بیمه و سازمان‌های دولتی و غیردولتی بسیاری در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند و با ارائه انواع بیمه‌ها سعی در این دارند که تمامی اقشار جامعه تحت پوشش بیمه قرار بگیرند.

یکی از سازمان‌هایی که در ایران طرفداران بسیاری دارد سازمان تامین اجتماعی می‌باشد که حدود ۱۳ میلیون از هموطنان ایرانی تحت پوشش این بیمه قرار دارند و به‌صورت اختیاری و یا اجباری قراردادهای بیمه با این سازمان منعقد می‌کنند و مجازند که از خدمات سازمان تامین اجتماعی استفاده کنند.

tvyjb49utnc34ioctu94j 300x200 بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار

سازمان تامین اجتماعی انواع بیمه را به اقشار مختلف جامعه ارائه می‌دهد تا هر کس با توجه به شرایطی که دارد بیمه مناسب را برای خود و یا اعضای خانواده و کسانی که تحت تکفل او قرار دارد انتخاب کند.

دو مورد از مطمئن‌ترین و کاربردی‌ترین انواع بیمه‌های سازمان تامین اجتماعی بیمه خویش فرما و بیمه کارفرما است.  در این مطلب با ما همراه باشید تا با تفاوت بیمه کارفرما و خویش فرما بیشتر آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:  تبدیل واگن قطار قرن نوزدهم به هتلی زیبا/ تصاویر

بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی یک برنامه دولتی است که مالیات کارگران را دریافت می کند و این وجوه را بین کارگران معلول واجد شرایط، بازنشستگان و خانواده های آن ها تقسیم می کند تا به آن ها در حفظ امنیت مالی کمک کند. یک کارگر به طور معمول باید 40 اعتبار برای واجد شرایط بودن برای تامین اجتماعی بدست آورد؛ اگرچه در صورت فوت یا از کار افتادگی در جوانی، ممکن است با اعتبارات کمتری واجد شرایط شوند. اعتبار در سال 99 به عنوان یک درآمد تعیین شده بود و شما ممکن است حداکثر چهار اعتبار در سال کسب کنید. اگر اعتبار کافی را کسب کرده اید، می توانید بر اساس سوابق کاری خود ادعای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی کنید. لازم است بدانید، بیمه کل زندگی در میان انواع بیمه زندگی از نظر فنی نمونه ای از بیمه عمر دائمی است. هنگام خرید بیمه نامه کل زندگی، مبلغ حق بیمه را تا زمانی که بیمه نامه می‌خواهید ،پرداخت می‌کنید. بخشی از این حق بیمه به حساب ارزش نقدی می رود که در طول عمر بیمه نامه رشد کند. هرچه مدت زمان دارایی بیمه نامه شما بیشتر باشد، ارزش نقدی بیشتری دارد. این نوع بیمه به عبارت ساده تر شبیه یک حساب پس انداز است. بیمه ارزان نوعی آینده نگری به حساب می آید.

انواع دیگر بیمه های عمر دائم

علاوه بر کل زندگی، انواع بیمه های زندگی دائمی نیز وجود دارد. ارزش نقدی را به عنوان یک حساب پس انداز در نظر بگیرید که هر ماه به ان پول واریز می‌کنید. این مجموعه‌ای از پول است که شما در اختیار دارید و می‌توانید به ان دسترسی داشته باشید یا از ان وام بگیرید. هرچه مدت بیمه نامه بیشتر باشد، ارزش پول نقد بیشتر است.

بیمه عمر یا زندگی مزیت هایی برای افراد بیمه شونده  دارد که ما در وب سایت توکو به ان اشاره می کنیم:

-دریافت پاداش  یا مستمری همیشگی  تا پایان مدت  قرارداد بیمه

-معاف بودن شخص بیمه شونده از پرداخت کردن حق بیمه در صورت عدم کار آمدی  دائمی

-پرداخت مستمری برای  عدم کار آمدی  در اثر حادثه به مقدار سه برابر حقوق سالانه فرد بیمه شونده

-امکان  دریافت کردن وام از بیمه پس از گذشت دوسال از قرار داد

-امکان دریافت کردن سود مشارکت از منافع سرمایه گذاری

-امکان فسخ  یا لغو کردن بیمه نامه در طول زمان قرارداد بیمه

ecvnj8935yhv89ithc35iotnio53thj 300x300 بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار

گارانتی موبایل چیست؟

با داشتن گارانتی موبایل شرکت متعهد شده در مدت زمان معینی در برابر تعمیرات گوشی مشتری خدمات رایگانی را ارائه می‌دهد. مثلا اگر شما تلفن همراه خود را از یکی از نمایندگی‌های سامسونگ با گارانتی ۱۸ ماهه خریداری کرده باشید، شرکت سامسونگ موظف است جهت تعمیر هرگونه خرابی احتمالی در گوشی شما به مدت ۱۸ ماه خدمات رایگانی به شما ارائه دهد.

خرید بیمه عمر بهترین هدیه ای است که میتوانید به خودتان بدهید.

البته لازم به ذکر است که خرابی‌هایی که بدون دخالت شما به وجود آمده و یا مشکلات سخت افزاری برای گوشی رخ داده با گارانتی قابل تعمیرات است. در ادامه به بررسی مواردی که تحت گارانتی بیمه موبایل قرار ندارند اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:  دستور تهیه انواع کیک و دسر با زرشک

از کار افتادگی گوشی در اثر آب خوردگی

از کار افتادگی گوشی بر اثر سقوط یا ضربه

از کار افتادگی گوشی به علت استفاده از لوازم جانبی تایید نشده شرکت

دزدیده شدن گوشی

از کار افتادگی گوشی بر اثر حوادث غیرمترقبه مانند آتش سوزی سیل و…

خرابی گوشی بر اثر نوسانات ولتاژ برق

شرایط بازنشستگی در قانون تامین اجتماعی چیست؟

برای اینکه طبق قانون تامین اجتماعی فرد بازنشسته شود باید به دو معیار مهم توجه کند:

رسیدن به سن و سابقه بازنشستگی مقرر شده در قانون

داشتن سنوات پرداخت حق بیمه به میزان مقرر شده در قانون تامین اجتماعی

بر مبنای دو عامل ذکر شده احراز شرایط بازنشستگی به صورت زیر امکان می پذیرد:

بر اساس بند یک ماده ی 76 قانون تامین اجتماعی سن و سابقه بازنشستگی برای مردان 60 سال و برای زنان 55 سال سن در نظر گرفته شده است که در این حالت فرد با داشتن حداقل 20 سال سابقه ی پرداخت حق بیمه می تواند بازنشسته شود.

4vj9045nut9845t85io4jti43jt 300x171 بیمه بازنشستگی بانوان خانه دار

سن بازنشستگی

بر اساس اصلاحاتی که اخیرا صورت گرفته است، افرادی با 10 سال سابقه و 60 سال سن در آقایان و 55 سال سن برای خانم ها بدون اینکه ماده ی 111 قانون تامین اجتماعی رعایت شود و متناسب با سنواتی که برای پرداخت حق بیمه داده است می تواند بازنشسته شود.

اگر هنگام رانندگی دچار بریدن ترمز خودرو شدید، می توانید سه کار را انجام دهید.

ابتدا دنده را به دنده پایین تر تغییر دهید

دوم، اگر ترمزهای معمولی دارید پدال ترمز را سریع و سخت فشار دهید تا فشار روغن ترمز افزایش یابد.

اگر ترمزها بعد از سه یا چهار فشار شروع به کار نکرده اند، روی مرحله سه که از ترمز دستی استفاده می کنید بروید. به تدریج ترمز دستی را بکشید و آماده لغزش خودرو باشید.

دنده را به دنده پایین تر تغییر دهید

هنگام بریدن ترمز خودرو اگر هیچ یک از ترمزها کار نمی کند، ماشین را در دنده پایین قرار دهید و در یک مسیر ایمن حرکت کنید تا ماشین کاملاً متوقف شود. فرمان را زیاد نچرخانید بلکه آنقدر کافی است که از موانع جلوگیری کنید. اگر سرعت شما در بزرگراه زیاد است، ممکن است توصیه شود که ماشین خود را با استفاده از اصطکاک برای کند کردن سرعت خودرو، به ریل محافظ یا تقسیم کننده نزدیک کنید. اگر این کار را می کنید، با زاویه کم وارد شوید و ماشین را به آرامی با آن تماس دهید. به منظور هشدار به رانندگان دیگر که ترمزهای شما کار نمی کند، می توانید بوق بزنید و چراغ های خود را روی حالت چشمک زن قرار دهید. توکو برای بیمه زندگی شرایط ویژه ای قائل شده است.

اگر ترمزهای ضد قفل دارید، باید توقف ناگهانی را در سنگ فرشهای خشک و مرطوب در شرایط امن خارج از خیابان تمرین کنید. هنگام استفاده از ترمزهای ضد قفل، قانون کلی این است که پدال را تا انتها فشار دهید. لرزش شدیدی را در پدال احساس خواهید کرد که نشانه عملکرد صحیح ABS است.

بیشتر بخوانید:  (تصاویر) ربات‌ها همه جا هستند!

راهکارهای کاهش مصرف سوخت خودرو

با توجه به بحران اقتصادی کشور، کاهش مصرف سوخت خودرو به منظور کاهش هزینه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. پس از بررسی  دقیق خودرو از لحاظ فنی توسط متخصصان، راه هایی ارائه شده که در ادامه به آن می پردازیم.

از روغن موتور مناسب استفاده کنید

در ابتدا برای کاهش مصرف سوخت می توانید از یک روغن موتور مناسب فصل زمستان استفاده کنید؛ این روغن موتورها برای استفاده در فصل زمستان و دماهای پایین طراحی شده اند. استفاده از این روغن موتورها باعث می شود تا اصطکاک موتورخودرو کاهش بیابد. در این حالت به جای آن که زمانی طولانی را صرف گرم کردن موتور خودرو کنید و به دنبال آن سوخت بیشتری استفاده کنید، این روغن موتور می تواند درهنگامی که حرکت می کنید با استفاده از دمای موتور این فرایند را تسریع کند. و درنهایت موجب کاهش مصرف سوخت خودرو شود.

سرمایه گذاری در بیمه بازنشستگی خاورمیانه

بیمه بازنشستگی خاورمیانه با سودی که برای سرمایه گذاری درنظر گرفته توانسته سرو صدایی در این زمینه به پا کند.

بیمه خاورمیانه با تصمیمی قطعی درسال۱۳۹۹ اعلام نمود که سود ۸۳درصدی به اندوخته های سرمایه گذارانش تعلق می گیرد وبااین تصمیم توانست بالاترین نرخ سود را درسال اخیر در صنعت بیمه ثبت کند؛

البته این نکته از مسئولا بیمه خاور میانه ذکر شده  که سود درنظرگرفته شده بی ربط به شرایط سال ۹۹ و اقتصاد ان روزها نبوده و ممکن است درسال جاری این رویداد رخ ندهد وهمه چیز براساس حساب و کتاب و شرایط کنونی کشور رقم می خورد.

از دغدغه های بزرگِ زنان خانه دار نداشتن پشتوانه مالی و… برای میان سالی و کهنسالی آنان است.ریشه این داستان به کل خانواده برمی گردد. زنانی که همسران آن ها دارای بیمه نیستند بیشتر از دیگر زنان خانه دار نیازمند دریافت بیمه بازنشستگی زنان خانه دار هستند که از اساسی ترین نیازهای زنانی است که به شغل خاصی مشغول نیستند و تمام وقت خود را صرف خانه داری و امور خانه می کنند.

متاسفانه در میان زنان خانه دار تنها تعداد اندکی از آنها با این بیمه  آشنایی دارند و باید تلاش شود که این طرح جامعیت بیشتری در میان زنان خانه دار واجد شرایط پیدا کند.با برنامه هایی که در سال های اخیر برای زنان خانه دار درنظر گرفته شده می توان اذعان داشت که آینده درخشانی در پیشروی این طرح برای زنان خانه دار وجود دارد. برای بیمه عمر توکو بهترین انتخاب است.

چشم یکی از مهم‌ترین عضوهای بدن است که بر اثر مرور زمان، عوامل وراثتی، حوادث، بیماری ها دچار مشکلاتی می‌شود. برای بهبود مشکلات چشم گاها نیاز به جراحی است و هزینه عمل چشم، یکی از دغدغه‌های داوطلبین این نوع عمل است. در ادامه این مقاله در وبسایت توکو قصد داریم تا در ابتدا شما را با انواع بیماری‌های چشمی آشنا کنیم و سپس هزینه عمل چشم را برای هر کدام بازگو می‌کنیم و در نهایت بیمه‌هایی که این نوع عمل‌هارا پوشش میدهند را در اختیار شما قرار میدهیم.

مطلب پیشنهادی

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ

معرفی شرکت آراد برندینگ + اعضای آرادبرندینگ آراد برندینگ یک شرکت خصوصی با بیش از …